Citat:
Ursprungligen postat av
Julma-O
Det är ett konstaterande som är relevant - skiter i om detta konstaterande inte ingick enligt dig.
Men om jag här säger att stenar är hårda, och hävdar att det är ett konstaterande, så för det knappast diskussionen vidare.
Och liksom dina inlägg så är det knappast relevant.
Citat:
Ursprungligen postat av
Julma-O
Din frågeställning var oklar. Att ha en färdig infrastruktur måste ju sänka kostnaden, eller hur? Du kan ju börja räkna på "din frågeställning" om du inte har annat att göra.
Inte det minsta oklar, i alla fall inte där du påstår. Om du är osäker så kan du räkna med eller utan dessa två variabler.
Citat:
Ursprungligen postat av
Julma-O
Vad exakt tänker du på när du hävdar att mina inlägg är tunna vad gäller fakta?
Vad EXAKT som saknar fakta? *s*
Allt, du har ingen fakta vad gäller relevanta uppgifter. Att du tror är fakta gällande att du tror, men det du tror är ingen fakta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Julma-O
Vad har du själv skrivit på detta forum som är så faktabaserat? Snackar du bara skit?
Vad jag vet så har jag inte i denna tråd påstått att något av det jag säger är fakta, det jag gör är att jag efterfrågar fakta som handlar om dina påståenden.
Om det är något i det jag sagt som du anser behöver följas av fakta, så lovar jag verkligen att ordna fram denna fakta, eller att ge mig.
Kan vi komma överens om att du gör detsamma?
Citat:
Ursprungligen postat av
Julma-O
Får kanske återkomma vad gäller läckor. Hör med Herndon. Han kanske har bättre "fakta".
Men om du i dag inte kan referera till fakta, varifrån har du då fått dina uppgifter? Handlar det om att du litar på vad andra bara berättar för dig? Och att du kallar det fakta? Jag vill veta mer, du har en fantastisk story på gång, men jag finner absolut inget som tyder på att du vet vad du säger dig veta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Julma-O
Det skall ju göras nya provtagningar. Skall bli intressant att få ta del av resultaten.
Och de resultaten kommer du att behandla kritiskt och objektivt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Julma-O
Varför skall jag presentera ett fakatunderlag? Du får tro vad du vill om Herndons studier/artiklar. Kan inte bry mig mindre.
Du vill inte sprida informationen om hur någon stygging försöker förgifta världen?
Om jag hade de kunskaper du påstår dig ha, så skulle jag ägna all min tid åt att berätta det för världen. Men du bryr dig inte :-)
Hoppas att du fattar ;-)