2016-03-14, 18:08
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
shit jag uppfattade inte att jörgen hade vunnit några bollar, kändes som att de bara visade när foppa vann? eller somnade jag
Jörgen ledde med 4-5 bollar.
Citera
2016-03-14, 18:20
Medlem
Såg ni samma program eller?

Tror ni Jörgen spelade seriöst? Det är ungefär som när en vuxen spelar mot ett barn.
Citera
2016-03-14, 18:39
Medlem
94jackars avatar
Bara jag som upplever att dom andra deltagarna ser upp till foppa så det nästan blir barnsligt? Visst, foppa är otroligt stor men dom andra i programmet är ju också ''mästare''
Men det blir väl lätt så när man är inne på 8onde(?) säsongen. Utbuted minskas samtidigt som SVT har svårt att knyta till sig dom riktigt stora stjärnorna
Citera
2016-03-14, 19:16
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Zlatan kommer aldrig ställa upp i Mästarnas Mästare. Det kan jag garantera dig.

Kanske inte. Men mkt kan förändras med åren. Thomas Wassberg skulle ju ALDRIG vart med i mästarnas mästare. Inte en jävla chans att den surgubben skulle vart med i lekprogram på tv. Men idag är han en trevlig gubbe. Och var med i MM.

Sen det jag skrev om tjejer och idrott att dom var dåliga, ingen vilja osv. Finns ju vissa fantastiska tjejer som kan slå många av de gamla idrottsmännen i det mesta. Om vi ser på MM så tänker jag just nu på Pernilla Wiberg och Danijela Rundqvist. Dom tjejerna hade nog kunnat vara mästare i nästan vilka idrotter somhelst.

Bästa säsongen var 2an. Patrik Sjöberg, Armand Krajnc, Stefan Holm, Tomas Brolin, Tomas Johansson och även Tomas Gustafson var rolig mkt pga Patrik Sjöberg verbala "attacker" mot han. Var så jävla skönt gäng. Bästa tjejen där var ju Louise Karlsson.
Senast redigerad av PingPongZong 2016-03-14 kl. 19:23.
Citera
2016-03-14, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 94jackar
Bara jag som upplever att dom andra deltagarna ser upp till foppa så det nästan blir barnsligt? Visst, foppa är otroligt stor men dom andra i programmet är ju också ''mästare''
Men det blir väl lätt så när man är inne på 8onde(?) säsongen. Utbuted minskas samtidigt som SVT har svårt att knyta till sig dom riktigt stora stjärnorna
Det är skillnad på mästare och mästare. De andra har väl tillräckligt med självinsikt för att fatta att Foppa är på en annan nivå, förutom Jörgen som inte behöver böja på nacken för nån.
Citera
2016-03-14, 20:40
Bannlyst
Tror att Jörgen rankas högst. Alla kan relatera till bordtennis, alla har testat & alla kan spela litegrann.
Citera
2016-03-14, 23:41
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Vad löst Hanna Marklund la straffen, det var som ett skillingtryck i bollen ( andalusisk vattenmelon) snarare än ett rejält tryck, en kavalkad av dåliga straffar fick vi se i inslagen.

Floppas sjukdom fick ett återfall, han började att besvara en fråga med "näää men" :-) allt är ett förnekande, jag gilla att Flopen använde kraftuttrycket "att få spö", visade lite (in)humana drag!

Vems ägare var Quebeck kepsen? som Jihde besudla
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-03-14 kl. 23:58.
Citera
2016-03-15, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmlerskan
Tror att Jörgen rankas högst. Alla kan relatera till bordtennis, alla har testat & alla kan spela litegrann.

Håller med. Pingis är mycket större än hockey internationellt sett och Jörgen är således största stjärnan. Är väl bara basket och fotboll sim är större sporter om jag minns rätt.

En annan reflektion är att Hanna ser förbannat bra ut! Hur gammal är hon?

Tycker också det är kul med lite andra sporter och kovkboxaren och orienteraren behöver i te skämmas för sig. Foppa känns fysiskt starkast och bör kunna gå långt!
Citera
2016-03-15, 03:10
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Såg ni samma program eller?

Tror ni Jörgen spelade seriöst? Det är ungefär som när en vuxen spelar mot ett barn.
Jo givetvis gick Jögge på halvfart. Om en spelare av hans kaliber går för fullt får en glad amatör av Foppas kaliber vara glad om han får ca 1 poäng per 11-poängsset.
Citera
2016-03-16, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingvinge
Håller med. Pingis är mycket större än hockey internationellt sett och Jörgen är således största stjärnan. Är väl bara basket och fotboll sim är större sporter om jag minns rätt.

En annan reflektion är att Hanna ser förbannat bra ut! Hur gammal är hon?

Tycker också det är kul med lite andra sporter och kovkboxaren och orienteraren behöver i te skämmas för sig. Foppa känns fysiskt starkast och bör kunna gå långt!

Ja ska man gå på antalet som utövar sporterna för att avgöra hur stor stjärna man är så är det ju massa sporter före hockey, damfotboll borde vara snarlikt till antalet.
Citera
2016-03-16, 21:57
Medlem
bernters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reko45
tror jörgen bjuder lite på sig samtidigt som pingisracken kan ha varit totalkassa....pingis är mkt material sport.
Ha ha, inga gamla pingislirare i tråden hör jag. Som du säger, blanka racketar och då kan det bli så där med en Jörgen som inte bryr sig nämnvärt mot en lirare som inte har spelat mycket bordtennis. Med ett någorlunda gummi hade inte Foppa fått en enda boll. En på tusen möjligtvis. För er som inte förstår detta kan ni titta på när JO spelade mot en kändis som är en bättre lirare och var chanslös mot mästaren som trakterade en snusdosa. Skärpning för fan, Jörgen håller ju fortfarande allsvensk klass, spelar fortfarande på hög nivå.
Citera
2016-03-18, 15:58
Medlem
Det var ett jävla tjat om vilka som ska vara "kvalificerade" för att få vara med, kan förstå detta till viss del. Men varför varför har ingen undrat varför Erica Johansson fick vara med som inte åstadkommit något (förutom ett JVM Guld 1992). Bland dom första programmen dessutom när det fanns bättre folk att ta av
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in