2016-03-17, 14:55
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Svårt ta dig helt seriös när du till synes generaliserar som du gör och sammanblandar föremål i analen och vaginan.
Men att ta Babianen som gör samma sak på allvar går bra? Nu är jag ju helt säker på att du inte är seriös.
Citera
2016-03-17, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Men att ta Babianen som gör samma sak på allvar går bra? Nu är jag ju helt säker på att du inte är seriös.

Vaginan är mycket mycket grundare (fan säger man) än analen. Det är därför du kan se en black dude pounda analen och få in hela stocken, medan hela organet vid vanligt vaginalt samlag inte får ta del av fitta
Citera
2016-03-17, 15:47
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) För att de är små och av ett annat material..
Jaha?!? Då var det inte sant att allt som stoppas in i vaginan kommer ut automatiskt.
Citat:
För att vaginan har en naturlig grej för att trycka ut saker så den kommer att tryckas ut automatiskt.
Citera
2016-03-17, 18:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Jaha?!? Då var det inte sant att allt som stoppas in i vaginan kommer ut automatiskt.

1) Men du kan fortfarande ta ut tamponger med handen.

2) De är ett undatag för att de är gjorda av väldigt torrt bomull och det andra skälet är att de expanderar inuti dig de liksom anpassar sig till insidan.

3) Här har jag postat belägg för att kvinnor i trygga relationer inte vill ha sex, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

4) De här kvinnorna är representativa,

Citat:
the fact that sex interests me these days about as much as playing checkers. But the fact is I’ve never much liked sex,

Citat:
A University of Chicago study published in 1999 found that 40 percent of women suffer from some form of sexual dysfunction, usually low libido.

5) Förklaringen till det här är inte att kvinnor slutar vilja ha sex det är att sex är vidrigt från början och kvinnor ställer bara upp när de är tvungna. Så fort kvinnor har en stabil relation eller kan komma undan på något annat sätt då slutar de att ha sex eller drar ner så mycket som möjligt.

6) Om kvinnor var intresserde av sex då skulle inte 50% av kvinnorna säga att de har låg sex lust eller hur? Och det här är bara de kvinnor som är villiga att erkänna det.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-17 kl. 18:39.
Citera
2016-03-17, 19:00
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
1) Men du kan fortfarande ta ut tamponger med handen.

2) De är ett undatag för att de är gjorda av väldigt torrt bomull och det andra skälet är att de expanderar inuti dig de liksom anpassar sig till insidan.

Knipkulor kan också fastna:

www.familjeliv.se/forum/thread/18101075-knipkulorna-fastnadepanik

Citat:
Dessa kulor är framtagna för att ha under samlag JA, dock har man under senare tid kommitt fram till att de faktiskt KAN fastna. Det komemr in folk akut till sjukhus som INTE får ut dessa kulor, fast de försökt i timmar. Sjukhuspersonal avårder från att använda sådana och tipsar om större knipkulor egentligen. Man skall ALDRIG stotta in ett lösa föremål i slidan, det KAN fastna
Citera
2016-03-17, 19:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Knipkulor kan också fastna:

www.familjeliv.se/forum/thread/18101075-knipkulorna-fastnadepanik

1) Hur skulle de fastna? Speciellt en boll kommer att tryckas ut. Det skulle krävs något i storleken av ett mynt för att det ska fastna.

2) Du inser att TS i den tråden är en fulgubbe right?

3) Här kan ni se att det är normalt att kvinnor slutar ha sex i relationer,

Citat:
As a sex unhappy survivor, I think it's important to understand that it is normal for sexual desire to wane a bit in long-term marriage. I don't think people are always honest when they participate in surveys about how often they have sex and that creates a feeling that “something must be wrong with us”.

Citat:
The fact is, my husband and I have a beautiful marriage. We are life partners. And we don't have sex twice a week. Sometimes a month goes by. It's true.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-17 kl. 19:09.
Citera
2016-03-17, 20:54
Bannlyst
Citat:
1) Hur skulle de fastna? Speciellt en boll kommer att tryckas ut. Det skulle krävs något i storleken av ett mynt för att det ska fastna.
Storleken av ett mynt säger du. Kolla på de kvinnor som smugglat knark i ballonger som de stoppat upp i fittan. Ut kommer massor av ballonger (jag har sett uppåt 18 ballonger) fyllda med knark. Är de fulgubbar? Det finns program som border security I Australien som filmar och visar att det är kvinnor (för att tala klarspråk).

Din retorik om att allt är självklart är tragisk. Samma med de inlägg som handlar om penisstorlek. Alla vet att storlek gör skillnad.
Citera
2016-03-17, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mauro
Storleken av ett mynt säger du. Kolla på de kvinnor som smugglat knark i ballonger som de stoppat upp i fittan. Ut kommer massor av ballonger (jag har sett uppåt 18 ballonger) fyllda med knark. Är de fulgubbar? Det finns program som border security I Australien som filmar och visar att det är kvinnor (för att tala klarspråk).

Din retorik om att allt är självklart är tragisk. Samma med de inlägg som handlar om penisstorlek. Alla vet att storlek gör skillnad.

Om du skulle kollat tillräckligt mycket på sådana dokumentärer skulle du också vetat att polisen/fångvaktare kan säga till dig att bocka dig framåt och hosta, eller bara sära lite och hosta. Och då snackar vi män och den mycket djupare analen.
You figure
Citera
2016-03-17, 21:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mauro

1) Om något ska fastna där inne då talar vi om mynt storlek.

2) Om du bara vill trycka in saker och hålla in dem då behöver man bara knipa. Sen kanske de har på sig trosor också?

3) Inte storlek nu igen. Get over yourself bro. Om man inte har någon känsel inuti då inser du att man inte ens känner att man har en kuk i sig right? Man känner i princip ingen skillnad mellan en kuk och 2 fingrar.

4) Det betyder att det här med att få en kuk i sig inte är spännande för kvinnor. Kvinnor kan lika gärna trycka in 2 fingrar själva om de vill same-same.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-17 kl. 21:44.
Citera
2016-03-18, 01:06
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Stoppa pressarna, senaste nytt! Kvinnor måste vara upphetsade för att njuta av sex! Extra, extra - läs allt om det!
Fast... enligt babianen så njuter kvinnor av våldtäkt. Så jag vet inte riktigt - är våldtäkt inte penetration? Jag blir förvirrad.
Citera
2016-03-18, 01:12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Fast... enligt babianen så njuter kvinnor av våldtäkt. Så jag vet inte riktigt - är våldtäkt inte penetration? Jag blir förvirrad.
Fast det är ju själv handlingen "våldtäkt" som är det tändande förstår du väl? Med allt vad det innebär. Att det är äcklet som kvinnan njuter av. Om jag har tolkat henne rätt i alla fall.

Kom för övrigt precis ihåg en episod som utspelade sig i mitt och min dåvarande flickväns sovrum. En tjej hade på något sätt, typ genom att pressa ut luften och få det att sluta tätt, skapat vakuum i fittan med ett vanligt stearinljus. Utan att gå in på outande detaljer så kan jag säga att jag än i dag vågar ta gift på att ljuset satt fast i fittan på henne.
Citera
2016-03-18, 01:26
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Fast det är ju själv handlingen "våldtäkt" som är det tändande förstår du väl? Med allt vad det innebär. Att det är äcklet som kvinnan njuter av. Om jag har tolkat henne rätt i alla fall.
Ja, såhär beskriver hon samlag iaf:
Citat:
2) Jag har redan förklarat att det är precis lika vidrigt att bli påsatt av Brad Pitt (eller Keanu Reeves) som att bli påsatt av Ron Jeremy. Alla män ger den där "Ron Jeremy kryper ner i din säng mitt i natten och tafsar på dig" känslan.

3) Det som kvinnor känner när de har sex med en man är saker som,

- ångest
- äckel
- att det kryper i kroppen
- förnedring
- att de blir kränkta
- att de vill spy (om de suger kuk och får sperma i munnen)
- förakt (för mannen)
- att de blir tvingade till sex mot sin vilja
- att de vill springa iväg och gömma sig
- känner sig smutsiga efteråt
- med mera
och därför vill kvinnor inte ha sex. Men våldtäkt går bra tydligen. För det är ju inte alls samma sak

Sen får vi ju inte glömma att hon är en anomali, hon njuter minsann av sex. Men om någon annan hävdar samma sak så är det en man som trollar. Glasklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in