Citat:
Ursprungligen postat av
mishima
Hockeyn tar ju snart slut. 299kr för hela Allsvenskan tycker inte jag är så farligt.
299 hade väl varit okej om man faktiskt hade fått vettig kvalitet på streamen. Är ju inte ens 1080p och bandbredden från cmore är ofta under all kritik med microstutter (har 1Gbit fiber). Dessutom skiter de helt i att leverera vettiga appar. Den gamla csports Appen fungerade felfritt på min surfplatta men den nya cmore appen har inget stöd för en helt uppdaterad nexus 9 (senaste Androidversionen). När jag tog kontakt med supporten om detta var de fruktansvärt nonchalanta kring faktumet att de bytt ut en fungerande app mot ett värdelöst dito.
Är det någon som tycker att cmore är prisvärt när samma tjänat för ett par år sedan kostade 120:- månad på erbjudande? Till exempel kostar ju samtliga BL matcher via eurosport 59:- i månaden (49:- med bundet abonnemang) och då får man även möjlighet att välja antingen svenska eller tyska kommentatorer.
Cmore har blivit komplett skit men man åker väl på att betala i brist på andra alternativ.....