Citat:
Så snygga och charmiga män är så nära yrkesknullare man kan komma? Likaså överfallsvåldtäktsmän?
Tack för info!
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Så tycker alla kvinnor "sexuell samvaro och närhet" är tråkigt jämfört med att bli anal-knullad av Rocco.
Nä, det är du som så tycker.
Citat:
I princip alla kvinnor lever i resonemangsäktenskap.
I princip alla kvinnor lever i resonemangsäktenskap.
Jag förstår att det är något du försöker intala dig. Men nej, i det här hörnet av världen är så inte fallet.
Citat:
1) Ja det är en bra grund för en relation men det är inte spännande eller roligt sexuellt.
Apan, det här säger du bara för att du inte vet bättre.

Citat:
2) Och då är ditt argument att det kan bli spännande sexuellt? De flesta män har inte det som krävs för att leverera en bra upplevelse. Du får titta på porr-böcker för kvinnor och se vad som räknas som bra upplevelser.
2) Och då är ditt argument att det kan bli spännande sexuellt? De flesta män har inte det som krävs för att leverera en bra upplevelse. Du får titta på porr-böcker för kvinnor och se vad som räknas som bra upplevelser.
Jag förstår att män inte kan leverera när du inget känner i fittan och du tycker att det obehagligt att vara dem nära.

Men det här är ju problem som ligger hos dig och inte hos män.
Jag själv har haft bra sex i samtliga mina relationer. Och ja, jag har bara varit tillsammans med välordnade svennebananer. Undantaget nuvarande som är en annan sorts banan. Men välordnad är han.