Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Men på vilket sätt kan någon veta det? Kvinnorna skickar väl ingen förteckning över vilka andra hon ligger med till dem hon nekar? Det där är ju ett antagande.
Veta vad? Antalet är ett antagande men vi kan vara eniga om att kvinnor drar igenom massa killar samtidigt som de påstår sig gilla sex. Gillar man sex så kräver man inte att killen ska vara utbildad stjärnkock eller ingenjör för att ha sex med honom. Jag kräver inte att de jag spelar fotboll med ska vara ingenjörer i sina yrken, men det gör kvinnor.
Det äckliga med kvinnor som du och många andra är att du gärna slänger dig med argument om att kvinnor är intresserade v sex "men inte med mig", men samtidigt kan du öppna alla hål om killen har tillräckligt mycket att ge dig och plötsligt skiter du i vem du har sex med så länge du får ut nåt av honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
chirho
Nej, nu är du ohederlig igen.
Vi kan använda ditt matexempel och omsätta det till hur det ser ut för kvinnor. Ställer jag fram falukorv säger kvinnan nej, ställer jag fram oxfilé säger kvinnan också nej, likadant med lax, sen tar vi fram renkalvytterfile och fortsätter med ragú på blåmusslor och avslutar med en klassisk italiensk bolognese. Någon av rätterna kanske kvinnan petar i men överlag får vi se otacksamhetens fula tryne och hennes ständiga nejsägande. Då kan man inte i efterhand komma och säga att man är matintresserad. Tror du då att kocken ska känna sig otillräcklig av att hans mat är dålig? Självklart inte, han kommer rynka på ögonbrynen och tänka vilken sjuk gäst de har att göra med.
Man kan tycka att en rätt är dålig men inte två, ännu mindre tre och så vidare. På detta vill alla värdelösa och insiktslösa kvinnor fortfarande att kocken ska rannsaka sig själv och sin mat. Förstår du med denna beskrivning vilken tappad och efterbliven människa du är?
Mitt tidigare inlägg beskriver det bra.