Citat:
Ursprungligen postat av
RedX
Jag är också inne på linjen att lulligheten är en negativ biprodukt. Jag blir alltid sittande med en massa 75 cls imp stouts och kvadruplar som man inte nämns trycka i sig på onsdagskvällar. Och så säger de att medelklasssvensken inte har några problem att tala om!
Bli lullig på något man verkligen gillar är inget negativt. Värre då att dricka bara för fyllans skull.
Veta att man har ett lager med goda öl hemma, ser jag bara som ett angenämt "problem"
Får sparas till en kväll när dagen efter inte är schemalagd.