Lagt undan allt. Trivs med mitt jobb, trivs med mitt boende, trivs med min levnadsstandard. Det är pengar jag förmodligen har mer glädje av senare i livet.
EDIT: kanske dragit med tjejen ut i världen, hon gillar att resa
Senast redigerad av OldFashioned 2016-04-23 kl. 21:44.
Hade definitivt köpt på mig saker som skapar en möjlighet att på reell basis möjliggjort en överlevnad och då en överlevnad som i modern tid möjliggjort just en fortsatt överlevnad på då egen hand.
Jag hade således "investerat" i det som andra före mig redan möjliggjort för att någon skulle kunna överleva som och genom och på.
Fullständigt förkastligt, i då mitt tycke, men ändå med facit i hand den bästa av reell(real) investment.
Jag skulle nog försöka att investera så mycket som möjligt på börsen för att kunna leva på avkastningen.
Om avkastningen skulle ligga på 5% per år så skulle det täcka dom flesta utgifter som man eventuellt skulle ha = ekonomisk frihet.
Däremot så skulle jag nog fortsätta att jobba tills jag lyckas lista ut vad man vill göra med sitt liv.
Mindre kunde göra det...Köpa en båt av en bra beskaffenhet fully equiped, hitta 4 super proff's sjömän...Etablera ett matriarkat någonstans in the Passific ocean..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!