2016-03-22, 15:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Här har du en trolig förklaring, något planterat som gjorde att de upplevde extrem smärta
https://www.youtube.com/watch?v=tvZCz_3Fqog

Tänker inte klicka på dina länkar om du inte ens orkar förklara vad det är. Och varför det skulle vara troligare än att de flydde branden och reda säker död mot en snabbare mindre smärtfyll säker död, alternativt som jag skrev tidigare helt enkelt inte såg vart de gick som vittnesuppgifter från tornet intill uppgav.
Citera
2016-03-22, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej jag glömde ingenting - det är du som påstår att det inte går, då får du visa det. Du har fullständigt misslyckats hittills och nu fortsätter du bara att påstå saker du själv vet att du inte kan bevisa.. Särskilt med tanke på att flygplanen verkar ha dykt med högt gaspådrag...

Du får ursäkta men du och en del andra debunkers påstår att ett plan lyckades flyga nära dubbelt så snabbt som något annat plan av samma modell lyckats med. Enligt specifikationerna för planen är hastigheten omöjlig, tekniskt är det omöjligt att nå den hastigheten med motorerna. Och detta av kursdeltagare för sportplansflygning. De hade förmodligen knappt sett en cockpit på Boeingplanen innan

Du hade aldrig fixat att debattera det här live, det är för pinsamt att försöka motivera något så urbota korkat

Är det någon som skall visa är det nog debunkers som har ett massivt jobb framför sig
Citera
2016-03-22, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Tänker inte klicka på dina länkar om du inte ens orkar förklara vad det är. Och varför det skulle vara troligare än att de flydde branden och reda säker död mot en snabbare mindre smärtfyll säker död,

Hur vet du att döden var säker om de stannade kvar? Viste de om att byggnaderna skulle braka ihop

Hade jag varit där inne hade jag nog hoppats på att det skulle dyka upp hjälp. Att hoppa ut genom fönstret är liksom rätt kört
Citera
2016-03-22, 15:42
Medlem
Citat:
Du får ursäkta men du och en del andra debunkers påstår att ett plan lyckades flyga nära dubbelt så snabbt som något annat plan av samma modell lyckats med....

Det finns väl så där ett 40-tal videoinspelningar av plan nr 2 som flyger in i det södra tornet.
Enligt din upfattning: Vad visar dessa videos?

/T
Citera
2016-03-22, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenor302
Det finns väl så där ett 40-tal videoinspelningar av plan nr 2 som flyger in i det södra tornet.
Enligt din upfattning: Vad visar dessa videos?

/T

Troligast är ett specialbyggt plan
Citera
2016-03-22, 16:07
Moderator
15 inlägg som inte handlade om att släcka branden infogade från tråden (FB) Släcka branden?

Länkpost raderad.

/Moderator
Citera
2016-03-22, 17:00
Medlem
Citat:
Troligast är ett specialbyggt plan

Aha, och vem byggde det, och varför?

/T
Citera
2016-03-22, 17:05
Medlem
Citat:
Aha, och vem byggde det, och varför?

/T

Varför är väl inte jättesvårt att räkna ut?
Vem är svårare. Antagligen något företag med kopplingar till de som finansierade operationen. Fanns något eller om det var några bevakningsföretag som också har något märkliga kopplingar och ägarförhållanden
Citera
2016-03-22, 17:24
Medlem
Citat:
Varför är väl inte jättesvårt att räkna ut?
Jo faktiskt är det lite svårt för mig...
Men om du tycker det är enkelt så kan du väl sprida lite upplysning...?

/T
Citera
2016-03-22, 17:31
Medlem
Citat:
Jo faktiskt är det lite svårt för mig...
Men om du tycker det är enkelt så kan du väl sprida lite upplysning...?

/T

Pricka World Trade Center
Citera
2016-03-22, 18:11
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Pricka World Trade Center
Ok, så din senaste teori är att byggnaderna revs med hjälp av termit eller sprängämnen.
För att göra detta mer trovärdigt så specialbyggde man ett plan som kan flyga snabbare än specifikationerna för det plan man skulle fejka så att man med minskad trovärdighet kunde flyga in i byggnaden med ökad precission?

Tidigare har du påstått att det inte ens fanns något plan. Skäms du verkligen inte när du bajsar ur dig nya teorier som hela tiden motsäger dina föregående teorier utan att någonsin erkänna att någon av teorierna är fel? eller närmare bestämt spritt språngande galna, precis som du?

Edit: Och hur knyter du in att man ovanpå detta utsatte en del av människorna i byggnaden med mikrovågor i syfte att få dom att hoppa? Vilken funktion fyllde det??
Senast redigerad av kurrekotte 2016-03-22 kl. 18:14.
Citera
2016-03-22, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Ok, så din senaste teori är att byggnaderna revs med hjälp av termit eller sprängämnen.
För att göra detta mer trovärdigt så specialbyggde man ett plan som kan flyga snabbare än specifikationerna för det plan man skulle fejka så att man med minskad trovärdighet kunde flyga in i byggnaden med ökad precission?

Tidigare har du påstått att det inte ens fanns något plan. Skäms du verkligen inte när du bajsar ur dig nya teorier som hela tiden motsäger dina föregående teorier utan att någonsin erkänna att någon av teorierna är fel? eller närmare bestämt spritt språngande galna, precis som du?

Edit: Och hur knyter du in att man ovanpå detta utsatte en del av människorna i byggnaden med mikrovågor i syfte att få dom att hoppa? Vilken funktion fyllde det??

Blablabla

Det jag vet är att 9/11 inte stämmer med den officiella versionen
efter det kan man spekulera om någon ber mig beskriva vad som skulle kunna vara ett trovärdigare scenario
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in