(edit) Vad obehagligt att få en flashback till avsnitt 9 igen, med tanke på att när jag hörde det där avsnittet så lät dom inte sådär speedade, utan dom lät som idag, det var även ett klarare studio sound som lär annorlunda
Jag uppfann ölen! Här kommer jag och är självgod och framhäver att jag var före
Alex med exakt samma analys och jag gör det med ett så halvkvävd skratt att det visade sig att jag var deadpan gravallvarlig, jag är mer spott on då han inte verkar bli sp känslomässigt störd att han inte kan analyser skämtet i sig, Alex adderar dom samtidigt koefficienten att Lindström som människa skulle ha ett behov av att höra sin egen röst, så tillsammans har vi nu brutit ner Lindström som människa ur alla aspekter
Citat:
Ursprungligen postat av
Herr Bökberg
Lindström funktion är att belysa självklarheten i humorn och vidga det i onödan,
det som vi andra tappar uppmärksamheten på till förmån för att bli roligare
drar han upp från polisens slask och ompaketerar det pedagogiskt med sin tycker han själv komiska förädlande folkkära tajming?, han gör således en utmärkt dålig ståuppare by natural rent teknikmässigt, jag tycker det är närmast drygt att lyssna på för om man har någon hjärna så vet man vart det är på väg när han påbörjar sitt kvävda flabb replay referat, det här var heller ingen isolerad händelse utan tendensen ses i allt från På minuten till På Spåret men idag gick det helt över styr att han borde burits ut av väktare för att inte kränka andra.