2016-04-05, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Men inte finns det väl någon som automatiskt drar slutsatsen om att du måste var ett fult och socialt handikappat freak för detta?

Jag har fått sån kritik riktad mot mig av medlemmar som inte vet ett dyft varken om min utsida eller insida vilket jag finner högst orättvist och även extremt fördomsfullt.
du får nog räkna med att det hänger många unga människor här som inte borde vara här alls och ta inte åt dej om det som skrivs , trots allt så är det här bara ett klotterplank för alla
Citera
2016-04-05, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Men inte finns det väl någon som automatiskt drar slutsatsen om att du måste var ett fult och socialt handikappat freak för detta?

Jag har fått sån kritik riktad mot mig av medlemmar som inte vet ett dyft varken om min utsida eller insida vilket jag finner högst orättvist och även extremt fördomsfullt.

Jag läste en termin sociologi och då sa en tjej som annars var väldigt trevlig och snygg : att vissa ju sitter vid datorn och slösar bort sitt liv.

Rasist, nazistrasist är väl det vanliga sen pedofil och knarkare är vanliga associationer. Och då är jag inte ens kvinna?

#kränkt
Citera
2016-04-05, 00:20
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Det spelar ingen roll för mig om tjejer gillar sex eller inte jag tycker mest det är kul att diskutera.

Jag lyssnar bara på det som låter vettigt.
Och om du tycker det låter vettigt med att kvinnor anser att sex med män är som att ha sex med en äcklig porrstjärna så hoppas jag du har viss källkritik.
Har en annan tanke på ämnet också. Kvinnor sexualiseras i betydligt högre grad än män, från en ganska tidig ålder. Det är något "vi" hela tiden måste förhålla oss till, och när vi väl gör det som samhället har predikat, det vill säga använda vår sexualitet så är det inte heller okej, då är vi horor.
Sexualiteten blir bara till får åskådaren, inte hon det faktiskt berör, mäns sexualitet problematiseras också, men den ses ändå som mer naturlig, som sakernas tillstånd. Och då om en kvinna kommer och vågar påstå att sex är skönt och givande, så bland herrarna i hagen på Flashback så blir det syntax error.
Citera
2016-04-05, 00:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Och om du tycker det låter vettigt med att kvinnor anser att sex med män är som att ha sex med en äcklig porrstjärna så hoppas jag du har viss källkritik.
Vad är skillnaden? Båda är ju män.
Citat:
Har en annan tanke på ämnet också. Kvinnor sexualiseras i betydligt högre grad än män, från en ganska tidig ålder. Det är något "vi" hela tiden måste förhålla oss till, och när vi väl gör det som samhället har predikat, det vill säga använda vår sexualitet så är det inte heller okej, då är vi horor.
Jag har inte växt upp med det utan jag har växt upp med att sex är coolt för alla, och vad har det egentligen med saken att göra? Menar du att kvinnor helt enkelt avstår sex för att män vill det?
Citat:
Sexualiteten blir bara till får åskådaren, inte hon det faktiskt berör, mäns sexualitet problematiseras också, men den ses ändå som mer naturlig, som sakernas tillstånd. Och då om en kvinna kommer och vågar påstå att sex är skönt och givande, så bland herrarna i hagen på Flashback så blir det syntax error.
Det handlar inte om det, det kanske helt enkelt är så att ni har dåliga argument som inte håller?
Citera
2016-04-05, 00:44
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Vad är skillnaden? Båda är ju män.

Jag har inte växt upp med det utan jag har växt upp med att sex är coolt för alla, och vad har det egentligen med saken att göra? Menar du att kvinnor helt enkelt avstår sex för att män vill det?

Det handlar inte om det, det kanske helt enkelt är så att ni har dåliga argument som inte håller?
Jag förstår one riktigt vart du vill komma. För nu säger du att sex är coolt för alla, du låter inte så gammal? Nej, jag menade att argumenten här är att kvinnor inte gillar sex, våra kroppar är sexualiserade. Ett objekt. Hela tråden försöker ju hävda att kvinnor inte njuter av sex om inte monetär eller hög social situation föreligger.
Citera
2016-04-05, 00:46
Bannlyst
de olika fördomarna som finns här beror nog på att det hänger massor av unga människor här , de är inte torra bakom öronen och hejar på varandra bra när det blir motsättningar i någon tråd , syntax error inträffar ofta av ren dumhet eller okunskap helt enkelt titta bara på de olika trådstarterna om hur man trimmar moppen och hur gör man när man ska ha sex första gången ? massor av unga människor som inte skulle vara här . det gäller att inte ta åt sej personligt av vad som skrivs helt enkelt för att kunna hänga här och må bra i länden
Citera
2016-04-05, 00:48
Avslutad
Citat:
Jag förstår one riktigt vart du vill komma. För nu säger du att sex är coolt för alla, du låter inte så gammal? Nej, jag menade att argumenten här är att kvinnor inte gillar sex, våra kroppar är sexualiserade. Ett objekt. Hela tråden försöker ju hävda att kvinnor inte njuter av sex om inte monetär eller hög social situation föreligger.
Jag är 20 +.
Men vad har det med saken att göra, att era kroppar är sexualiserade?
Citera
2016-04-05, 00:49
Bannlyst
sen vad tjejer gillar för sex borde de ha fått lära sej i grundskolan tycker man i alla fall , även om de aldrig har fått testa på det själva i verkligheten
Senast redigerad av frifart 2016-04-05 kl. 00:53.
Citera
2016-04-05, 03:27
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Nej det är BS. De tjejer som jag legat med som gillar sex de knullar direkt utan några konstigheter.

Varför följer det biologin bra?
Har du sett en fitta annat än på bild eller i en p-våffla?
Citera
2016-04-05, 10:45
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Jag är 20 +.
Men vad har det med saken att göra, att era kroppar är sexualiserade?
Ts menar att kvinnor inte gillar sex om vi inte använder det för att få ut något av det. Jag spann vidare på det varför kvinnor i vissa lägen inte är lika fria som män att uttrycka sin sexualitet. Vi ska vara sexiga, för den manliga blicken men att vara intresserad av sex eller vilja ha sex gör att man hamnar i skottlinjen för slutshaming, vilket påverkar hur kvinnor behandlar ämnet. Kvinnor har inte haft En sexuell frihet särskilt länge historiskt sett. Nu är det gudskelov bättre, men ta en titt i vissa forum som menar att kvinnor är äckliga spermahinkar och dessa hycklare är bittra idioter som inte får ligga och därför använder det äldsta kortet i boken, anklaga en kvinna för att vara promiskuös.
Citera
2016-04-05, 11:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Fast om det känns som att bli smekt på läpparna att få penis införd i vaginan kan jag bara beklaga.. För det känns då fan så mycket mer att smeka på kukollonet.

1) Det är mindre än så för att vaginan är mindre känslig än läpparna. Kanske 25% mindre känsel.

2) Lägg sen till att det är Ron Jeremy som ligger ovanpå dig naken och gör det, https://firstlightforum.files.wordpress.com/2014/05/ron-jeremy-rides-a-wrecking-ball-naked-400x300.jpg?w=590

Citat:
Vid upphetsning är det mycket skönt, det är som inre smekningar som stegras vartefter

Nej så är det verkligen inte. Det är som att bli petad på magen innifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Inte närsomhelst, av vem som helst hursomhelst men ja, i ett sexuellt kontext ger det mig njutning.

Nej det är trams. Men även om det var så kunde kvinnor nöja sig med att bli smekta på läpparna för att det känns ganska mycket mer än att bli penetrerad.

Citat:
Okej

För när jag är hos tandläkaren njuter jag då inte, oavsett hur länge de borrar och har sig
Även om jag älskar den rena känslan efteråt!

Citat:
Om du jämför sex med ett tandläkarbesök så...
Det pojkarna här inte har uppfattat är att kvinnors drift kan både generellt vara starkare och svagare under en månad, kan gå från att känna mig som en löpsk hynda till att "åh, han är verkligen söt". Som att ha två personligheter

Nej verkligen inte. Vi talar om bög sex med Ron Jeremy har du glömt det?

Ja exakt konceptet med penetration är inte sexuellt för kvinnor. Är det sexuellt att trycka in något i näsan eller örat? Då är det inte sexuellt att tryck in något i vaginan heller. Bland kvinnor räknas det som en perversion att tycka om det.

Citat:
Detta börjar jag också fundera över. Visste iofs redan att kvinnor behöver mer uppvärmning än män jada jada. Men det verkar vara än mer än så. Kvinnor verkar mer gå i gång på en tanke på att ha sex och olika saker runt än att faktiskt ha själva sexet.

Det följer iofs biologin väldigt bra.

1) Kvinnor kan gå igång på tanken att ha sex och att få uppmärksamhet men det vanligaste är att de inte går igång överhuvudtaget.

2) Om en kvinna blir kåt då äter hon godis och tittar på TV för att det ger mer njutning.

Citat:
Vi har ägglossning och en menscykel som för många, men inte alla kan påverka sexlusten, i högre grad än mäns.sen tillkommer ju dagsform och livet i allmänhet. Jag har varit kåtare än mina partners, men som sagt, det är olika

Men det finns ingenting sexuellt med att ha sex med en man det är bara äckligt och vidrigt.
Senast redigerad av Babianen 2016-04-05 kl. 11:26.
Citera
2016-04-05, 11:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Därför att tiotusentals män kan göra detta.......kvinnor är selektiva

Titta på alla män som har kvinnor skulle du ha sex med de männen? Hur selektiva är kvinnor då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in