2016-04-03, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Hur är det olika att en man har sex med en man och att en kvinna har sex med en man?

2) Varför ska man inte jämföra hur mycket sex som män får av män med hur mycket sex som män får av kvinnor? Det visar hur mycket kvinnor ogillar sex.

Ser du inte det? Du använder ju två olika ord.

Du får jämföra så mycket du vill, men det ger inga bevis, bara trams. Kvinnor ogillar att ha sex med dig, det har vi redan förstått.

Hur går det med din frus skinnlappar till bröst? Har du beskostat en operation för hennes mage ännu?
Citera
2016-04-03, 16:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Ser du inte det? Du använder ju två olika ord.

Du får jämföra så mycket du vill, men det ger inga bevis, bara trams. Kvinnor ogillar att ha sex med dig, det har vi redan förstått.

Hur går det med din frus skinnlappar till bröst? Har du beskostat en operation för hennes mage ännu?

1) Men båda har sex med män. Därför borde de ha sex lika mycket.

2) Att män har mycket mer sex med män än vad kvinnor har sex med män är inte ett bevis på att män gillar sex mycket mer än kvinnor?
Citera
2016-04-03, 16:36
Bannlyst
Citat:
1) Men båda har sex med män. Därför borde de ha sex lika mycket.

Nej, verkligen inte.

Citat:
2) Att män har mycket mer sex med män än vad kvinnor har sex med män är inte ett bevis på att män gillar sex mycket mer än kvinnor?

En hora har mer sex än vad 90% av alla män har. Barnlogik från dig.

Citera
2016-04-03, 16:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej, verkligen inte.

Varför inte? Bögar har sex med random män från Internet, de har sauna klubbar, glory holes, med mera varför har inte kvinnor sånt?

Citat:
En hora har mer sex än vad 90% av alla män har. Barnlogik från dig.

Men horor får betalt bögar gör det gratis.
Citera
2016-04-03, 16:47
Bannlyst
Citat:
Varför inte? Bögar har sex med random män från Internet, de har sauna klubbar, glory holes, med mera varför har inte kvinnor sånt?

För att bögar och kvinnor är helt olika.

Citat:
Men horor får betalt bögar gör det gratis.

Va, kan andra faktorer spela in helt plötsligt?! Kortslutning i din hjärna som bara ser korrelationer som den drar slutsatser från?

Kan du inte berätta om när någon har sagt att din fru är above average i utseende?
Citera
2016-04-03, 16:47
Medlem
Citat:
Bögar har sex med random män från Internet, varför har inte kvinnor sånt?
Skojar du eller? Fett synd om du aldrig legat med en "random tjej från Internet", bättre lycka nästa gång.
Citera
2016-04-03, 16:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
För att bögar och kvinnor är helt olika.

Hur är de olika? Förutom att kvinnor är bättre designade för att ha mycket sex?

Citat:
Va, kan andra faktorer spela in helt plötsligt?! Kortslutning i din hjärna som bara ser korrelationer som den drar slutsatser från?

Kan du inte berätta om när någon har sagt att din fru är above average i utseende?

1) Ja exakt kvinnor kräver betalt för att ha sex antingen direkt eller indirekt. Män har sex gratis. Det visar att kvinor inte är intresserade av sex de är intresserade av materiella saker.

2) Välj vilken kvinna som helst i hela världen så ska jag ta en likadan bild och alla här kan jämföra mig med henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Kameradschaft
Skojar du eller? Fett synd om du aldrig legat med en "random tjej från Internet", bättre lycka nästa gång.

Länka till kvinnor som söker sex med okända män på Internet.
Senast redigerad av Babianen 2016-04-03 kl. 16:56.
Citera
2016-04-03, 17:01
Bannlyst
Citat:
Hur är de olika? Förutom att kvinnor är bättre designade för att ha mycket sex?

I princip identisk som skillnaden mellan män och kvinnor.

Citat:
1) Ja exakt kvinnor kräver betalt för att ha sex antingen direkt eller indirekt. Män har sex gratis. Det visar att kvinor inte är intresserade av sex de är intresserade av materiella saker.

2) Välj vilken kvinna som helst i hela världen så ska jag ta en likadan bild och alla här kan jämföra mig med henne.

Kvinnor kräver betalt av fula män, det är därför du endast känner till detta. Har inte frugan gett dig sex så att hon kan operera magen? Eller brösten? Eller ansiktet.

Alla har redan sett din fru, ingen har sagt att din fru är snygg. Hon är ful som stryk och borde vara inlåst i en källare, men det är hon kanske redan.

Citat:

Vill du ha tips för att slippa äcklet hemma i källaren? Bara extremt fula och misslyckade män har aldrig stött på kvinnor som vill ha sex med okända män.
Citera
2016-04-03, 17:03
Medlem
Citat:
Hört talas om till exempel Tinder? Är inte en kvälls chatt okänt nog för dig så finns det för närvarande 449 svenska tjej söker kille-annonser på Bodycontact. Och då pratar vi bara om Internet, förstår du hur många tjejer som dagligen går ut på krogen med förhoppningen att gå hem med någon? Har du inga tjejkompisar som kan berätta för dig att de gillar att knulla?
Citera
2016-04-03, 17:40
Bannlyst
Citat:
Hört talas om till exempel Tinder? Är inte en kvälls chatt okänt nog för dig så finns det för närvarande 449 svenska tjej söker kille-annonser på Bodycontact. Och då pratar vi bara om Internet, förstår du hur många tjejer som dagligen går ut på krogen med förhoppningen att gå hem med någon? Har du inga tjejkompisar som kan berätta för dig att de gillar att knulla?

Lol psykotiska människa

449 tjejer på bodycontact hahahahah. Hört talas om begreppet fulgubbe?

BTW. ingen har någonsin åkt in så snabbt på min trollistan som du. Läste din historik och du är 100% troll. Grattis
Senast redigerad av Aktuellnutid 2016-04-03 kl. 17:56.
Citera
2016-04-03, 17:42
Bannlyst
Citat:
Nej, självklart läser jag inte det. Det är därför som jag har en nykter syn på ämnet.

Är det något fel på dig eller? Vilka kvinnliga beteenden vill du ha svar på? Tror du alla världens kvinnor konspierar mot dig?

Och varför citerar du Cineasten massa när du skriver att du ska ignorera honom i din signatur?

Min uppenbara poäng var att tom politiskt korrekta aftonhoran skriver om detta.
Citera
2016-04-03, 18:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
I princip identisk som skillnaden mellan män och kvinnor.

1) Är kvinnor eller män mest designade för att ha sex med män?

2) Vilket kön är det som har mest sex med män?

Citat:
Kvinnor kräver betalt av fula män, det är därför du endast känner till detta. Har inte frugan gett dig sex så att hon kan operera magen? Eller brösten? Eller ansiktet.

Alla har redan sett din fru, ingen har sagt att din fru är snygg. Hon är ful som stryk och borde vara inlåst i en källare, men det är hon kanske redan.

1) Jag betalar för min man. Han kommer aldrig att behöva jobba så länge han är med mig + han får mer sex än vad han kan konsumera + jag ser till att han får ligga med andra kvinnor.

2) Posta en bild på dig själv så kan vi låta min man välja mellan oss.

Citat:

1) Hur många kvinnor skriver att de söker sex på tinder?

2) Det finns typ 4 miljoner kvinnor i fertil ålder i Sverige.

3) 90% av de 449 kvinnorna är fulgubbar och troll. De 10% som är kvar är ute efter försörjning eller uppmärksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in