2016-03-20, 07:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
OKej berätta för mig hur du lyckas injicera heroin utan att bli euforisk. Snälla.

Bara för att sex är skönt så betyder det inte att det är tillräckligt incitament, det kan vara skönt att gå ut och springa eller att arbeta hårt i 10 år för att få hög lön, men det leder inte till action i alla fall.

1) Men poängen är att sex inte är skönt för kvinnor det är som att bli petad på ryggen eller gnuggad på armbågen.

2) Av Ron Jeremy.

3) Tänk dig att du ligger på rygg, Ron Jeremy ligger över dig, han flåsar medan han petar på din axel. Ungefär så känns det att ha sex för kvinnor.

4) Om han håller på ett tag då kommer du (typ någon kör in ett figner i din näsa tills du nyser). Det gör det ännu värre för att du kom av att Ron Jeremy låg ovan på dig och petade på din axel.

5) Tänk dig ångesten och äckel känslan av att Ron Jeremy körde in sin kuk i dig och du kom av det.

6) Efteråt tycker mannen att det var awesome, du känner dig smutsigt, du har sperma som rinner ur dig resten av dagen, eller så kommer allt ut när du står i kön till kassan på ICA, det rinner ner för dina ben.

7) Det här är varför kvinnor inte letar sex på tinder eller tackar ja när män erbjuder sex. Det är lika attraktivt som att Ron Jeremy erbjuder en man att knulla honom i armhålan.

8) Fråga er själva om det här förklarar era erfarenheter av kvinnor?

9) Nu kommer någon att säga "men det finns kvinnor som har sex" ja för att de får något i utbyte. Hur vanligt är det att kvinnor köper sex jämfört med att kvinnor säljer sex?
Citera
2016-03-20, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Kan du hitta 1 enda kvinna som vill ha sex med en random man ikväll?
Citat:
Men poängen är att sex inte är skönt för kvinnor det är som att bli petad på ryggen eller gnuggad på armbågen.
Jag är kvinna, och jag kommer ha sex idag. Men inte med random man, utan med en man som tänder mig och där sexet är härligt och orgasmerna många.

Däremot saknar jag erfarenhet av att ha sex med "random man", så jag får tro dig på ditt ord om att sex med en sån är som att "bli petad på ryggen eller gnuggad på armbågen".

Att kvinnor inte gillar sånt sex är inte konstigt, för det skulle jag också välja bort. Kvinnor gillar njutningsfyllt sex!

Tycker synd om dig för att du aldrig fått uppleva mer än "att bli petad på ryggen och gnuggad på armbågen". Men om du skippar de random männen och letar ordentligt i din trollskog så borde du väl kunna hitta NÅN trollman att ha SKÖNT sex med!
Citera
2016-03-20, 08:53
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Jag är kvinna, och jag kommer ha sex idag. Men inte med random man, utan med en man som tänder mig och där sexet är härligt och orgasmerna många.

Däremot saknar jag erfarenhet av att ha sex med "random man", så jag får tro dig på ditt ord om att sex med en sån är som att "bli petad på ryggen eller gnuggad på armbågen".

Att kvinnor inte gillar sånt sex är inte konstigt, för det skulle jag också välja bort. Kvinnor gillar njutningsfyllt sex!

Tycker synd om dig för att du aldrig fått uppleva mer än "att bli petad på ryggen och gnuggad på armbågen". Men om du skippar de random männen och letar ordentligt i din trollskog så borde du väl kunna hitta NÅN trollman att ha SKÖNT sex med!
Preach it! Det är också min upplevelse att välja sex som faktiskt ger njutning istället för med vem som. Men misstänker att babianen kommer dragandes med sina tolkningar av div studier. Och att alla kvinnor som påstår sig vara kåta och uppskatta sex är Fulgubbar 🙄, alternativ en harang om ron Jeremy
Citera
2016-03-20, 09:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate

1) Här har jag postat belägg för det som jag säger, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

Citat:
The vagina serves as the birth canal, an outlet for mucus discharge and menstrual debris, and as a save place for a man to deposit his sperm when you are trying to get pregnant. In order to protect your well being during child birth, your vagina is largely devoid of nerve endings. Only the outer third (the opening) has some nerve endings.

Citat:
So just like a man will not be very satisfied if you rub his scrotum, you will very likely not be very satisfied with rubbing inside your vagina.

2) Kan du beskriva vad som är härligt med att ha sex med en man?

3) Hur skulle kvinnor få njutning av sex?
Citera
2016-03-20, 09:58
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
1) Jag kan gå på Internet nu och hitta minst 1000 män i Stockholm som vill ha sex ikväll.

2) Kan du hitta 1 enda kvinna som vill ha sex med en random man ikväll?

3) Så om kvinnor gillar sex var är alla kvinnor som letar sex på Internet?

1) Folk som inte har en relation har on average sex mindre än 1 gång/månad, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

2) Så sannolikheten att du får ligga är 0.

Varför skulle kvinnor göra det? Om man gillar mannen då flyttar man in med honom, om det bara är ett ligg då testar man någon ny nästa gång.

Öh, ja det kan jag. Men jag ligger inte med random kvinnor.

Du fattar tydligen inte hur människors parningslekar funkar. Kvinnor vill bli uppvaktade och erövrade.

Såna finns det också, så finns de fler som har det oftare.

Fast i varje regel finns undantag, jag ligger regelbundet(och då betydligt oftare än 1 gång i månaden) och är singel. Handlar ju mycket om vad man har för inställning till sex, vad man vill ge och hur man ger det. Och alla människor behöver sex och vill ha sex om vi ska se till normalfördelningen: "Sexualiteten är en integrerad del av varje människans personlighet, och det gäller så väl man som kvinna som barn. Den är ett grundbehov och en aspekt av att vara mänsklig, som inte kan skiljas ifrån andra livsaspekter. Sexualiteten är inte synonymt med samlag, den handlar inte om huruvida vi kan ha orgasmer eller inte, och inte heller summan av våra erotiska liv. Dessa kan men behöver inte vara en del av vår sexualitet. Sexualiteten är mycket mer: den finns i energin som driver oss att söka kärlek, kontakt, värme och närhet. Den uttrycks i vårt sätt att känna och väcka känslor samt att röra vid varandra. Sexualiteten påverkar tankar, känslor, handlingar och gensvar och därigenom vår psykiska och fysiska hälsa." WHO

Och hade det inte varit så hade människosläktet dött ut för längesen.
Citera
2016-03-20, 10:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Preach it! Det är också min upplevelse att välja sex som faktiskt ger njutning istället för med vem som. Men misstänker att babianen kommer dragandes med sina tolkningar av div studier. Och att alla kvinnor som påstår sig vara kåta och uppskatta sex är Fulgubbar 🙄, alternativ en harang om ron Jeremy

1) Men sex är ungefär lika skönt som att någon stryker dig på axeln. Vad skulle poängen vara om man vill ha njutning? Då kan man sitta och runka istället eller ha sex med en annan kvinna.

2) För ni inser att sex med en kvinna är fysiskt skönare än med en man right?
Citera
2016-03-20, 10:14
Bannlyst
Citat:
3) Inte storlek nu igen. Get over yourself bro. Om man inte har någon känsel inuti då inser du att man inte ens känner att man har en kuk i sig right? Man känner i princip ingen skillnad mellan en kuk och 2 fingrar.

4) Det betyder att det här med att få en kuk i sig inte är spännande för kvinnor. Kvinnor kan lika gärna trycka in 2 fingrar själva om de vill same-same.
Klart kukstorlek har betydelse. Vad fan är det du inte förstår. Ju större den är desto mer tryck blir det på insidan.
Citera
2016-03-20, 10:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mauro
Klart kukstorlek har betydelse. Vad fan är det du inte förstår. Ju större den är desto mer tryck blir det på insidan.
Om du stoppar ett stort finger och ett litet finger i munnen, är det skönare med ett stort?
Citera
2016-03-20, 10:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det är snarare så att folk har haft sex i tusentals år innan porrfilmerna dök upp...
So? Folk gör ändå så.
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy

Du fattar tydligen inte hur människors parningslekar funkar. Kvinnor vill bli uppvaktade och erövrade.

Fast i varje regel finns undantag, jag ligger regelbundet(och då betydligt oftare än 1 gång i månaden) och är singel. Handlar ju mycket om vad man har för inställning till sex, vad man vill ge och hur man ger det. Och alla människor behöver sex och vill ha sex om vi ska se till normalfördelningen: "Sexualiteten är en integrerad del av varje människans personlighet, och det gäller så väl man som kvinna som barn. Den är ett grundbehov och en aspekt av att vara mänsklig, som inte kan skiljas ifrån andra livsaspekter. Sexualiteten är inte synonymt med samlag, den handlar inte om huruvida vi kan ha orgasmer eller inte, och inte heller summan av våra erotiska liv. Dessa kan men behöver inte vara en del av vår sexualitet. Sexualiteten är mycket mer: den finns i energin som driver oss att söka kärlek, kontakt, värme och närhet. Den uttrycks i vårt sätt att känna och väcka känslor samt att röra vid varandra. Sexualiteten påverkar tankar, känslor, handlingar och gensvar och därigenom vår psykiska och fysiska hälsa." WHO

1) Vill du bli uppvaktad och sen erövrad av en man? Hur tror du att det känns?

2) Nej detta är ett skitargument eftersom man inte behöver gilla sex för att ha sex.
Senast redigerad av zuluwanker 2016-03-20 kl. 10:27.
Citera
2016-03-20, 10:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Länka till kvinnor som söker sex på Internet?

Citat:

1) Eftersom jag är kvinna själv vet jag att det inte finns någon "parningslek".

2) Vad skulle kvinnor få ut av att "bli uppvaktade och erövrade"?

Citat:

Var finns de kvinnorna?

Citat:
Fast i varje regel finns undantag, jag ligger regelbundet(och då betydligt oftare än 1 gång i månaden) och är singel.

1) Posta bevis.

2) Det funkar inte så. Singel kvinnor ligger med män som är upptagna.

Citat:
Handlar ju mycket om vad man har för inställning till sex, vad man vill ge och hur man ger det. Och alla människor behöver sex och vill ha sex om vi ska se till normalfördelningen: "Sexualiteten är en integrerad del av varje människans personlighet, och det gäller så väl man som kvinna som barn. Den är ett grundbehov och en aspekt av att vara mänsklig, som inte kan skiljas ifrån andra livsaspekter. Sexualiteten är inte synonymt med samlag, den handlar inte om huruvida vi kan ha orgasmer eller inte, och inte heller summan av våra erotiska liv. Dessa kan men behöver inte vara en del av vår sexualitet. Sexualiteten är mycket mer: den finns i energin som driver oss att söka kärlek, kontakt, värme och närhet. Den uttrycks i vårt sätt att känna och väcka känslor samt att röra vid varandra. Sexualiteten påverkar tankar, känslor, handlingar och gensvar och därigenom vår psykiska och fysiska hälsa." WHO

1) Varför skulle kvinnor behöva sex och vilja ha sex? Har du tänkt på att kvinnor kan tillfredsställa sina sexuella behov genom godis, TV, shopping istället?

2) Statistiken säger att a) 50% av kvinnorna säger att de har låg sex lust b) average sex för gifta kvinnor är 4 gånger/månad. Indikerar det att kvinnor är intresserade av sex?

Citat:

Nej för kvinnor kan ha sex när de vill bli gravida och sen sluta ha sex. Det är den inställningen som de flesta kvinnor har till sex.
Citera
2016-03-20, 10:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mauro

1) Då borde det vara ännu skönare med 2 kukar right?

2) Eller med fisting?

3) Du måste upp i 2 knyt nävar vaginalt (jag har aldrig testat men jag har fött barn) för att kvinnan ska känna mer tryck. Då är det lite mer tryck.

4) Det enda sättet att få tillräckligt med känsel för att det ska vara skönt är en kuk vaginalt + en kuk analt.
Citera
2016-03-20, 10:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker

1) Vill du bli uppvaktad och sen erövrad av en man? Hur tror du att det känns?

This.

Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
2) Nej detta är ett skitargument eftersom man inte behöver gilla sex för att ha sex.

Ja exakt i princip alla kvinnor har sex med män av andra anledningar än att det är skönt. För att sex med män är inte skönt det är vidrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in