2016-03-27, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av think2act
varför måste man skriva personlig info, för att läsa vad en person har skrivt om sig själv. Jag själv har gjort de men inte fyllt i ifall jag röker dricker eller är singel, tycker de är irrelevant. Någon som har samma problem.

Det är ju antagligen för att uppmuntra att skriva lite i sin presentation. Tro det eller ej, men alla kanske inte går 100% efter utseende ens på en sida som badoo, och då blir det en trevligare upplevelse för dom människorna om fler har ifyllda profiler. För de som är helt ytliga, spelar det antagligen ingen roll hur vida profilerna är ifyllda eller inte.

Sen fattar jag inte hur du kan tycka att civilstatus är irrelevant, är man en människa med normal moral vill man nog veta sånt, sen tycker jag det är bra att fylla i om man röker eller inte så man kan undvika dessa vidriga andedräkter som rökare får! Visst kan man fråga detta när man chattar, men det underlättar sållningen lite.
Citera
2016-04-05, 19:36
Medlem
Hur fan får man ens tjejer att svara?

Bästa startern?
Citera
2016-04-05, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Hur fan får man ens tjejer att svara?

Bästa startern?

Utgå från deras intressen eller skriv nåt random. Står det nåt konstigt eller roligt i deras presentation så utgå från det. Men sannolikheten att någon svarar är låg
Citera
2016-04-08, 22:33
Medlem
Hur gör man för att avsluta en superpowers prenumeration? När man skickar badoo stopp som man ska göra får man ingen bekräftelse på det och prenumerationen kvarstår?
Citera
2016-04-08, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaqwer
Använt badoo ett längre tag men nu när jag loggade in idag dök det upp något nytt jag inte sett förut. I min inbox fanns det 4 meddelanden där det bara står "X är chatsugen", x är tjejen i frågas namn så klart.

Det är alltså inte fråga om matchningar eller att tjejerna tryckt "gilla" på mig vad jag vet, har super powers så borde se det. Så vad innebär det att dom är chatsugna??
Tror det blir så i början. Från början får jag alltid 4 pers som också är typ chattsugna. Skriver och tror att de gillat mig. Då ser jag att de besökt min profil men inte svarat på det jag skrivit haha. De är bra på att lura folk badoojävlarna.
Citera
2016-04-16, 20:17
Medlem
Vafan är detta, får en markering att någon "gillat" en men för att få reda på vem det är måste man betala alternativt chansa och gilla under encounters.....really ?!!?!
Citera
2016-04-19, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrahs
Vafan är detta, får en markering att någon "gillat" en men för att få reda på vem det är måste man betala alternativt chansa och gilla under encounters.....really ?!!?!

Det är själva affärsidén att du måste betala för att få reda på vem som gillar dig. Det är vanligt på de flesta vanliga dejtingsajter. Risken är dock stor att det är en fejkad profil från typ knullkontakt.
Citera
2016-05-11, 18:24
Medlem
Skrivit till 10 stycken som inte matchade med mig och det står läst på varje

Profilbetyg?? 3,43
Citera
2016-05-11, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345

Profilbetyg?? 3,43

Mm känner igen det där. Vet inte om jag är too ugly men de men skriver till antingen läser de aldrig meddelenaden eller så läser de men bryr sig inte
Citera
2016-05-12, 11:05
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345

Profilbetyg?? 3,43

3.43?? Inte ens de fulaste negrarna brukar hamna under 5, har nog aldrig sett någon under 5 tidigare
Citera
2016-05-12, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
3.43?? Inte ens de fulaste negrarna brukar hamna under 5, har nog aldrig sett någon under 5 tidigare

Men då tillhör man de få som ligger under 5
Citera
2016-05-12, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass

måste man betala för att få nån rejting eller? för jag har bara 0.00
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in