Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Ingen aning. Det kan väl vara möjligt att det finns ett harem av alfahannar att plocka ur som inte raggar på Facebook och liknande

men det beror ju lite på personligheten. En kille med massa fina kvaliteer kan ju vara lätt att missa både på nätet och irl, om han är osäker eller inte är van vid kvinnor. Och nu pratar jag inte om "alla kvinnor vill ha bad boys, buhu ingen vill ha snälla killar"-retoriken.
1) Men även om kvinnor knullade alfahannar varför skulle de tacka nej till andra? Om man gillar sex vill man ha så mycket som möjligt.
2) Vad har personligheten med sex att göra? Man har sex med kuken inte med hans personlighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Jag gillar sex, men ALLT sex är inte bra sex, vilket jag är övertygad om att de flesta kan skriva under på. Och nej, kräver vanligt folkvett och en attraktion, inte någon slags supermänniska. Och vad jag förhoppningsvis får ut är en skön Upplevelse med en sjyst person. Det äckliga med vissa killar här är att ni är så uppenbara med ert kvinnohat att ni inte ser längre än näsan räcker.
Nej det är en myt. ALLT sex är bra sex. Bra sex är extra bra. Men man tackar inte nej till dåligt sex för att det är fortfarande sex.
Citat:
Ursprungligen postat av
FlygandeRosaGris
Teorin brukar väl vara att de enda kvinnorna som älskar sex är de med borderline eller annars är manliga (i form av högt testosteron).
Din förklaring "made it for me". Är nu en fullständig babiananhängare
1) Ja kvinnor som är fucked up på något sätt brukar gilla sex. Till exempel jag hade en vän som inte kunde få barn och hon klädde sig som en man och gillade sex.
2) Jag tror att testo gör kvinnor mer sexuellt aggressiva men jag vet inte om de gillar sexet mer.
3) Det generella för kvinnor som gillar sex är (min teori) att man är kopplad mer som en man i huvudet. Det betyder inte att man är "manlig" men man är mer lugn, logisk, inte hysterisk, och så vidare.