2016-04-08, 11:04
  #13393
Medlem
Claviuss avatar
Tog 0.5 mg igår och hade det mysigt. Kan jag ta samma dos igen idag och fortfarande känna något?
Citera
2016-04-08, 12:04
  #13394
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clavius
Tog 0.5 mg igår och hade det mysigt. Kan jag ta samma dos igen idag och fortfarande känna något?

Det kan du nog men dag 3 eller kanske dag 4 så får du nog höja dosen. Toleransen stiger väldigt fort
Citera
2016-04-08, 12:14
  #13395
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clavius
Tog 0.5 mg igår och hade det mysigt. Kan jag ta samma dos igen idag och fortfarande känna något?

För mig har det inte varit några problem i alla fall.
Citera
2016-04-08, 14:34
  #13396
Medlem
Claviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
För mig har det inte varit några problem i alla fall.

Nej det var sannerligen inga problem!
Härligt med en opiat som håller i länge.
Citera
2016-04-08, 17:38
  #13397
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Det ska vara lugnt. Har du tagit opiater förr?

ja det har jag..men alldrig dan efter ett benzo bruk elr tilsammans med benzo.

uppdatering...det gick bra... jag orkade inte vänta på svar ...gjorde de iaf...

mådde hur bra som helst DD
Citera
2016-04-08, 19:26
  #13398
Medlem
fredus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Det kan du nog men dag 3 eller kanske dag 4 så får du nog höja dosen. Toleransen stiger väldigt fort
Jag tycker inte att toleransen alls stiger snabbt, brukar nog klara mig över en vecka på samma dos.
Citera
2016-04-09, 12:38
  #13399
Medlem
Hej! Är det någon som vet om man kan missbruka SUBOXONE Film på något sätt?
Citera
2016-04-09, 16:44
  #13400
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetmast
Hej! Är det någon som vet om man kan missbruka SUBOXONE Film på något sätt?

Klart man kan. Suboxone-film är lika beroendeframkallande som tabletterna.
Men dom är inte populära som rusmedel
Citera
2016-04-09, 21:36
  #13401
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Klart man kan. Suboxone-film är lika beroendeframkallande som tabletterna.
Men dom är inte populära som rusmedel

Man känner rus på dom men bara i några dagar. Har lagt dom under tungan då kände ja knappt något . Snortat det då kände ja lite har även kört IV då kände ja ett hyfsat rus men då hade ja avtändning. Använde själklart filter när ja körde IV vilket alla som har tänkt att köra Suboxone borde göra för det är så mycket skit i dom så gör det. Rekemonderar inte att köra det IV
Citera
2016-04-10, 02:05
  #13402
Medlem
fredus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdt
Man känner rus på dom men bara i några dagar. Har lagt dom under tungan då kände ja knappt något . Snortat det då kände ja lite har även kört IV då kände ja ett hyfsat rus men då hade ja avtändning. Använde själklart filter när ja körde IV vilket alla som har tänkt att köra Suboxone borde göra för det är så mycket skit i dom så gör det. Rekemonderar inte att köra det IV
Hur snortade du Suboxone-film?
Citera
2016-04-11, 16:43
  #13403
Medlem
argusdemons avatar
Tjena alla! Jag har tagit Sub i 1 vecka ungefär. 4 mg per dag. Tog igårkväll vid 22:00 ca 2,5mg.

Kan jag ta Palladon idag utan att Subutexet blockerar? Har även tagit 300mg Lyrica för att boosta.

Tacksam för svar!
Citera
2016-04-11, 17:40
  #13404
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
Tjena alla! Jag har tagit Sub i 1 vecka ungefär. 4 mg per dag. Tog igårkväll vid 22:00 ca 2,5mg.

Kan jag ta Palladon idag utan att Subutexet blockerar? Har även tagit 300mg Lyrica för att boosta.

Tacksam för svar!


Nej; du måste vänta så att Buprenorfinet inte blockerar Hydromorfonet.

Här är en gammal tråd med D Roger. som håller taktpinnen. (FB) Palladon (Hydromorphone)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in