Citat:
Haha, om något inte ser normalt ut är det knappast det heller.
Det är ju inte jag som har tagit bilderna, men behöver du verkligen en bild på en klar himmel? Nuförtiden behövs det kanske?
Citat:
Det är helt vanliga kondensstrimmor. Tills det finns NÅGON form av konkreta bevis (analyser av kemisk uppbyggnad exempelvis) så är uppenbart att det bara är folk med någon form av paranoia som kan tro på det.
Själva artiklarna, skrivna av någon halvtossig foliehatt som troligtvis tror att Barack Obama är en eremitkräfta som ramlat ner i Asterix och Obelix trolldryck, har för övrigt ungefär lika mycket korrekt faktainnehåll som om jag skulle skriva en artikel om travsportens utvecklande och framsteg i de kanadensiska skyttegravarna under första världskriget, det vill säga noll, inget, zilch, nada, niente.
Själva artiklarna, skrivna av någon halvtossig foliehatt som troligtvis tror att Barack Obama är en eremitkräfta som ramlat ner i Asterix och Obelix trolldryck, har för övrigt ungefär lika mycket korrekt faktainnehåll som om jag skulle skriva en artikel om travsportens utvecklande och framsteg i de kanadensiska skyttegravarna under första världskriget, det vill säga noll, inget, zilch, nada, niente.
Oväntat nog hävdar du att det är "vanliga kondensstrimmor"... Sedan tar du till det klassiska uttrycket "foliehatt". Har du ens hunnit läsa artiklarna än?
Fortsatt intensiv besprutning över Stockholm 11-12 mars 2014
Flygutsläpp och grå himmel. Priset för effektiva radar- och telekommunikationer?
”Geoengineering” eller ”Chemtrails” – det största hotet mot vår planet
Chemtrails vår tids Agent Orange – fast värre?
Dokumentär avslöjar militär upphandling av tonvis med barium som används i chemtrails
Hur mycket bondförnuft besitter du egentligen på en skala? Någonting vettigt måste det ju finnas i dessa artklar och dokumentärer även för sådana som dig?