Citat:
Ursprungligen postat av
LaCucaracha
Både Oud Fleur och Tobacco Oud lanserades samtidigt som Tom Ford ändrade oud-sortimentet till gråa flaskor. Så att de två andra skulle finnas i gamla flaskan känns helt omöjligt. Kan tillägga att det inte är lika enkelt att se skillnad på gamla och nya flaskan i verkligheten som på bild.
Humm, då kanske jag bara inbillade att den var guld

men fan, jag är övertygad om att just oud Wood´n var i guld. Oud Tobacco och den andra kanske var i grå färg, stod rätt länge och inspekterade flaskan

jag kan väl inte vara så färgblind

, får nog dra dit igen och dubbelkolla. Men kommer köpa den lilla 30ml från harmoniq i vilket fall som helst, måste ha den doften
vet du, eller någon annan om Invasion Barbare parfymen finns på NK? skulle vilja lukta på den också. jag har svårt att hitta dofter som ger mig den där wow känslan jag verkar vara hyffsat kräsen när det kommer till parfymer, är inte många dofter som jag fastnar för.
Dom ända parfymerna som jag minns har triggat mina näsborrar är Armani attitude, tom ford oud Wood, Baldessarini secret mission, sen när jag ung/fjortis

hade jag en diesel zero plus masculine som jag gillade som fan då i alla fall
jag är absolut ingen parfymexpert, men inbillar mig att jag är en person som gillar lite mer vuxna perfymer, typ mer maskulina dofter, sådana som sticker ut ur mängden, fast på ett positivt sätt.
Baserat på den värdelösa beskrivning jag angett, och på mitt nuvarande och tidigare parfym innehav, hoppas jag att ni kan hjälpa mig hitta några nya dofter som jag kan tänkas älska som jag älskade attituden, det var min absoluta nr 1, helt perfekt doft enligt mig

. Känner att jag vill hitta lite nya dofter och uppdatera mitt parfym innehav. kan tillägga att jag inte gillar dofter som tex Aqua di gio, och luktade ju som sagt på dom populäraste Creed parfymerna på NK, men fastnade inte för dom heller!