Citat:
Ursprungligen postat av
Dygdepladdrare
En allround-back som är mer än bara hårdskjutande. Han var utlånad till SSK från Linköping under NHL-lockouten och gjorde det bra. Blev förvånad när han följde med Troja ner i ettan, men Troja spelar ändå i den bästa serien där och Nielsen har säkert fått en hel del ansvar också så han har säkert utvecklats vidare sedan tiden i Södertälje. Bra värvning!
Jag tror Timrå är på väg att bygga någonting bra även om tappet av Hallin nog kommer att kännas både på och utanför planen. Räkna med att ni tappar Bohman också, jag gissar att han är på SSK:s att värva-lista.
Japp, Bohman känns nästan borträknad i och med ert intresse, där kommer högst troligt Asplövens lagkapten Jesper Dahlroth kliva in istället. Ja av det jag har sett av Nielsen så är han mycket rörlig och har ett bra spelsinne, så hans känns intressant.
Men hur ser set ut hos er då? Vilka spelare hugger ni på utöver Bohman och Kevin L?
Förövrigt så tycker jag att ett återintåg lyfter allsvenskan rejält, på alla sätt och viss bättre lag än både Asplöven och Sundsvall man framförallt mycket bättre publik och drag runt klubben.