Citat:
Ursprungligen postat av
Aktuellnutid
Fast om det känns som att bli smekt på läpparna att få penis införd i vaginan kan jag bara beklaga.. För det känns då fan så mycket mer att smeka på kukollonet.
1) Det är mindre än så för att vaginan är mindre känslig än läpparna. Kanske 25% mindre känsel.
2) Lägg sen till att det är Ron Jeremy som ligger ovanpå dig naken och gör det,
https://firstlightforum.files.wordpress.com/2014/05/ron-jeremy-rides-a-wrecking-ball-naked-400x300.jpg?w=590
Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Vid upphetsning är det mycket skönt, det är som inre smekningar som stegras vartefter
Nej så är det verkligen inte. Det är som att bli petad på magen innifrån.
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Inte närsomhelst, av vem som helst hursomhelst men ja, i ett sexuellt kontext ger det mig njutning.
Nej det är trams. Men även om det var så kunde kvinnor nöja sig med att bli smekta på läpparna för att det känns ganska mycket mer än att bli penetrerad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aktuellnutid
Okej
För när jag är hos tandläkaren njuter jag då inte, oavsett hur länge de borrar och har sig
Även om jag älskar den rena känslan efteråt!
Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Om du jämför sex med ett tandläkarbesök så...
Det pojkarna här inte har uppfattat är att kvinnors drift kan både generellt vara starkare och svagare under en månad, kan gå från att känna mig som en löpsk hynda till att "åh, han är verkligen söt". Som att ha två personligheter
Nej verkligen inte. Vi talar om bög sex med Ron Jeremy har du glömt det?
Ja exakt konceptet med penetration är inte sexuellt för kvinnor. Är det sexuellt att trycka in något i näsan eller örat? Då är det inte sexuellt att tryck in något i vaginan heller. Bland kvinnor räknas det som en perversion att tycka om det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aktuellnutid
Detta börjar jag också fundera över. Visste iofs redan att kvinnor behöver mer uppvärmning än män jada jada. Men det verkar vara än mer än så. Kvinnor verkar mer gå i gång på en tanke på att ha sex och olika saker runt än att faktiskt ha själva sexet.
Det följer iofs biologin väldigt bra.
1) Kvinnor
kan gå igång på tanken att ha sex och att få uppmärksamhet men det vanligaste är att de inte går igång överhuvudtaget.
2) Om en kvinna blir kåt då äter hon godis och tittar på TV för att det ger mer njutning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Vi har ägglossning och en menscykel som för många, men inte alla kan påverka sexlusten, i högre grad än mäns.sen tillkommer ju dagsform och livet i allmänhet. Jag har varit kåtare än mina partners, men som sagt, det är olika
Men det finns ingenting sexuellt med att ha sex med en man det är bara äckligt och vidrigt.