2016-04-14, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
ja, kolla in kinesernas bilder på http://www.universetoday.com/115750/chinas-lunar-test-spacecraft-takes-incredible-picture-of-earth-and-moon-together/

Så vad ska du krysta ur dig nu för bortförklaring mot en sfärisk jord.
Ingen alls. Jag erkänner med glädje att globalisterna sitter med ännu mer trumf på hand tills någon mot förmodan visar att bilderna är fejk.
Citera
2016-04-14, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Börja med att förklara skillnaden i bevisvärde mellan foton tagna på hela jorden och foton tagna på delar av jorden. Hur påverkar detta jordens form? Det är ju tydligen det enda som just nu hindrar dig från att direkt erkänna att du hade fel.
Fel om vad?
Citera
2016-04-14, 22:40
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanbama
Fel om vad?
Citat:
Klart dom kan vara fotograferade från en obemannad farkost.
Jag trodde inte det fanns bilder på hela jorden tagna från en obemannad farkost tusentals mil bort.
Hade jag fel om detta så erkänner jag direkt att jag hade fel om det.
...
Citera
2016-04-14, 22:42
Bannlyst
Citat:
...
Ja jag erkänner som sagt med glädje att jag hade fel i mitt antagande att sådana bilder inte fanns.
Citera
2016-04-14, 22:46
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ja jag erkänner som sagt med glädje att jag hade fel i mitt antagande att sådana bilder inte fanns.
Och vad innebär det gällande jordens form?
Att det finns bildbevis på att den är klotformad eller att det inte finns bildbevis på att den är klotformad?
Citera
2016-04-14, 22:48
Bannlyst
Citat:
Och vad innebär det gällande jordens form?
Att det finns bildbevis på att den är klotformad eller att det inte finns bildbevis på att den är klotformad?
Att globalisternas version för nu verkar mest trolig.
Citera
2016-04-14, 22:49
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Att globalisternas version för nu verkar mest trolig.
Hur trolig då? Lite trolig? Ganska trolig? Väldigt trolig? Eller kanske till och med att betrakta som fakta?
Citera
2016-04-14, 22:50
Bannlyst
Citat:
Hur trolig då? Lite trolig? Ganska trolig? Väldigt trolig? Eller kanske till och med att betrakta som fakta?
Vet ej, jag har ingen bestämd uppfattning om jordens form.
Citera
2016-04-14, 22:51
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Vet ej, jag har ingen bestämd uppfattning om jordens form.
Men du anser ändå att det är den mest troliga versionen?

Du är inte särskilt bra på att bedöma troligheter du...
Citera
2016-04-14, 22:53
Bannlyst
Citat:
Men du anser ändå att det är den mest troliga versionen?

Du är inte särskilt bra på att bedöma troligheter du...
Jag tror du blandar ihop mig med någon annan, du verkar tro att jag anser att jorden är platt.
Citera
2016-04-14, 22:55
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Jag tror du blandar ihop mig med någon annan, du verkar tro att jag anser att jorden är platt.
Nej, du ifrågasätter bara att jorden är rund och förbehåller dig rätten att ansluta dig vilken knäpp teori som helst utifrån troligheter som du är uppenbart okvalificerad att bedöma.

Och du kan inte ens svara på hur troligt du tycker att det som är mest troligt är... Så du kan trots alla bevis du fått serverat inte ens närma dig tanken att formulera en teori om vilken form du själv tror att jorden har.

Du är värre än plattskallar. Dom har i alla fall en idé om vad dom tror.
Senast redigerad av kurrekotte 2016-04-14 kl. 22:58.
Citera
2016-04-14, 22:58
Bannlyst
Citat:
Nej, du ifrågasätter bara att jorden är rund och förbehåller dig rätten att ansluta dig vilken knäpp teori som helst utifrån troligheter som du är uppenbart okvalificerad att bedöma.

Och du kan inte ens svara på hur trolig du tycker att det som är mest troligt är... Så du kan trots alla bevis du fått serverat inte ens närma dig tanken att formulera en teori om vilken form du själv tror att jorden har.

Du är värre än plattskallar. Dom har i alla fall en idé om vad dom tror.
Jag tycker det är intressant att man kan se fartyg som ska befinna sig under horisonten. Jag tycker det är intressant att månljus verkar ha en kylande effekt. Jag tycker det är intressant att läsa om Operation Highjump.
Det är allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in