Citat:
Det var du själv som tog upp bombning av oljefält. Sen förstår du inte varför jag hänvisar till det? Kanske för att du tog upp det...? Istället för att babbla om hur jag skriver bör du fokusera på att faktiskt bemöta mina inlägg sakligt. Jag har tydligt lagt fram källor som motbevisar dina bristfälliga påståenden.
Jag förstår inte heller vad du gråter om. Jag påstod att IS inte var målet, du hänvisar till bombningar av oljefält. Jag säger att jag vidhåller vid att IS inte var målet med hänvisning till Rysslands militära nedtrappning.
Detta är vad du ursprungligen skrev:
Ryssarna har verbalt varit tydliga, men praktiskt inkonsekventa och i motsats till deras uttalande mål. Enligt Putin var detta målet:
http://www.ibtimes.co.uk/war-isis-vladimir-putin-orders-military-destroy-daesh-forces-threatening-russia-syria-1532903
Varför väljer han att trappa ner när IS fortfarande är kvar och kontrollerar stora delar av Syrien? Var inte målet IS:s förgörelse? Det går liksom inte ihop. Majoriteten av attackerna har fokuserat på mål som varit icke-IS.
Du ljuger rakt fram när du skriver att USA har ignorera IS "oljeverksamhet". Titta på tidigare inlägg.
Jag förstår inte heller vad du gråter om. Jag påstod att IS inte var målet, du hänvisar till bombningar av oljefält. Jag säger att jag vidhåller vid att IS inte var målet med hänvisning till Rysslands militära nedtrappning.
Detta är vad du ursprungligen skrev:
Ryssarna har verbalt varit tydliga, men praktiskt inkonsekventa och i motsats till deras uttalande mål. Enligt Putin var detta målet:
http://www.ibtimes.co.uk/war-isis-vladimir-putin-orders-military-destroy-daesh-forces-threatening-russia-syria-1532903
Varför väljer han att trappa ner när IS fortfarande är kvar och kontrollerar stora delar av Syrien? Var inte målet IS:s förgörelse? Det går liksom inte ihop. Majoriteten av attackerna har fokuserat på mål som varit icke-IS.
Du ljuger rakt fram när du skriver att USA har ignorera IS "oljeverksamhet". Titta på tidigare inlägg.

Vi går vidare.
Det "bristfälliga påståendet" som du "motbevisade" har vi redan konstaterat att jag inte hade påstått utan var någonting som du hittade på. Ser ingen vits med att gå in på det igen, även om du tycks gilla ämnet (antagligen för att det ger dig nåt att klaga på).
Sen kallar du mig för lögnare utan att prestera varken bevis eller ens precisera på vilket sätt mitt påstående är lögnaktigt, samtidigt som du felciterar mig. Jag får be dig återkomma med bättre underlag om du vill ha svar.
Ryssarnas militära nedtrappning då? Jo, de har plockat hem matriel som de inte anser sig behöva i Syrien längre. De har också sagt att de kan få dit det de behöver på några timmar, om så skulle behövas. Kan du utveckla på vilket sätt nedtrappningen visar att just IS inte var ett mål?
Till sist så kan det mycket väl vara som du säger, att man i stor omfattning har attackerat områden som kontrollerats av andra terrorgrupper än just IS. Ser inget problem med det? Det var precis vad de sa att de skulle göra, så de har varit konsekventa. På vilket sätt har de inte uppfyllt målen, menar du? Läste du ens artikeln som du länkade till?