Citat:
Ursprungligen postat av
monolithic
Det finns ju drösvis med band från Sydamerika som ingen känner till så vet inte om ett mer eller mindre gör nån skillnad. Vad gör att just Rebaelliun borde slagit igenom?
Det undrar jag också. Knappast värdelöst eller så, bara att de inte har något särskilt som gör att de bör höjas upp på piedestal.
Söndag och jag sitter med vad jag TROR är öroninflammation. VÄnstra örat är som under vatten, så otroligt jävla störigt.
Bringar dock en helt ny dimension till musiklyssnandet.. Kör Clandestine Blaze´s FIst of the northern destroyer vinylen här och den är ju lika bra som alltid, bara att nu låter det som om främst trummorna är inspelade i störtregn.. helt cp.
Försökte googla samt kolla trådarna här på fb ang vad jag kan ha ådragit mig, och det mesta tyder ju på kronisk öronaids som jag inte ens kommer överleva, så vi får se vad som händer.
Någon här som lyssat något på Polens nästa lovande band efter Mgla då?.. Nämligen "Outre". Kan väl inte gått så många förbi?.. Lyssnade två låtar igår och fann det absolut bra, men kanske lite för slipat..vilket ju i sig är ilandsproblem. Aja, jag beställde skivan iaf och hoppas inte bli lika besviken som när jag hörde Celtic Frost's "Into the pandemonium" första gången.
np:
Clandestine Blaze - Praising the self (igen)
Någon som f.ö varför just CB är blockade ifrån att säljas på t.ex discogs? När band såsom Absurd, Sigrblot, GBK och Arghoslent inte är det?
Var det månne Mikko som föranledde Phil Anselmo att haila och skrika wp inför folk, vid något tidigare tillfälle i nån finsk dagstidning eller?