Citat:
Ursprungligen postat av
orolig2000
köpbart och kan förstå din känsla av mina inlägg.
men så vart det iaf.
känns kränkande när någon pratat med en och låtsats vara schysst snubbe och man även pratat privat med individ som senare gör ett sådant påhopp.
jag hade känt mig mer chill med läget om han hade sagt något i stil med:
"du vi har lite random pisseprov så det vore schysst om du kunde klämma några droppar"
inte till den attack som han gick som avslöja att han varit misstänksam mot mig under längre tid...
översittarattityd helt enkelt.. och osmidig.
När man lägger fram det på det sätt han gjorde kände jag mig utpekad och att jag behövde bevisa något som jag inte har sug för.
Det är ändå ett privat gym och det blir en helt annan känsla än om det vore på en av de större kedjorna.
om jag nu får pengarna tillbaka så ska jag pissa har jag bestämt mig.
men ändå inte sätta min fot där så han får känna sig dum.
det måste du ändå kunna förstå?
Välkommen i klubben. Va med om samma sak för ett antal år sen när gubben på gymmet, på ett väldigt respektlöst sätt kommer fram och säger att han vill att jag ska lämna pisseprov om jag ska fortsätta träna på hans gym. Hade det varit precis som du sa, att ägaren kunde sagt att de ska ha random dopingkontroller osv på ett respektfullt sätt så hade det såklart varit ok.
Men när nån kommer fram och i stort sätt säger att man dopar sig, då tar man lite illa vid sig.
Jag trodde att alla visste att jag inte höll på med såna grejer, men tydligen hade några varit och klagat och gymägaren va inte sämre med att han kollade in mig.
Själv såg han inte mycket ut för världen, så antar att han blev sur när nån random kille som är mer muskulös än han själv tränar på hans skötsamma, 100% rena gym
Gör som jag gjorde (om du är 100% ren alltså) och lämna piss. Sen kan du säga att du känner dig kränkt och ej vill träna på hans gym längre.