• 1
  • 2
2016-04-08, 14:53
Medlem
Vad skulle du gjort för 10 miljoner?

Jag kan inte tänka mig något alls, man kommer aldrig bli sexuellt utsvulten eftersom man bara kan ta hit en 20-30 årig thailändska om man vill ha sex när man blir gammal... Så att satsa speciellt mycket pengar på riktig prostitution blir det inte frågan om eftersom man bara kan ta hit en thailändska när man känner för det. (Dock kommer det inte hända närmsta 10-20 åren).

Visst, kanske någon snygg bil och en OK lägenhet för 1-2 miljoner... Sen har vi kvar 8 miljoner, vad gör man då?

Vad skulle ni gjort för 10 miljoner?
Citera
2016-04-08, 14:55
Medlem
Ascics avatar
Investerat allt.
Citera
2016-04-08, 14:56
Medlem
EricVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoseMourinho

Jag kan inte tänka mig något alls, man kommer aldrig bli sexuellt utsvulten eftersom man bara kan ta hit en 20-30 årig thailändska om man vill ha sex när man blir gammal... Så att satsa speciellt mycket pengar på riktig prostitution blir det inte frågan om eftersom man bara kan ta hit en thailändska när man känner för det. (Dock kommer det inte hända närmsta 10-20 åren).

Visst, kanske någon snygg bil och en OK lägenhet för 1-2 miljoner... Sen har vi kvar 8 miljoner, vad gör man då?

Om jag vore som du, skulle jag skaffa mig lite respekt, ödmjukhet...och en hjärna!
Citera
2016-04-08, 14:57
Medlem
Citat:

En OK lägenhet för 1-2 miljoner?
Nu vet jag dock ej var du bor men för att bo helt OK i något annan än i en etta på 30 kvadrat så ska du nog räkna med en 3-4 miljoner om du vill ha något helt OK i en större stad.
Sen efter det kommer du leva alldeles för rikt och inom något år ligga minus hos fogden.

Nej köp ett skjul och investera resten
Citera
2016-04-08, 14:58
Medlem
Citat:

Lite höga summor. I Malmö kan man få ett ligg om man bjuder på en Fanta.
Citera
2016-04-08, 15:03
Medlem
Jag skulle ha gått på bolaget för hela slanten. Såna som jag ska inte ha pengar.
Citera
2016-04-08, 15:28
Medlem
Skulle köpt en påse nötter och en ny tandborste!
Citera
2016-04-08, 15:28
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Ca hälften på boende, sedan resten på att leva normalt och låta barnen få det bra. Skulle inte slösat något knappt. Viktigare för mig att kunna bo på ett ställe där jag trivs och känner mig trygg. Sedan att barnen får en bra uppväxt. Kunna ha råd med semestrar, de kläder man vill och varsin bil i hushållet.
Citera
2016-04-08, 15:33
Medlem
Crashs avatar
Pröjsat av mina lån på lägenheten, köpt en resa till maldiverna.
Sparat en halv mille på sparkonto och sedan köpt utdelningsaktier för 8 mille.

Hade nog även funderat på att gå ner lite i arbetstid, skulle vara jäkligt skönt
Citera
2016-04-08, 16:00
Bannlyst
Köpt hus i Thailand
Citera
2016-04-08, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xihbin
Skulle köpt en påse nötter och en ny tandborste!
Är det det som krävs för att du ska köpa ny tandborste?
Citera
2016-04-08, 16:07
Medlem
Köpt bostadsrätt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem