Citat:
Ursprungligen postat av
MrFishboy
Fast kvinnor gillar sex, de gillar nog inte bara sex med dig.
Och för att bli anekdotisk, jag är inte lång, snygg, rik eller berömd. Till och med politisk inkorrekt. Det finns inget som enligt ditt resonemang gör att kvinnor skulle vilja ha sex med mig, men jag får alltid ligga och gör det regelbundet.
Och de kommer tillbaka för att få mer sex, igen och igen.
De enda "argument" du kommer bemötas med är "sure brooo. Sluta ljug", "fulgubbe, inga män får ligga" eller "men lol @ du får ligga med tjejer" eller nån variant av det. Så jävla tröttsamt.
Vad Babianen vägrar acceptera är att det ligger i våra instinkter att uppskatta sex och intim beröring men eftersom vi är individer är alla olika. Alla har olika hög sexdrift, olika erfarenheter, sjukdomar, skador som påverkar. Även moralen påverkar i hög utsträckning. Människor som blivit upplärda att sex är fult och fel och/eller enbart till för barnalstrande kan såklart ha en avog inställning till sex.
Hade det varit naturligt för människor att ogilla eller avsky sex så hade vi inte skapats med möjligheten att kunna få orgasm t.e.x. Vi hade förmodligen inte haft en massa nervtrådar i könsorganen. Även apor har sex för nöjes skull. Det är skönt helt enkelt. Råkar man däremot ut för något traumatiskt i samband med sex, våldtäkt, misshandel o.d så kan såklart sexet förknippas med något negativt och har man dessutom skadats är det ju rätt förståeligt att sex inte förknippas med njutning eller lust.
Är man frigid eller kanske tom helt asexuell redan innan man haft sex så ser jag det som att man har någon sorts störning. Det naturliga och mest självklara är att man tycker sex är skönt. Tråkiga erfarenheter påverkar oss dock och då blir det istället naturligt att hålla sig ifrån sex.
Babianens trådstarter förtjänar egentligen vare sig respons eller uppmärksamhet och de korkade, provocerande inläggen borde bara ignoreras.