2016-04-03, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Hur många kvinnor skriver att de söker sex på tinder?
Jag har stött på ett fåtal, men det fina är ju att det inte behövs. Det är liksom det man har en dejtingapp till så länge man inte söker ett förhållande eller bara vill chatta med någon för att få bekräftelse eller döda tid. De sistnämnda kategorierna brukar inte heller vara främmande för sex. Känner du att du måste säga rakt ut att du vill bli full när du går ut? Har du en skylt där det står att du är hungrig när du går på restaurang?
Citera
2016-04-03, 18:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kameradschaft
Jag har stött på ett fåtal, men det fina är ju att det inte behövs. Det är liksom det man har en dejtingapp till så länge man inte söker ett förhållande eller bara vill chatta med någon för att få bekräftelse eller döda tid. De sistnämnda kategorierna brukar inte heller vara främmande för sex. Känner du att du måste säga rakt ut att du vill bli full när du går ut? Har du en skylt där det står att du är hungrig när du går på restaurang?

Om kvinnor inte känner någonting vid sex vad skulle de få ut av det?
Citera
2016-04-03, 18:57
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Om kvinnor inte känner någonting vid sex vad skulle de få ut av det?
Vad märkligt att jag känner en hel del då, både av smekningar, grepp och penetration. Och jag är knappast ett unikum.
Citera
2016-04-03, 19:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Vad märkligt att jag känner en hel del då, både av smekningar, grepp och penetration. Och jag är knappast ett unikum.

1) Jaha kan inte du beskriva hur det känns att bli penetrerad då?

2) Som jag skrev tidigare får kvinnor inte ut någonting fysiskt av sex det är 100% en mental grej alltså att man tänder mentalt på att bli påsatt av en man.

3) Eftersom det objektivt är äckligt att bli påsatt av en man är det väldigt få kvinnor som tänder på det och vill ha sex.

4) För resten av kvinnorna är det en äcklig grej som de måste ställa upp på för att få saker. Det gör att de kvinnor som måste ställa upp på sex är äcklade av män. Det betyder att alla kvinnor som ni träffar (inklusive era partners) tycker att ni är äckliga bögar.

5) Inser ni hur lurade ni har blivit?
Citera
2016-04-03, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Min uppenbara poäng var att tom politiskt korrekta aftonhoran skriver om detta.

Okej.

Citat:
1) Är kvinnor eller män mest designade för att ha sex med män?

Människor är inte designade.

Citat:
2) Vilket kön är det som har mest sex med män?

Kvinnor.

Citat:
1) Jag betalar för min man. Han kommer aldrig att behöva jobba så länge han är med mig + han får mer sex än vad han kan konsumera + jag ser till att han får ligga med andra kvinnor.

Du är en man, även om du är en sorglig sådan. Har du förresten klipp på när din man har sex med andra kvinnor?

Citat:
2) Posta en bild på dig själv så kan vi låta min man välja mellan oss.

Det finns ingen frisk individ som skulle välja din fru före en annan levande varelse, okej?
Citera
2016-04-03, 20:07
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Lol psykotiska människa

449 tjejer på bodycontact hahahahah. Hört talas om begreppet fulgubbe?

BTW. ingen har någonsin åkt in så snabbt på min trollistan som du. Läste din historik och du är 100% troll. Grattis
Apropå "ni som kritiserar babianen använder bara personangrepp"....
I rest my case.
Citera
2016-04-03, 20:23
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
1) Jaha kan inte du beskriva hur det känns att bli penetrerad då?

2) Som jag skrev tidigare får kvinnor inte ut någonting fysiskt av sex det är 100% en mental grej alltså att man tänder mentalt på att bli påsatt av en man.

3) Eftersom det objektivt är äckligt att bli påsatt av en man är det väldigt få kvinnor som tänder på det och vill ha sex.

4) För resten av kvinnorna är det en äcklig grej som de måste ställa upp på för att få saker. Det gör att de kvinnor som måste ställa upp på sex är äcklade av män. Det betyder att alla kvinnor som ni träffar (inklusive era partners) tycker att ni är äckliga bögar.

5) Inser ni hur lurade ni har blivit?
Har gjort det upprepade gånger tidigare och du kommer med icke verklighetsförankrade Motargument . Jag är kvinna, och min åsikt räknas lika mycket som din, lägg ner.
Citera
2016-04-03, 20:27
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

2) Det finns typ 4 miljoner kvinnor i fertil ålder i Sverige.

3) 90% av de 449 kvinnorna är fulgubbar och troll. De 10% som är kvar är ute efter försörjning eller uppmärksamhet.

Knappast rimliga siffror. I Sverige finns det även en massa minderåriga barn. De är knappast i fertil ålder. Den andra hälften är män.

Det andra påståendet har du noll belägg för. Det finns massor av par som träffas via kontaktsajter, tinder, match.com, happypancake osv. Ett av problemen med dig är att du vägrar ta in vad andra skriver utan fortsätter upprepa samma saker du redan sagt tusen gånger. Dessutom tar du oavbrutet upp bögsex. Nej, bögsex och heterosex mellan kvinnor och män är inte samma sak. Nej, män och kvinnor fungerar olika. Biologin kan vi inte göra så mycket åt. Bodycontact har noll att göra med huruvida kvinnor är intresserade av sex eller inte.

Att tycka om sex betyder inte att man måste missbruka det. Likadant som att äta. Det är bara människor med ätstörningar/emotionella/psykiska störningar som vill äta oavbrutet. Vi andra äter när vi är hungriga. Det gör oss inte ointresserade av att äta för det.

Inte ens porrskådisar knullar dygnet runt eftersom de måste göra annat också. Du påstår dig vilja ha sex oavbrutet, ändå arbetar du för att "försörja din man" (trots påståendet att du är förmögen), "tar hand om barn", "tränar" och "umgås med väninnor". Dessutom lägger du ned enormt mycket tid vid datorn. Vad säger det om sanningshalten och logiken i dina påståenden?

Du påstår att kvinnor är lata parasiter, ändå förvärvsarbetar de flesta vuxna kvinnorna i dagens Sverige. Påståenden utan faktagrund.

Du har inga belägg för att "alla bögar ha hundratals sexpartners" heller. Däremot finns det väl en historia av sexuell frigjordhet och sexuella utsvävningar bland bögar. "Fördelen" som bögar har är att de inte kan bli med barn. Därför kan de också ta risken att knulla tills röven blöder och kuken trillar av. Det enda de behöver tänka på är kådisar och att använda glidmedel.

Kvinnor som knullar runt för mycket löper större risk än män att smittas med stds, (ja kvinnor har större risk än män att smittas) de kan även bli gravida och det är ingen barnlek att göra abort. Historiskt sett har det varit en stor risk att bli gravid och mycket farligt samt olagligt att göra abort.

Du kommer med så dumma påståenden och idiotiska liknelser att man kan tro att det är ett barn som skrivit dina inlägg. Nej, knulla känns inte som att bli gnuggad på armbågen eller petad i magen, då gör man fel.

Jag beskrev tidigare att kvinnans underliv har känselnerver. Du påstår att kvinnors underliv har noll känsel. Fail. Hade du kunnat nånting om kvinnors underliv hade du vetat att det jag säger stämmer. Känner man till en sån sak som friktion så börjar man närma sig känslan enligt vad kvinnor har sagt. De jag haft sex med har iaf uppskattat det och det har aldrig varit snack om "jag tänder bara på äckliga män och att ta den i röven".

Du är bara ett stort fail. Ända sen du klev in på FB har ditt enda bidrag och dina enda intentioner varit att ställa till jävelskap och konflikter. Därav dina trådstarter. Idiotiska påståenden uppbackade av trams och dumheter samt helt feltolkad statistik. Hade du påstått samma saker i offentlig media, under en debatt eller i direktsänd tv hade du blivit utskrattad och utpekad som lögnare, idiot, galen, misogyn och verklighetsfrånvänd.

Här diskuteras hur det känns för kvinnor att bli penetrerade. (FB) Kvinnor/tjejer: Hur känns det att bli penetrerad?
Senast redigerad av Cineasten 2016-04-03 kl. 20:45.
Citera
2016-04-03, 20:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Människor är inte designade.

Kvinnor är mer lämpade för att ha sex med män. Ändå har de mycket mindre sex med män än vad bögar har.

Citat:
Kvinnor.

Om du jämför kvinnor med bögar har kvinnor mer sex med män än vad bögar har?

Citat:
Du är en man, även om du är en sorglig sådan. Har du förresten klipp på när din man har sex med andra kvinnor?

1) Jag kan sätta på min cam när som helst och bevisa att jag är kvinna. Jag har gjort det flera gånger förut.

2) Ja självklart är du intresserad?

Citat:
Det finns ingen frisk individ som skulle välja din fru före en annan levande varelse, okej?

Då har du inget att oroa dig för.

Citat:
Har gjort det upprepade gånger tidigare och du kommer med icke verklighetsförankrade Motargument . Jag är kvinna, och min åsikt räknas lika mycket som din, lägg ner.

1) Länka till där du har beskrivit hur det känns att bli penetrerad.

2) Jag kan gå på cam när som helst och visa att jag är kvinna. Kan du också göra det?
Citera
2016-04-03, 20:48
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Kvinnor är mer lämpade för att ha sex med män. Ändå har de mycket mindre sex med män än vad bögar har.

1) Jag kan sätta på min cam när som helst och bevisa att jag är kvinna. Jag har gjort det flera gånger förut.

2) Jag kan gå på cam när som helst och visa att jag är kvinna. Kan du också göra det?
Fail. Majoriteten av världens befolkning är heterosexuell. Det föds fler kvinnor än bögar. Den absoluta majoriteten av alla kvinnor har heterosexuell sex. Simpel matematik.

Det ska dock inte hymlas med att det finns bögar som har väldigt många sexpartners. Det gäller dock knappast alla. Å andra sidan finns det kvinnor som låter sig betäckas av alla möjliga män också.
Citera
2016-04-03, 20:52
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:

Har skrivit tidigare, längre tillbaka. Det känns skönt, vid varje inträngning, beroende på ställning så kommer killen åt olika ställen, känner mig fylld och underlivet mycket känsligt, pirrande.
Jag har redan egen bild o det är bara du som fortsätter använda det där som ursäkt för att kvinnor skulle gilla sex precis som du gjort med princip samtliga, du beskyller även män för att vara kvinnor, märkligt beteende.
Citera
2016-04-03, 21:01
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Har skrivit tidigare, längre tillbaka. Det känns skönt, vid varje inträngning, beroende på ställning så kommer killen åt olika ställen, känner mig fylld och underlivet mycket känsligt, pirrande.
Jag har redan egen bild o det är bara du som fortsätter använda det där som ursäkt för att kvinnor skulle gilla sex precis som du gjort med princip samtliga, du beskyller även män för att vara kvinnor, märkligt beteende.

1) Nope. Det känns som att bli petad på magen fast från insidan det är allt.

2) Nej man känner sig inte fylld av vaginal sex och nej det är inte känsligt. Använd sunt förnuft nu varför tror du att majoriteten av kvinnorna inte kommer av vaginal penetration? Om kvinnor kände så mycket då borde alla kvinnor få vaginal orgasm right? Att kvinnor inte får det bevisar att de inte känner något.

3) Svara på frågan kan du gå på cam och visa att du är kvinna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in