2016-04-04, 23:43
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Jag kunde öppna länken och tyckte bilden på dig var fin och smakfull.

Förövrigt bra med de kvinnor som vågar lägga ut bilder på sig själva här på Flashback.

Vi kvinnliga medlemmar har av någon anledning fått ett oförtjänt rykte som "fula losers" enkom för att vi hänger här ibland. Något jag tycker du hjälper till att motbevisa i hög grad.

En annan söt dam som gjort detsamma är användaren Empoisonne.
Ja, det är en inställning som inte precis gagnar dem om de nu öht är intresserade av kvinnors åsikter eller, och jag är inte den första som citerar demonmormor men det var så jävla på pricken , "foliehatt-runkring"😂
Citera
2016-04-04, 23:44
Bannlyst
Citat:
Jag kunde öppna länken och tyckte bilden på dig var fin och smakfull.

Förövrigt bra med de kvinnor som vågar lägga ut bilder på sig själva här på Flashback.

Vi kvinnliga medlemmar har av någon anledning fått ett oförtjänt rykte som "fula losers" enkom för att vi hänger här ibland. Något jag tycker du hjälper till att motbevisa i hög grad.

En annan söt dam som gjort detsamma är användaren Empoisonne.

Fanns en användare här för några år sedan som lade ut nakenbilder och som var ganska känd tror jag.

Tror inte man får stämpel bara för att man hänger här, utan mer på grund av det man skriver.
Själv vet jag en bunt kvinnor här som jag skulle velat klassificera som manshatande bitterfittor. Andra hatar Babianen. Det är en smaksak.
Citera
2016-04-04, 23:46
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
1) Så du medger att det är få tjejer som gillar sex?

2) Jag tror inte man gillar sex om man tycker att namnet Rocco låter hemskt.
Nej det medger jag inte, men på Flashback verkar kvinnorna vara u minoritet och begåvningsreserven baserar sina slutsatser på 1). Andra snubbar, och 2)."vetenskapliga studier", som de inte tolkar korrekt.

Rocco är skitfult oavsett. Låter som en Ikea-möbel
Citera
2016-04-04, 23:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Nej det medger jag inte, men på Flashback verkar kvinnorna vara u minoritet och begåvningsreserven baserar sina slutsatser på 1). Andra snubbar, och 2)."vetenskapliga studier", som de inte tolkar korrekt.

Rocco är skitfult oavsett. Låter som en Ikea-möbel
1) Jag baserar mina slutsatser på mitt egna förnuft och mina egna erfarenheter. Kan du inte tala om för mig på vilket sätt t ex jag tolkar "vetenskapliga studier" felaktigt?

2) Men det är inget man bryr sig om när man ska sex, right?
Citera
2016-04-04, 23:51
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
1) Jag baserar mina slutsatser på mitt egna förnuft och mina egna erfarenheter. Kan du inte tala om för mig på vilket sätt t ex jag tolkar "vetenskapliga studier" felaktigt?

2) Men det är inget man bryr sig om när man ska sex, right?
De tar en studie från Wikipedia, som inte är ursprunglig och har ingen träning i vetenskaplig kritik eller metodik=de tolkar in allt som stödjer deras teorier utan källkritik.

Jag raljerade, en kille får heta vad fan han vill bara han vet vad han gör.
Citera
2016-04-04, 23:54
Avslutad
Citat:
De tar en studie från Wikipedia, som inte är ursprunglig och har ingen träning i vetenskaplig kritik eller metodik=de tolkar in allt som stödjer deras teorier utan källkritik.
1) Jag tror inte nån har länkat en studie från Wikipedia för det är ju liksom ingen studie. Kan du vara snäll och ta ett exempel?

2) Jag tror inte du har nån träning i "vetenskaplig kritik och metodik" heller.
Citera
2016-04-04, 23:59
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
1) Jag tror inte nån har länkat en studie från Wikipedia för det är ju liksom ingen studie. Kan du vara snäll och ta ett exempel?

2) Jag tror inte du har nån träning i "vetenskaplig kritik och metodik" heller.
Det är sent. Det spelar hursomhelst igen roll för dig om jag skulle hävda att de flesta kvinnor gillar sex och att variationerna är större från individ till individ, och var man är i livet. Hela den här tråden är ju bara någon slags snuttefilt för frustrerade killar, "hon vill inte ligga med mig=hon gillar inte sex=puh". Kvinnlig och manlig sexualitet ser lite olika ut, men om du läst en del i tråden så påstår vissa att kvinnor bara vill ligga om vi har någon annan vinning av det vilket är grav bullshit.

Jag råder dig att lyssna lite mer på mig, än exempelvis babianen, men det är ju jag det.
Senast redigerad av Buffymylove 2016-04-05 kl. 00:01.
Citera
2016-04-05, 00:03
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Fanns en användare här för några år sedan som lade ut nakenbilder och som var ganska känd tror jag.

Tror inte man får stämpel bara för att man hänger här, utan mer på grund av det man skriver.
Själv vet jag en bunt kvinnor här som jag skulle velat klassificera som manshatande bitterfittor. Andra hatar Babianen. Det är en smaksak.

Enligt min erfarenhet så verkar en del inskränkta typer härinne tro att bara för att en kvinna tar sig tid att skriva inlägg på just Flashback så måste det bero på att hon saknar ett liv i övrigt och att ingen vill ha med henne att göra för att hon är så ful och misslyckad.

Antar lite spontant här att dessa bitterpittar endast projicerar sitt eget miserabla liv på andra.
Citera
2016-04-05, 00:06
Bannlyst
Citat:
Enligt min erfarenhet så verkar en del inskränkta typer härinne tro att bara för att en kvinna tar sig tid att skriva inlägg på just Flashback så måste det bero på att hon saknar ett liv i övrigt och att ingen vill ha med henne att göra för att hon är så ful och misslyckad.

Antar lite spontant här att dessa bitterpittar endast projicerar sitt eget miserabla liv på andra.

När jag som man säger till människor att jag hänger på Flashback tycker de inte heller att det är sunt. Då börjar associationerna genast rulla upp i deras små huven och stämpeln kommer fram.
Betyder det att jag är en kvinna?
Citera
2016-04-05, 00:07
Avslutad
Citat:
Hela den här tråden är ju bara någon slags snuttefilt för frustrerade killar, "hon vill inte ligga med mig=hon gillar inte sex=puh". Kvinnlig och manlig sexualitet ser lite olika ut, men om du läst en del i tråden så påstår vissa att kvinnor bara vill ligga om vi har någon annan vinning av det vilket är grav bullshit.
Det spelar ingen roll för mig om tjejer gillar sex eller inte jag tycker mest det är kul att diskutera.
Citat:
Jag råder dig att lyssna lite mer på mig, än exempelvis babianen, men det är ju jag det.
Jag lyssnar bara på det som låter vettigt.
Citera
2016-04-05, 00:10
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
När jag som man säger till människor att jag hänger på Flashback tycker de inte heller att det är sunt. Då börjar associationerna genast rulla upp i deras små huven och stämpeln kommer fram.

Men inte finns det väl någon som automatiskt drar slutsatsen om att du måste var ett fult och socialt handikappat freak för detta?

Jag har fått sån kritik riktad mot mig av medlemmar som inte vet ett dyft varken om min utsida eller insida vilket jag finner högst orättvist och även extremt fördomsfullt.
Citera
2016-04-05, 00:11
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Skulle vilja hävda att det finns fördomar om forumet som är berättigade till viss del. Men när det gäller smutskastning så finns det fler varianter inom forumet att "ta ner" kvinnor. Utseende, sexualitet, moderskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in