2016-03-19, 12:17
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
Fyfan, hade aldrig gått med på att pissa. Hade sagt hejdå till gymmet oavsett vilket jävla kontrakt jag skrivit på.

Folk ska väl få ta steroider om dom känner för det, skadar ingen annan än sig själva.
Det är knappast fusk.

Men välkommen till verkligheten. Gymmen har ofta rätt att ta pissprov och gör det, så det är bara att tugga i sig. Annars får du väl bygga ett hemmagym i vardagsrummet - funkar ju det också.

Och det är olagligt också att ta steroider. Om du inte visste det.
Citera
2016-03-19, 12:40
Medlem
DeMo_Ds avatar
Haha klart det är fusk
Citera
2016-03-19, 13:24
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Men välkommen till verkligheten. Gymmen har ofta rätt att ta pissprov och gör det, så det är bara att tugga i sig. Annars får du väl bygga ett hemmagym i vardagsrummet - funkar ju det också.

Och det är olagligt också att ta steroider. Om du inte visste det.

Det är bara att neka. Tror du verkligen att personalen på gymmet kommer tvinga dig att pissa? Det som händer är att man blir avstängd från gymmet om man inte pissar. Det får man ta isåfall. Orkar inte med dessa babylon-fasoner alltså.

Det är också olagligt att köra bil utan bälte om du inte visste det? Vad spelar det för roll? Sjuka regler för att kontrollera människor helt enkelt. Vi är olika åsikter om saken, du tycker att man ska följa lagen vad den än säger - jag tycker att man har rätt att göra vad man vill med sin kropp så länge ingen annan kommer till skada. Ja jag vet - nu kommer folk till skada pga den kriminella verksamheten som säljer steroider. Men det borde vara kontrollerat på något annat sett helt enkelt.

Lycka till med synsättet på olika saker.
Citera
2016-03-19, 14:09
Medlem
Nu är det väll ändå sähär: Läs kontraktet. Att fråga här på flashback ger ju ingenting.
Citera
2016-03-19, 14:14
Medlem
Toolmans avatar
Citat:
Det är bara att neka. Tror du verkligen att personalen på gymmet kommer tvinga dig att pissa? Det som händer är att man blir avstängd från gymmet om man inte pissar. Det får man ta isåfall. Orkar inte med dessa babylon-fasoner alltså.

Det är också olagligt att köra bil utan bälte om du inte visste det? Vad spelar det för roll? Sjuka regler för att kontrollera människor helt enkelt. Vi är olika åsikter om saken, du tycker att man ska följa lagen vad den än säger - jag tycker att man har rätt att göra vad man vill med sin kropp så länge ingen annan kommer till skada. Ja jag vet - nu kommer folk till skada pga den kriminella verksamheten som säljer steroider. Men det borde vara kontrollerat på något annat sett helt enkelt.

Du blir inte bara avstängd från gymmet om du nekar pissprov, du blir avstängd från i princip alla gym. Det kan väl finns något källargym här och där som inte är med i detta samarbete. Jag antar att dessa gym har frekventa besök av farbror polisen, då blir du definitivt tvingad till pissprov vid misstanke.
Citera
2016-03-19, 14:25
Medlem
Zyrtecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toolman
Du blir inte bara avstängd från gymmet om du nekar pissprov, du blir avstängd från i princip alla gym. Det kan väl finns något källargym här och där som inte är med i detta samarbete. Jag antar att dessa gym har frekventa besök av farbror polisen, då blir du definitivt tvingad till pissprov vid misstanke.

Det stämmer inte. Jag har tidigare nekat pissprov (för att jag verkligen hade aas i kroppen då) och då fick jag inte förnya mitt medlemskap (hade 2v kvar). Några dagar senare köpte jag kort hos ett annat välkänt gym. Var inga problem alls. Hellre att bli avstängd från ett gym än att få ett positivt dopingtest och riskera att bli avstängd från flera.
Citera
2016-03-19, 18:30
Medlem
libbens avatar
Citat:
Genom belastning? Utveckla vad du menar.
Alltså den kriminella verksamheten och eventuellt lite sjukhuskostnader? Komigen va. Jämför detta med hur mycket varje överviktig person kostar samhället, piss i havet.

Så vi ska öppna för fler felaktigheter i samhället för att belasta samhället ännu mer än de problem vi redan har?

Citat:
Ursprungligen postat av Zyrtec
Om vi ska prata om vad som belastar samhället så finns det massa saker kommer före steroider, ta alkohol och cigg exempelvis.

Alkohol och cigg beskattas därefter, för lite tyvär. Hade de som preppar velat betala den skatt som skulle läggas på prepp tror du? Knappast, det skulle fortsätta vara olaglig verksamhet som levererar och belastar samhället.

Återigen, bara för att det redan finns dåliga saker i samhället behöver vi inte öppna upp för mer.
Citera
2016-03-19, 19:59
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toolman

Stämmer inte.
Du lever i en värld där du är rädd för att stå upp för dig och göra det du vill göra (du får dricka sprit och vara dräggig på krogen men om du trycker steroider och tränar så är man en looser?). Vågar du inte neka ett gym pisseprov som kränker din värdighet? Lite som en hund där hussen bestämmer allt. Det är upp till var och en vad man vill göra. Men jag hade inte gått med på det och dom på gymmet kan inte tvinga en till pisseprov och dom har inget samarbete med något annat gym heller. Så enkelt är det.

Citat:
Ursprungligen postat av libben
Så vi ska öppna för fler felaktigheter i samhället för att belasta samhället ännu mer än de problem vi redan har?

Alkohol och cigg beskattas därefter, för lite tyvär. Hade de som preppar velat betala den skatt som skulle läggas på prepp tror du? Knappast, det skulle fortsätta vara olaglig verksamhet som levererar och belastar samhället.

Återigen, bara för att det redan finns dåliga saker i samhället behöver vi inte öppna upp för mer.

Som med alla andra droger så används dom oavsett om det är lagligt eller inte. Nu när de är olagliga så belastar dom samhället mer då det styrs av kriminell verksamhet.
Finns många länder där steroider är lagliga och dödsfallen är i princip obefintliga.
Jämför detta med överviktiga personer som kostar sjukvården fruktansvärt mycket pengar. Jag tror inte steroider belastar samhället speciellt mycket mer och som piss i havet om man jämför med alla andra problem som finns.

Det roliga är att steroider är "dåliga saker i samhället" ENDAST pga de är olagliga - hade de kontrollerats och man haft mer koll på vad som sker så hade de dragit ner den kriminella verksamheten rejält.

Skitsamma - det är en onödig diskussion då vi tycker olika som saken.
Min poäng är att man ska ha rätt att göra vad man vill med sin kropp så länge det inte skadar någon annan eller förstör samhället. Om någon trycker i sig steroider som han köpt lagligt på ett apotek i ett land där det inte ses som "dåliga saker i samhället" så är det väl lugnt? Spanien, Storbritannien etc är det lagligt.
Samma som att röka brass - om någon odlar sitt eget skit och sitter hemma och röker på helgen spelar det fan ingen roll? Vem skadar han? Belastar personen samhället?
Senast redigerad av rejman 2016-03-19 kl. 20:01.
Citera
2016-03-19, 20:35
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Stämmer inte.
Du lever i en värld där du är rädd för att stå upp för dig och göra det du vill göra (du får dricka sprit och vara dräggig på krogen men om du trycker steroider och tränar så är man en looser?). Vågar du inte neka ett gym pisseprov som kränker din värdighet? Lite som en hund där hussen bestämmer allt. Det är upp till var och en vad man vill göra. Men jag hade inte gått med på det och dom på gymmet kan inte tvinga en till pisseprov och dom har inget samarbete med något annat gym heller. Så enkelt är det.

Som med alla andra droger så används dom oavsett om det är lagligt eller inte. Nu när de är olagliga så belastar dom samhället mer då det styrs av kriminell verksamhet.
Finns många länder där steroider är lagliga och dödsfallen är i princip obefintliga.
Jämför detta med överviktiga personer som kostar sjukvården fruktansvärt mycket pengar. Jag tror inte steroider belastar samhället speciellt mycket mer och som piss i havet om man jämför med alla andra problem som finns.

Det roliga är att steroider är "dåliga saker i samhället" ENDAST pga de är olagliga - hade de kontrollerats och man haft mer koll på vad som sker så hade de dragit ner den kriminella verksamheten rejält.

Skitsamma - det är en onödig diskussion då vi tycker olika som saken.
Min poäng är att man ska ha rätt att göra vad man vill med sin kropp så länge det inte skadar någon annan eller förstör samhället. Om någon trycker i sig steroider som han köpt lagligt på ett apotek i ett land där det inte ses som "dåliga saker i samhället" så är det väl lugnt? Spanien, Storbritannien etc är det lagligt.
Samma som att röka brass - om någon odlar sitt eget skit och sitter hemma och röker på helgen spelar det fan ingen roll? Vem skadar han? Belastar personen samhället?

Mycket bra summerat!
Citera
2016-03-22, 23:14
Medlem
Ducken11s avatar
Om du nu är ren och han envisas med att ha sin uppfattning.

Gör ett vad av de.
Säg att du går med på pisseprov och erbjud honom 10 000:- om du är positiv, säg att han får ge dig 10 000:- samt en ursäkt om du är ren.

De lär få han att hålla käften, alternativt ge dig 10 tusen.
Citera
2016-03-23, 07:42
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Vaddå synsätt? Det är bara verkligheten jag beskriver. Jag har inte sagt att jag är för eller emot vare sig testo eller bilbälten. Men gymreglerna är såna och lagen är sån. I stan där jag bor har alla gym ett samarbete - vägrar du pissa om du blir ombedd blir du avstängd - och det på alla gym i stan. Det är verkligheten. Det får man ta i så fall skriver du - men om man vill fortsätta gymma och tycker att det är viktigt - vad fan gör man då? Du verkar rätt naiv.
Senast redigerad av Photoshopped 2016-03-23 kl. 07:45.
Citera
2016-03-23, 15:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
så han inte har en massa fuskare på gymmet
Hur fuskar man om man inte tävlar? I det har de som dopar sig för att bli snygga rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in