2016-03-15, 17:19
Medlem
Sunshineboy1s avatar
Rätt av honom. Pissa och ta det som en komplimang.
Citera
2016-03-15, 18:21
Medlem
pezrulezhaakons avatar
Det är väl bara att pissa. Om man är så korkad så man dopar sig, får man skylla sig själv.
Citera
2016-03-15, 21:10
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orolig2000
köpbart och kan förstå din känsla av mina inlägg.
men så vart det iaf.
känns kränkande när någon pratat med en och låtsats vara schysst snubbe och man även pratat privat med individ som senare gör ett sådant påhopp.
jag hade känt mig mer chill med läget om han hade sagt något i stil med:
"du vi har lite random pisseprov så det vore schysst om du kunde klämma några droppar"
inte till den attack som han gick som avslöja att han varit misstänksam mot mig under längre tid...
översittarattityd helt enkelt.. och osmidig.
När man lägger fram det på det sätt han gjorde kände jag mig utpekad och att jag behövde bevisa något som jag inte har sug för.
Det är ändå ett privat gym och det blir en helt annan känsla än om det vore på en av de större kedjorna.

om jag nu får pengarna tillbaka så ska jag pissa har jag bestämt mig.
men ändå inte sätta min fot där så han får känna sig dum.

det måste du ändå kunna förstå?

Välkommen i klubben. Va med om samma sak för ett antal år sen när gubben på gymmet, på ett väldigt respektlöst sätt kommer fram och säger att han vill att jag ska lämna pisseprov om jag ska fortsätta träna på hans gym. Hade det varit precis som du sa, att ägaren kunde sagt att de ska ha random dopingkontroller osv på ett respektfullt sätt så hade det såklart varit ok.
Men när nån kommer fram och i stort sätt säger att man dopar sig, då tar man lite illa vid sig.
Jag trodde att alla visste att jag inte höll på med såna grejer, men tydligen hade några varit och klagat och gymägaren va inte sämre med att han kollade in mig.
Själv såg han inte mycket ut för världen, så antar att han blev sur när nån random kille som är mer muskulös än han själv tränar på hans skötsamma, 100% rena gym

Gör som jag gjorde (om du är 100% ren alltså) och lämna piss. Sen kan du säga att du känner dig kränkt och ej vill träna på hans gym längre.
Citera
2016-03-16, 09:19
Medlem
libbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vvdjs
Då framgår det i avtalet.

Det är ägarens tillvägagångssätt som är fittigt. Testa att läsa noggrannare nästa gång.

Du verkar ha läst fel inlägg eller så har du lässvårigheter.

Testa att läsa nogrannare innan du citerar folk nästa gång.
Citera
2016-03-16, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libben
Du verkar ha läst fel inlägg eller så har du lässvårigheter.

Testa att läsa nogrannare innan du citerar folk nästa gång.

Det är inte pissprovet i sig som TS har problem med. Det är ägarens attityd och tillvägagångssätt. Fattar du?

Om TS går till ett SL gym är det inte för att slippa pinka. Fattar du nu?

Sluta dryga dig nu, alla kan vi göra fel.
Citera
2016-03-16, 19:03
Medlem
libbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vvdjs
Det är inte pissprovet i sig som TS har problem med. Det är ägarens attityd och tillvägagångssätt. Fattar du?

Om TS går till ett SL gym är det inte för att slippa pinka. Fattar du nu?

Sluta dryga dig nu, alla kan vi göra fel.

Ingenstans har jag påpekat något om ägarens tillvägagångssätt.

Och TS planerar på att byta till SLgym där man är proaktiva och medlemmar får skriva på dopingavtal och höga vitesbelopp fastställs ifall man fastnat i kontroll där.

Att TS är känslig och inte klarar av att diskutera med någon som tror att hen preppar är ju något TS själv får lida över.
Citera
2016-03-16, 19:24
Medlem
rejmans avatar
Fyfan, hade aldrig gått med på att pissa. Hade sagt hejdå till gymmet oavsett vilket jävla kontrakt jag skrivit på.

Folk ska väl få ta steroider om dom känner för det, skadar ingen annan än sig själva.
Det är knappast fusk.
Citera
2016-03-16, 20:17
Medlem
libbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
Fyfan, hade aldrig gått med på att pissa. Hade sagt hejdå till gymmet oavsett vilket jävla kontrakt jag skrivit på.

Folk ska väl få ta steroider om dom känner för det, skadar ingen annan än sig själva.
Det är knappast fusk.

Skadar samhället genom belastning.

Bara för att det redan finns andra systemfel i samhället betyder inte det att man ska öppna för fler.
Citera
2016-03-16, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Om du är ren så är det väl bara och pissa?
Knappast. Bara att bojkotta skiten.

Bra av dig TS.

Har du betalat ska du självklart kräva pengarna tillbaka.
Svårt att se att han har rätt att plötsligt kräva så pass integritetskränkande saker när du redan betalat för det.

Det finns en juridisk gräns för vad man får och inte får göra även om det står i kontrakt.
Hyr jag en lägenhet till exempel och betalar ett år i förskott har de inte rätt att ta pissprov ett halvår in för att hoppas att jag flyttar ut och kan hyra till en ny och tjäna dubbla hyran (eller som i gym-fallet, bli av med en som tar upp maskiner 6 dagar i veckan) även om det skulle stå finstilt i kontraktet.
Senast redigerad av PurpleWhale 2016-03-16 kl. 21:43.
Citera
2016-03-19, 11:30
Medlem
rejmans avatar
Citat:

Bara för att det redan finns andra systemfel i samhället betyder inte det att man ska öppna för fler.

Genom belastning? Utveckla vad du menar.
Alltså den kriminella verksamheten och eventuellt lite sjukhuskostnader? Komigen va. Jämför detta med hur mycket varje överviktig person kostar samhället, piss i havet.
Citera
2016-03-19, 12:00
Medlem
Zyrtecs avatar
Citat:

Om vi ska prata om vad som belastar samhället så finns det massa saker kommer före steroider, ta alkohol och cigg exempelvis.
Citera
2016-03-19, 12:04
Medlem
carlpetersen73s avatar
Det är väl inget att göra en sak av, känns som du är en drama queen. Pissa och låt allt fortsätta som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in