Jag skulle göra samma saker som jag kommer att göra när jag har en fjärdedel av 10 miljoner. Citerar mig själv:
Citat:
Ursprungligen postat av
Celeno
Jag kan inte svara för Travbana, men själv ska jag besöka alla jordens länder. Har bara hunnit med hälften hittills och det dyker dessutom upp nya då och då. Det finns även massor av saker kvar att se i länder jag redan varit i. Jag skall lära mig kinesiska när jag bor i Kina och kanske arabiska i Jordanien. Jag ska försöka klättra Cho Oyu i Nepal. Jag vill hika Chilkoot Trail till Dawson. Jag vill ha en massa dyk, jag har än inte sett en valhaj, dykt vid vrak eller blå hål. Och fler fallskärmshopp, kanske tillräckligt många för att prova wingsuit. Kanske ett basejump i Norge, det hade varit kul, om jag blir tillräckligt erfaren och modig. Jag vill köra The Road of Bones på motorcykel. Kanske vill jag lära mig att segla och sen segla jorden runt, det vet jag inte än. Flygcert hade varit nåt, jag har provat att "spaka själv".
Jag vill besöka gamla vänner i världen fler gånger, sitta i Alamo Park och röka gräs, eller dricka öl i KL eller HK. Öl funkar förstås överallt i världen, även med nya vänner.
Jag vill se så många djur som möjligt i vilt tillstånd. Pandor hade varit fantastiskt, tex.
Och så vidare. Finns hur mycket som helst att räkna upp.
Ja, det finns mycket att göra. Vet inte hur jag skall hinna, faktiskt.