• 5
  • 6
2016-04-23, 21:40
Medlem
OldFashioneds avatar
Lagt undan allt. Trivs med mitt jobb, trivs med mitt boende, trivs med min levnadsstandard. Det är pengar jag förmodligen har mer glädje av senare i livet.

EDIT: kanske dragit med tjejen ut i världen, hon gillar att resa
Senast redigerad av OldFashioned 2016-04-23 kl. 21:44.
Citera
2016-04-24, 02:33
Hade definitivt köpt på mig saker som skapar en möjlighet att på reell basis möjliggjort en överlevnad och då en överlevnad som i modern tid möjliggjort just en fortsatt överlevnad på då egen hand.
Jag hade således "investerat" i det som andra före mig redan möjliggjort för att någon skulle kunna överleva som och genom och på.
Fullständigt förkastligt, i då mitt tycke, men ändå med facit i hand den bästa av reell(real) investment.
Citera
2016-04-24, 10:54
Medlem
Unizeros avatar
Jag skulle nog försöka att investera så mycket som möjligt på börsen för att kunna leva på avkastningen.
Om avkastningen skulle ligga på 5% per år så skulle det täcka dom flesta utgifter som man eventuellt skulle ha = ekonomisk frihet.

Däremot så skulle jag nog fortsätta att jobba tills jag lyckas lista ut vad man vill göra med sitt liv.
Citera
2016-04-30, 18:31
Avstängd
TantRossins avatar
Mindre kunde göra det...Köpa en båt av en bra beskaffenhet fully equiped, hitta 4 super proff's sjömän...Etablera ett matriarkat någonstans in the Passific ocean..
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in