Citat:
Ursprungligen postat av
chirho
Som sagt, din analogi haltar. Att kräva av kvinnorna att de ska jobba på red light district, "annars är de inte intresserade av sex", är något som Babianen hade sagt, men nu är det du som tar upp det och ingen har nämnt det. Frågar du Babianen så kommer hon även säga "varför ska man betala räkningar när man kan ha sex". Men att kräva av kvinnorna att fler borde hänga på en sexsajt som exempel är inte att likställa med att göra landets kvinnor till regelrätta horor som du säger i ditt orimliga exempel. Och apropå horor så har jag i de fallen propagerat för att häva sexköpslagen så att de kvinnor som vill sälja sex ska få göra det.
Om det fanns RLD för män alltså män stod i fönster och kvinnor gick dit och betalade för sex skulle du inte åka dit och testa?
Citat:
Ursprungligen postat av
chirho
Varför jag tar upp sexsajt som exempel är för att man enklast synliggör kvinnors ointresse för sex. De som är matintresserade läser eventuellt på matforum och lagar säkert en del mat i köket och så vidare. För kvinnor är det oklart, man säger sig vara intresserad av sex men syns inte till på någon sexsajt.
Ja exakt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mooon
Detta känns lite tröstlöst, vi lär inte komma så mycket längre. Du får helt enkelt acceptera att kvinnor gillar sex men inte söker det på samma sätt som män gör. Accepterar du inte detta spelar det ingen roll i det stora hela, kvinnor fixar sex på sitt vis oavsett vad du tycker. Och du får fortsätta harva på BC och se vad du hittar även om det också verkar oerhört tröstlöst.
Hur skulle kvinnor annars söka sex? Jag är kvinna och jag vet inget hemligt sätt att söka sex på som bara kvinnor använder.
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Jodå, kvinnor i allmänhet älskar sex. Här är bevis för att det inte bara gäller kvinnor i fertil ålder:
http://www.expressen.se/kultur/det-tog-mig-54-ar-att-fa-ett-orgiastiskt-sexliv/
Ska inte Babianen skrika nåt om fulgubbe nu

?
uh-huh,
Citat:
Själv somnar jag vid bara tanken på hur mycket fantasilöst slentriansex som jag har deltagit i dekad efter dekad. Med de huvudsakliga uppgifterna att den heliga erektionen ska "räcka" och att min kropp ska te sig tillräckligt aptitlig för att vidmakthålla densamma. Somnar och somnar, jag blir förbannad. Och det även över det skrattförbud som råder under samlag med nästan alla heterosexuella män.
en ful och äcklig kvinna som hatar sex och vill flamsa i sängen.
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Vad är det som är vedervärdigt med att en 54-årig kvinna har sitt livs bästa sex tillsammans med en tio år äldre man?
Kvinnor över typ 45 har inte sex överhuvudtaget.
Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
det där låter mest som ett raljerande kring hur kvinnor och män förvantas förhålla sig till sex av typen:
Kvinnor föredrar choklad framför att ligga
Män gör vad som helst för att ligga.
Om partnern oavsett kön är kass i sängen, kanske choklad är bättre, men det indikerar inte ointresse, utan hälsosam kräsenhet.
1) Det finns undersökningar som visar att kvinnor föredrar chocklad. Vilket är obvious om män fick välja mellan att äta chocklad och bli knullade av en annan man vad skulle de välja?
2) Titta på Melanie Moon,
http://www.moviefap.com/videos/89be03f87f314dfa07d5/busty-amateur-melanie-moon-1.html är de här männen bra i sängen? Nej. Har hon sex med dem ändå? ja. För att om man gillar sex spelar det ingen roll hur dåligt det är det är fortfarande sex.
3) Titta på alla män som du ser ute med en kvinna verkar det som att kvinnor är kräsna?