2016-03-13, 17:03
Medlem
Zebogevos avatar
Vad ni än gör, ge inte bort 300 000 kronor.
Priset Årets idiot går till...(trumvirvel)

http://www.sydsvenskan.se/sverige/mikael-lurades-pa-300-000-kronor/
Citera
2016-03-15, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde112
Mycket fejk funktioner på badoo numera.
Det är bra för att dom vill att man ska betala.

När det gäller tjejerna där, totalt bekräftelsesökande luder!
Regga en fejk profil med en snygg tränad kille så ska ni få se vad som händer, totalt ner bombad med meddelanden. Jag anser inte jag är ful och det är bekräftat från andra, skulle säga över medel.
Trots detta är det mycket dissande, VARFÖR? jo för ludren hela tiden söker bättre och snyggare men FRAMFÖRALLT så blir dom bombade med meddelanden så att dom verkligen kan välja och vraka.

Det är vi killar som ger dessa bekräftelsetörstande jävla ludren för mycket bekräftelse.

Well, vad säger det dig? Jo, nämligen att vi män måste konstant sträva efter bättre, snyggare och starkare, i den kontext vi lever i. Ledsen att göra killar besvikna här, men tyvärr så är evolution oförlåtande. Dock! Så måste inte styrka vara fysisk, det går lika bra om inte bättre, med psykisk styrka och kapacitet. Tjejer kommer ALLTID att sträva efter det som är bättre pga biologi...så, om en man vill ha framgång hos kvinnor, måste han sträva efter att vara sitt bästa jag, och kvinnorna kommer komma.
Citera
2016-03-17, 09:02
Medlem
Dum fråga kanske men brukar ni skriva till tjejer som har statusen "Hitta nya vänner" och är singel? Eller har dem "Hitta nya vänner" bara för att inte verka desperata
Citera
2016-03-17, 10:33
Medlem
f30malmos avatar
Om du ser alla tjejer där som luder, avregistrera dig.

Själv fick jag panik av mitt dygn på badoo. Avregistrerade eftersom jag fick över 600 meddelanden, något som hag upplevde lite överväldigande och läskigt då jag är lite tillbakadragen och blyg.

Bild: helt påklädd, inget urringat eller tight. Vardagssminkad. Sökte vänner.

Citat:
Ursprungligen postat av Fredde112
Mycket fejk funktioner på badoo numera.
Det är bra för att dom vill att man ska betala.

När det gäller tjejerna där, totalt bekräftelsesökande luder!
Regga en fejk profil med en snygg tränad kille så ska ni få se vad som händer, totalt ner bombad med meddelanden. Jag anser inte jag är ful och det är bekräftat från andra, skulle säga över medel.
Trots detta är det mycket dissande, VARFÖR? jo för ludren hela tiden söker bättre och snyggare men FRAMFÖRALLT så blir dom bombade med meddelanden så att dom verkligen kan välja och vraka.

Det är vi killar som ger dessa bekräftelsetörstande jävla ludren för mycket bekräftelse.
Citera
2016-03-17, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggs
Dum fråga kanske men brukar ni skriva till tjejer som har statusen "Hitta nya vänner" och är singel? Eller har dem "Hitta nya vänner" bara för att inte verka desperata

Bättre om du inte skriver till dem om du är ute efter mer än vänskap, är sjukt jobbigt med alla flörtande män när man inte söker något sådant där.
Jag har fått flera bra vänner på badoo genom åren men känt att jag måste avsluta mitt medlemskap just pga alla män som tror man söker mer än det man anger.
Citera
2016-03-22, 20:23
Medlem
TheGamers avatar
Skrev till en brud, inget sexuellt eller liknande, utan simpelt hur Badoo fungera. Inget svar, men läst det. Är det så hemskt, som man, att ställa en simpel fråga och få ett ja, nej eller vet inte?

Sen, tror ni tjejerna blir mindre/mer ( chattsugna ) eller neutrala till vad man sätter sin relationsstatus?

Resonerar såhär, om man är singel så kanske man endast är ute efter en grej, men om man sätter i att man är upptagen och endast intresserad av att snacka/träffa nya vänner, ändrar de då uppfattning och blir sugna mer pä att chatta?

Frågorna kanske redan har tagits upp, men sitter på luren och det är inte det lättaste. Om ni visste hur lång tid denna text tog mig..
Citera
2016-03-25, 11:01
Medlem
Zaqwers avatar
Använt badoo ett längre tag men nu när jag loggade in idag dök det upp något nytt jag inte sett förut. I min inbox fanns det 4 meddelanden där det bara står "X är chatsugen", x är tjejen i frågas namn så klart.

Det är alltså inte fråga om matchningar eller att tjejerna tryckt "gilla" på mig vad jag vet, har super powers så borde se det. Så vad innebär det att dom är chatsugna??
Citera
2016-03-25, 11:07
Medlem
nezzoms avatar
jajjemänn,låg mig runt omkring halva Sverige där
Citera
2016-03-25, 11:13
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Skrev till en brud, inget sexuellt eller liknande, utan simpelt hur Badoo fungera. Inget svar, men läst det. Är det så hemskt, som man, att ställa en simpel fråga och få ett ja, nej eller vet inte?

Sen, tror ni tjejerna blir mindre/mer ( chattsugna ) eller neutrala till vad man sätter sin relationsstatus?

Resonerar såhär, om man är singel så kanske man endast är ute efter en grej, men om man sätter i att man är upptagen och endast intresserad av att snacka/träffa nya vänner, ändrar de då uppfattning och blir sugna mer pä att chatta?

Frågorna kanske redan har tagits upp, men sitter på luren och det är inte det lättaste. Om ni visste hur lång tid denna text tog mig..

Det tar för mycket tid och du är bara en i mängden. Om 100 personer skriver till en så orkar man till slut bara inte svara, alls.

Citat:
Ursprungligen postat av Zaqwer
Använt badoo ett längre tag men nu när jag loggade in idag dök det upp något nytt jag inte sett förut. I min inbox fanns det 4 meddelanden där det bara står "X är chatsugen", x är tjejen i frågas namn så klart.

Det är alltså inte fråga om matchningar eller att tjejerna tryckt "gilla" på mig vad jag vet, har super powers så borde se det. Så vad innebär det att dom är chatsugna??

Det är väl något nytt Badoo har hittat på för att få tillbaka sina användare. Jag tror typ att det kan räcka med att personen loggar in så kan hon ploppa upp som att hon skulle vara chattsugen.
Citera
2016-03-25, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer

Det finns olika orsaker till att det kan bara stå läst. I mitt fall även om tjejerna besökte mig utan att matcha så kollade jag deras presentationer och intressen och utifrån detta försökte jag skriva nåt men det bara stod läst hela tiden. Det kan vara att du är inte intressant eller attraktiv för dem. I mitt fall är det förmodligen det för jag har en profilscore som ligger på 3,86 trots att jag tar bilder med en bra kamera och inte bara hemma utan även när jag är ute och gör nåt
Citera
2016-03-25, 16:11
Medlem
Zaqwers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Det är väl något nytt Badoo har hittat på för att få tillbaka sina användare. Jag tror typ att det kan räcka med att personen loggar in så kan hon ploppa upp som att hon skulle vara chattsugen.

Ja nåt nytt påhitt verkar det vara. Såg nyss även att dessa 4 tjejer även besökt min profil i samband med att jag fått meddelande om att dom är chatsugna. Men det är ju inget jag får från alla besökare så frågan är hur och när dessa automedelanden genereras. Jag ser ju själv inget sätt om jag går in på någons profil där jag kan meddela att jag är chatsugen.
Citera
2016-03-26, 20:20
Medlem
think2acts avatar
varför måste man skriva personlig info, för att läsa vad en person har skrivt om sig själv. Jag själv har gjort de men inte fyllt i ifall jag röker dricker eller är singel, tycker de är irrelevant. Någon som har samma problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in