2016-03-26, 19:10
Medlem
Edwin är bra...
Citera
2016-03-26, 21:40
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landskron79
Edwin är bra...

Även jag kan rekommendera Edwin!
Citera
2016-03-29, 07:54
Medlem
Andickys avatar
Själv kör jag Neuw.
Citera
2016-03-30, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KattC
Trodde också det men detta var tydligen en helt ny butik med killar från CMS forumet.
vad har du för källa?
Citera
2016-03-31, 18:04
Medlem
Andickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellesse
vad har du för källa?

Så som jag tolkar det är hans källa CMS-forumet på Facebook, vilket inte blir mer legit än om så nu
är fallet.
Citera
2016-04-03, 23:09
Medlem
Vattumannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istok91
Klickade precis hem dessa två godingar.

http://www.80scasualclassics.co.uk/hoodies-sweatshirts-c23/weekend-offender-penitentiary-sweatshirt-navy-p2252?attribute[1]=1

http://www.80scasualclassics.co.uk/polo-shirts-c11/ellesse-sorrento-polo-shirt-navy-p384

Hur är det att handla från den sidan och hur är Ellesse i storlekarna?

Tacksam för svar.
Citera
2016-04-04, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattumannen
Hur är det att handla från den sidan och hur är Ellesse i storlekarna?

Tacksam för svar.
När jag har handlat där så har det funkat bra och ganska snabb frakt tror det tog 3-4 dagar bara (inte helt säker då det var längesen) ellesse skiljer sig lite i storlekarna tycker jag då vissa plagg jag har nästan är lite för stora på mig och vissa sitter perfekt. Om jag ska ta ett exempel så har jag en tracktop som är lite stor medans min sweat sitter helt perfekt
Citera
2016-04-04, 22:35
Medlem
Vattumannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellesse
När jag har handlat där så har det funkat bra och ganska snabb frakt tror det tog 3-4 dagar bara (inte helt säker då det var längesen) ellesse skiljer sig lite i storlekarna tycker jag då vissa plagg jag har nästan är lite för stora på mig och vissa sitter perfekt. Om jag ska ta ett exempel så har jag en tracktop som är lite stor medans min sweat sitter helt perfekt

Tack
Citera
2016-04-07, 14:34
Bannlyst
Vill bara meddela att grabbarna från förorten ser ner på folket som bär diverse casual/huligan-kläder.
Folket som bär dessa kläder brukar oftast gå i gymnasieskolor i finare områden och leka orten, stirra ut folk i korridoren och ha kepsen så man inte ser ögonen typ. Extremt provocerande för folk som kommer från tuffa områden. Skulle bli knivad första dagen i rinkeby/tensta/akalla. Förstår också att det är kan kännas ganska provocerande att skriva en sån sak i en sån tråd som denna. Men hur kan ni gilla att gå runt i kläder som dessa? Om ni gör något brott så är det enkelt att peka ut er och ni ser ut allmänt som WT-ADHD-mobboffer. Sorry. Släng på er adidas, rånarluva, handskar och halsduk istället. Mer effektivt och osynligt. Inte lika provocerande och vi ser att ni är smuts ändå vilket ni gillar att betraktas som?
Känns som att 90% är graffare/fotbollshuliganer med gatugangsterkomplex/vänsteraktivister från södermalm..?

Och btw vad är grejen med googles? Ni vill profilera er som vänsteraktivister/fotbollshuliganer som står emot tårgas/bengaler/rök? Går det att gömma dessa googles eller sätter ni på er jackan på läktaren? Använder ni googles-kläderna på stan och när ni går ut med hunden/går till ICA/tar bussen till stan?

Ni får ursäkta, jag är inte ute efter att provocera.
Jag vill endast förstå mig på denna stil.
Någon som kan länka till en artikel eller youtube-klipp där man ser personer använda dessa kläder?

Läste att C.P-kläder kommer från piloterna som togs över av fotbollshuliganer på 80-talet..

Vidare frågar jag mig lite undrandes varför detta hat mot varandra mellan fotbollsklubbar?
Svenskar som grupperar sig och slåss mot varandra för fotbollslag? IQ-fiskmås?
Gruppera ihop er och kasta ut de helgalna babbegängen och de kriminella familjerna som förstör varje dag i stället. Gå på politiker, journalister, patrullera gatorna tillsammans. Att hålla på och leka jag-vet-inte-vad och bråka, hugga, hata varann känns väldigt märkligt i tider som dessa....?

http://www.cpcompany.com/en/cp-company/mens-new-in/microkei-goggle-jacket/15wcpub02356-002788?color=
Senast redigerad av FX5000 2016-04-07 kl. 14:44.
Citera
2016-04-07, 16:00
Medlem
Mounotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FX5000
Vill bara meddela att grabbarna från förorten ser ner på folket som bär diverse casual/huligan-kläder.
Folket som bär dessa kläder brukar oftast gå i gymnasieskolor i finare områden och leka orten, stirra ut folk i korridoren och ha kepsen så man inte ser ögonen typ. Extremt provocerande för folk som kommer från tuffa områden. Skulle bli knivad första dagen i rinkeby/tensta/akalla. Förstår också att det är kan kännas ganska provocerande att skriva en sån sak i en sån tråd som denna. Men hur kan ni gilla att gå runt i kläder som dessa? Om ni gör något brott så är det enkelt att peka ut er och ni ser ut allmänt som WT-ADHD-mobboffer. Sorry. Släng på er adidas, rånarluva, handskar och halsduk istället. Mer effektivt och osynligt. Inte lika provocerande och vi ser att ni är smuts ändå vilket ni gillar att betraktas som?
Känns som att 90% är graffare/fotbollshuliganer med gatugangsterkomplex/vänsteraktivister från södermalm..?

Och btw vad är grejen med googles? Ni vill profilera er som vänsteraktivister/fotbollshuliganer som står emot tårgas/bengaler/rök? Går det att gömma dessa googles eller sätter ni på er jackan på läktaren? Använder ni googles-kläderna på stan och när ni går ut med hunden/går till ICA/tar bussen till stan?

Ni får ursäkta, jag är inte ute efter att provocera.
Jag vill endast förstå mig på denna stil.
Någon som kan länka till en artikel eller youtube-klipp där man ser personer använda dessa kläder?

Läste att C.P-kläder kommer från piloterna som togs över av fotbollshuliganer på 80-talet..

Vidare frågar jag mig lite undrandes varför detta hat mot varandra mellan fotbollsklubbar?
Gruppera ihop er och kasta ut de helgalna babbegängen och de kriminella familjerna som förstör varje dag i stället. Gå på politiker, journalister, patrullera gatorna tillsammans. Att hålla på och leka jag-vet-inte-vad och bråka, hugga, hata varann känns väldigt märkligt i tider som dessa....?

http://www.cpcompany.com/en/cp-company/mens-new-in/microkei-goggle-jacket/15wcpub02356-002788?color=
Det här är en tråd om casual-stileninte någon tråd om huliganer. Vissa är aktiva andra inte, så om du vill veta varför man gör som man gör så skriver du i den stora tråden om firmor och huliganer...
OnT: Publikvärdar konfiskerar inte jackor för att de har en huva, det enda som räknas som maskering innan man tar sig in i arenan är balaklavor. Men när man väl tar sig in i arenan räknas allt som maskering.
Och varför skulle man inte använda en goggle jacka vart man än är? Det är enbart en jacka med en luva och två hål i..
Citera
2016-04-07, 16:11
Bannlyst
-
Senast redigerad av FX5000 2016-04-07 kl. 16:18.
Citera
2016-04-08, 00:18
Medlem
Slickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FX5000
Skulle bli knivad första dagen i rinkeby/tensta/akalla. Förstår också att det är kan kännas ganska provocerande att skriva en sån sak i en sån tråd som denna. Men hur kan ni gilla att gå runt i kläder som dessa?

Så att hata varandra för fotbollslag är helt orimligt men hata någon för vad för kläder den använder är helt okej och något om man ska bli knivad för?
rimligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in