2016-03-24, 06:26
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Precis. Jag har aldrig beställt illegala substanser online förut så jag är så klart lite nojjig när det kommer omkring. Vågar du svara på hur stor risken är för torsk om en beställer hem t.ex 5g från en inrikesshop? Om en beställer med bit coins dvs. Mvh

Den risken är väldigt låg är jag övertygad om.

Det enda jag kan tänka mig är om shoppen i fråga har span på sig och åker dit för husrannsakan och de har lagrat kunduppgifter osv. som hände mig 2009 med "WorldTramadol".

Men det är i princip omöjligt för polisen att veta att du har ett DHL-paket på väg inrikes innehållandes narkotika, och under åren har jag beställt olagliga tabletter och methylone från England, Thailand, inrikes etc. och aldrig åkt dit.
Senast redigerad av MicrograM 2016-03-24 kl. 06:30.
Citera
2016-03-24, 07:15
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berrisboy
Jajjemensan, ska sälja lite till polare så tog en testlina nu för att vara säker på att det är 3-cmc

Och nuuuuu slår de på

Nu mår man som en jävla kung kan jag säga..

Fyfan så fint
Citera
2016-03-24, 09:49
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Den risken är väldigt låg är jag övertygad om.

Det enda jag kan tänka mig är om shoppen i fråga har span på sig och åker dit för husrannsakan och de har lagrat kunduppgifter osv. som hände mig 2009 med "WorldTramadol".

Men det är i princip omöjligt för polisen att veta att du har ett DHL-paket på väg inrikes innehållandes narkotika, och under åren har jag beställt olagliga tabletter och methylone från England, Thailand, inrikes etc. och aldrig åkt dit.

Okidoki, tack för infot. Men hur "anonymt" är bitcoins against "the man"?
Citera
2016-03-24, 20:12
Medlem
När får bodegan in det som diskuteras?
Citera
2016-03-24, 20:37
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
När får bodegan in det som diskuteras?
De säger denna vecka, så senast imorn.. Oklart men jag gissar på 1-2v till.
Citera
2016-03-25, 13:50
Medlem
jokkolikercs avatar
Varför går deninte kontakta bodegan?

När jag skriver på deras "contact us" flik säger sidan att det inte går att skicka mitt mejl .

3-cmc är ju väldigt mysigt och ett måste när det finns tillgängligt , såg även att dem haft a-php kristaller nån som vet om dem kommer in igen med snart?
Sorry off topic fråga ...

Glad påsk
Jokkolikerc
Citera
2016-03-29, 15:36
Medlem
jokkolikercs avatar
Denna finns fan inne på Bode××n nu i kristall form . Hehehe , någon som puttat in en order ännu?

Fridens liljor
Jokkolikerc
Citera
2016-03-29, 15:56
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokkolikerc
Denna finns fan inne på Bode××n nu i kristall form . Hehehe , någon som puttat in en order ännu?

Fridens liljor
Jokkolikerc

Var lite het på gröten när jag hörde om att de skulle få in den. Jag kommer vänta. Blev lite nojig antar jag.
Citera
2016-03-29, 19:05
Medlem
jokkolikercs avatar
Citat:
Var lite het på gröten när jag hörde om att de skulle få in den. Jag kommer vänta. Blev lite nojig antar jag.

Hehe , aro*ers eu lab har den också inne till sjukt bra priser . Jag e bra sugen på en liten zip bag 3-cmc men vet inte vilken av A eller bodegan jag ska köra på?
Saknar det maxade ruset och att den e så len när den går ur.

Fridens liljor
Jokkolikerc
Citera
2016-03-29, 21:03
Medlem
svampssons avatar
drog precis en beställning av 5g kristaller från bodegan. let's see how it goes. Svampsson - ready to be FUCKED. är redadare att detta skirt dig. kommer denna till mig är jag. .my .se
Senast redigerad av svampsson 2016-03-29 kl. 21:57.
Citera
2016-03-29, 21:38
Medlem
KneKhis avatar
Citat:
drog precis en beställning av 5g kristaller från bodegan. let's see how it goes. Svampsson - ready to be FUCKED.

Ser fram emot att höra hur deras batch är!
Citera
2016-03-30, 17:22
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyDarlingClementin
Jag skulle ju inte lämna ut min adress till en shop som säljer narkotika på öppna nätet och tar betalt med swish, även om du nu väljer bitcoin. Är väl ytterst få shoppar som, även om de använt sig av bättre betalningsmetoder, överlevt någon längre stund när de sålt olagligheter?

Förövrigt tycker jag risken för hjärnskador från att ta knepiga RC-droger (särskilt serotonerga centralstimulanter) är betydligt allvarligare än risken för ett ringa narkotikabrott. Så mitt tips är ju att du vänder dig till darknet i framtiden och använder dig av beprövade droger när du vill skoja till det. Höll själv på med mefedron och några av dess efterföljare när det begav sig, och jag har nog aldrig varit så instabil psykiskt som jag blev av den skiten. Nu, några år senare, händer det att jag använder tjack eller E med ganska långa pauser emellan, och jag bli inte alls lika trött i skallen av det som när jag drog i mig RC-katinoner. Ett tips i all välmening.

Uppskattar din välmening, tankar och åsikter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in