2016-04-13, 23:05
Medlem
nackas avatar
Finns det något allsvenskt veckomagazin utöver Fotbollsmåndag?

Jag kollar hellre på glada amatörer med kunskap som saknar tillgång till matchbilder än jag kollar på Cmores pinsamma hafsverk. Och då gillar jag ändå Jens Fjellström.
Citera
2016-04-14, 12:47
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacka
Finns det något allsvenskt veckomagazin utöver Fotbollsmåndag?

Jag kollar hellre på glada amatörer med kunskap som saknar tillgång till matchbilder än jag kollar på Cmores pinsamma hafsverk. Och då gillar jag ändå Jens Fjellström.
08 fotboll? Pratar ju mest om Stockholmslagens såklart men det kan ju smyga in lite snack om Stockholmslagens motståndare för tillfället också. Och om allsvenskan generellt.
Citera
2016-04-14, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Nu spekulerar jag bara, men kan ju vara att problemen kommit långsamt i och med ökad träning och matchning. Men ja, det är under all kritik att en skoleverantör som Adidas inte har löst det här än.
Ställer mig ytterst tveksam till det där. Adidas är ett av (kanske det största?, har dålig koll) världens största leverantörer av fotbollsskor och annan idrottsutrustning i världen. Att ni då inte lyckas hitta en lösning till ert storförvärv under den här sillyn känns oerhört märkligt.

Antingen handlar det om ren inkompetens eller så är det andra faktorer som ligger bakom. Att han inte skulle klaffa med Alm, strular vid sidan om planen, inte presterar och skyller det på annat osv.
Citera
2016-04-14, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Jag förstår mig inte på detta problem som uppstått. Det kan inte ha kommit som en överraskning för de inblandade att AIK kör exklusivt med Adidas. Jag hade förstått ifall Avdic kommit in sent som Strandberg men va fan man har haft hela försäsongen att testa skor. Kan någon som är mer insatt förklara för mig vad som hänt? För mig som utomstående ter sig detta väldigt märkligt.

Om Adidas har svårt att hitta några lämpliga skor för Avdic är det ju uppenbarligen hans egna fötter som är problemet. Sedan vill inte AIK varken måla upp det som att Avdic är skadad eller att Adidas är dåliga som inte leverar några skor som löser problemet vilket gör att allt framstår som lite skumt.
Citera
2016-04-14, 15:56
Avslutad
Då är Paulinho också borta några veckor med en opererad menisk. Detta är tamejfan löjligt, skador på 7 av våra bästa spelare....
Citera
2016-04-14, 16:14
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Då är Paulinho också borta några veckor med en opererad menisk. Detta är tamejfan löjligt, skador på 7 av våra bästa spelare....

Är cupfinalen i fara för Paulinho?
Citera
2016-04-14, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Är det bara maximal otur eller resultat av fusk med sommarträningen? Något känns skumt med detta...
Citera
2016-04-14, 16:35
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Är det bara maximal otur eller resultat av fusk med sommarträningen? Något känns skumt med detta...
Från BK Häckens hemsida:
Citat:
Vi gör även en kort och uppdaterad genomgång av skadeläget som ser ut som följer; Paulinho opererad för yttre meniskskada, Gustav Berggren likaså. Martin Ericsson lindrig bristning baksida lår. Rasmus Schüller yttre ledbandsskada. Demba Savage känning i ljumske, magnetröntgas lördag. Alexander Jeremejeff (ljumske) och Kari Arkivuo (framsida lår) stegras gradvis i sin träning. Tefu Mashamaite och Albin Skoglund är i rehabträning.

Döm själv! Kan plasten ha någon skuld i detta kaos?
Citera
2016-04-14, 17:37
Medlem
ZlatanManias avatar
Så nu drar Avdic till Tyskland för att nå en lösning på hans skoproblem: http://www.fotbolldirekt.se/2016/04/14/avslojar-avdics-trubbel-nu-blixtreser-aik-stjarnan-till-tyskland/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Vilken jävla soppa detta blivit.
Citera
2016-04-14, 18:35
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Så nu drar Avdic till Tyskland för att nå en lösning på hans skoproblem: http://www.fotbolldirekt.se/2016/04/14/avslojar-avdics-trubbel-nu-blixtreser-aik-stjarnan-till-tyskland/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Vilken jävla soppa detta blivit.
Otroligt att aiks materialproblem anses ha nyhetsvärde.
Citera
2016-04-14, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Otroligt att aiks materialproblem anses ha nyhetsvärde.
Är det till den grad att årets nyförvärv (För råttorna då) som fick en sign on på 4 miljoner och Allsvensk topplön, Goitoms ersättare, inte kan lira på grund av pjucken så har det väl nyhetsvärde?
Citera
2016-04-14, 20:36
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Är det till den grad att årets nyförvärv (För råttorna då) som fick en sign on på 4 miljoner och Allsvensk topplön, Goitoms ersättare, inte kan lira på grund av pjucken så har det väl nyhetsvärde?
...plus lite extra nyhetskrydda i att rätt skor finns, men inte får användas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in