Citat:
Ursprungligen postat av
Tintinikongo
Är SD:are. Frun är SD:are. De vänner jag har är SD:are. Umgås inte med 7-klöverfolk överhuvudtaget. Gillar inte landsförrädare.
Vi får hoppas att ni inte tillhör den där white trash-delen då, som du anser många SD-anhängare gör, du och dina närmaste. Eller kanske ändå, de flesta av de s.k. landsförrädarna förstod ju i.a.f. frågan i TS.
Citat:
Ursprungligen postat av
Katzyn
När det kommer till att välja partner är det väl ganska klart att det är den person som ska ingå i det potentiella förhållandet som har friheten att avgöra vilka åsikter de personligen finner korkade, osmakliga, anstötliga etc? Är man själv en liberal som tycker att marknadskrafterna och entreprenörskap is the shit, så är det väl inte en vild gissning att man kommer att tycka att en som röstar på ett revolutionärt kommunistparti har korkade/osmakliga/anstötliga åsikter?
En stor eloge till dig som på ett så lugnt och pedagogiskt sätt orkar förklara för folk om och om igen att du förbehåller dig rätten att själv anse vilka du finner korkade. Man skulle ju nästan kunna tro att vissa här är korkade. Eller så vill de inte förstå bara....
För egen del så skulle jag av ett antal olika anledningar se det som väldigt osannolikt att jag skulle dejta eller ha ett förhållande med en Sverigedemokrat.