Citat:
Ursprungligen postat av
ReiseReise
Vilka patetiska jävla kräk som sitter här och spyr ut sig att bara idioter åker till länder som Nord Korea. Det är ju uppenbart att det största äventyret ni har varit med om har varit Eiffeltornet och den enda nämnvärda som hänt i erat liv är den där tretioandra gången ni har varit i Phuket som alla andra jävla svenskar som inte har fattat att världen omfattar mer än bara Thailand och att inte alla på den här jorden är såna patetiska fegisar som er som bara vågar kritisera andras handlingar och beslut för att ni aldrig vågat ta några risker själva med erat liv.
Blir så jävla trött varje gång jag kommer in till Forex för att växla pengar och det enda jag hör från andra är hur dom ska ha sina Bhat. Hade det inte funnits charter och reseguider hade ni fan aldrig ens vågat lämna norden själva.
OnT@
Killen blir nog fri om något år. Det är helt klart att Nord Korea har större värde av honom än som någon arbetare i gruva.
Han får helt klart en livsupplevelse värt att nämna även om den inte blir så behaglig.
Vi vet heller inte hur sann berättelse är angående stölden av flaggan, dom kan har tvingat honom att erkänna vad som helst.
Klockren sista rad.
Den första stämmer ej in på mig, då jag ej har besökt thailand, men dock en massa andra länder, samt kontinenter.
Jag har besökt afrikanska länder under semi-krig och besökt små byar i marocko där du ej visste om du skulle bli mördad eller få en fin 5a med klet.
Jag har även blivit häktad i ett helt annat land som skulle få vissa att bajsa på sig.
Men det vara bara i crna gora (montenegro)
Jag är van vid balkan så det var ingenting.(förutom att jag var rädd och adrenalinpumpad dygnet runt, då man ej häktas på samma sätt som i sverige. Du sitter tillsammans, ungefär som svenska fängelser, förutom då att man är rädd i balkanfängelser medans man skrattar i svenska)
Men jag håller med dig...Vissa skulle ens ej klara av en dag i vissa situationer.
Speciellt vissa som skriver här.