Citat:
Ursprungligen postat av
KringEx
Det ska vara lugnt. Har du tagit opiater förr?
ja det har jag..men alldrig dan efter ett benzo bruk elr tilsammans med benzo.
uppdatering...det gick bra... jag orkade inte vänta på svar ...gjorde de iaf...
mådde hur bra som helst

DD