Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Du får ursäkta men du och en del andra debunkers påstår att ett plan lyckades flyga nära dubbelt så snabbt som något annat plan av samma modell lyckats med.
Nej det gör vi inte - det är du som påstår att det gjorde det - vi har endast konstaterat hur fort de flög, samt att de dök från hög höjd med gaspådrag - de enda som anser att det är något konstigt med det är du och dina likasinnade idioter som bara fortsätter med samma påståenden och lögner - som det här:
Citat:
Enligt specifikationerna för planen är hastigheten omöjlig, tekniskt är det omöjligt att nå den hastigheten med motorerna.
En ren lögn från dig eftersom jag vet att du är medveten om att det endast handlar om tillverkarens rekommenderade hastighet för att inte slita på flygplanet och utsätta det för prövningar som leder till dyrbara servicestopp. Det finns absolut ingenting i Boeings eller motortillverkarnas papper som säger att det skulle vara tekniskt omöjligt.
Citat:
Och detta av kursdeltagare för sportplansflygning. De hade förmodligen knappt sett en cockpit på Boeingplanen innan
De hade övat i simulator för flygplanstypen så visst hade de sett dess cockpit.
The closest Atta and Alshehhi came to flying a jet aircraft before September 11 was the two days they spent at the SimCenter flight school in Opa-Locka, Florida, in late- December 2000, where they had six hours of training in a Boeing 727 simulator. Henry George, the owner of the SimCenter who trained Atta and Alshehhi in the simulator, said the two men were provided with "a mini, mini introduction" to jet flight. George found their flying skills to be unremarkable. He later recalled: "Looking back, they were average pilots for their experience level. Nothing particularly bad about their flying, but nothing remarkable either."
Citat:
Du hade aldrig fixat att debattera det här live, det är för pinsamt att försöka motivera något så urbota korkat
Nä det har du rätt i - jag hade nog legat på golvet och vridit mig i paroxysmer efter dina uttalanden.