Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyGenzale
Jag är spontant inte ens speciellt sugen på att spela i Europa igen om vi ska matcha laget som vi gör. Tar jag hellre en säsong där vi bara kan foka på allsvenskan och se hur det går.
Våra tränare verkar ju inte fatta att om vi ska dubbla matcher i 8 veckor i sträck kan det vara en bra idé att rotera lite grann samt ha förtroende för bänken.
Så nej, jag skiter fullständigt i resterande matcher nu. Sen är det ju så att vi är alldeles för dåliga för att komma 3:a nu. AIK är betydligt bättre än oss och att vi ska in 7p eller vad det nu är känns helt omöjligt.
2024, då jävlar!
Ja, jag har sagt detsamma. Jag tror vi behöver nästa år och ev även 2018 för att bygga nytt. Det görs lättast utan europaspel. Pengarna från ett el-kval tjänas in via en avsevärt billigare trupp.
Jisses vad tråkigt det känns inför ikväll. ÖSK är ju dessutom aldrig, oavsett vilken kvalité de håller just för året, något som får folk att tända till. Enda undantaget är ju cupfinalen ifjol.
Det var lite mer livat när Ravelli försökte hjälpa Kubizstal upp på eyravallen en gång i tiden...
Ikväll blir det 0-0 inga oväntade saker i startelvan, byte MSD-Tobbe i 65e Rieks ner på kanten, Seb-Tom i 75e och sedan ett sista byte i typ 89e när Omarsson går ut och Sabah kommer in för att säkra en pinne... 8421 personer ser på i 10 graders höstkyla.