2018-03-27, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Under Karelins 6 sista år av karriären var det ingen som lyckades ta en enda poäng mot honom (dessutom obesegrad 1987-2000), så jag vet inte riktigt vad du vill ha sagt med det fetade.

Precis vad jag skrev:
Att den dopade TJ inte lyckades ta 1p mot AK. Vad är det som är oklart?
Citera
2018-03-29, 09:07
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mini-thea
Tycker att Ara Abrahamian borde ha varit med istället för Tomas Johansson!! Kan inte komma på en enda gren som är fördelaktig för Tomas. Tycker synd om dom andra!!
Han är verkligen sämst. En dopad fuskare som dessutom ser ut som en mongolid.
Ara Abrahamian hade varit ett mycket bättre val.
Citera
2018-03-31, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Jag som håller på kraftlaget är lite besviken. Utan Tomas att släpa på i tävlingarna skulle det gått mycket bättre Men jag gillar honom som person. Min favorit är dock Armand. Vilken kille! Så målmedveten och explosiv och ändå så himla ödmjuk och fin Hoppas de får tävlingar som passar dom bättre i nästa avsnitt.

Sunnerborn är ju bara en pajas, och Peters dryghet borde kapas lite.

Foppa är kungen, kan bara älska honom.. Njöt när han slaktade alla i simtävlingen. Ewerlöf och Sunnerborn som tydligen simmar en jävla massa, haft morsa som var simlärare och så vidare hjälpte inte mot Foppas järnvilja.

Tomas Johanssons personlighet är väl ganska intetsägande? Helt avsaknad av ansiktsuttryck, ungefär som en guldfisk. När jag betrakar honom får jag känslan av en stor stark person men helt utan hjärna, bra på att lyfta tunga saker och så vidare men inget annat.. Kan ha fel men är som sagt bara min känsla.

Sen känns han lite malplacerad i soffmyset när under Ewerlöfs hyllningsvideo någon uttrycker "2:a och odopad dessutom" eller liknande, syftandes på att ryskorna säkerligen var dopade, men undrar vad Tomas själv tänkte där. Dopad och åkt fast för sexköp liksom? Gör inte mycket för underhållningen heller utan går runt där som en stor flåsande svettig slusk.

Något jag undrar är hur Tomas Johansson kunde vinna Jerringpriset samt erhålla Victoriastipendiet och Svenska dagbladets guldmedalj bara några år efter att han blev dopningsavstängd? Visst, han kom väl tillbaks och vann VM-guld men blir man förlåten så jävla lätt alltså? Kanske tog VM-guldet på ren dopinghistorik. Var han så älskad att han kom så lätt in i de svenska folkhemmen igen? Var det för att han hette Johansson och inte Ludmila tro? Doping brukar ju vara rätt stigmatiserande karriärsmässigt annars. Var Jerringpriset ens folkets röst på den tiden med?
Senast redigerad av Anonym555 2018-03-31 kl. 05:49.
Citera
2018-04-01, 11:12
Medlem
Wermlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Nä, i det här fallet säger/skriver man EN.
En ankare?
Citera
2018-04-01, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Han är verkligen sämst. En dopad fuskare som dessutom ser ut som en mongolid.
Ara Abrahamian hade varit ett mycket bättre val.

Helt klart så.

Hade Linda Haglund levt hade hon säkert tagit en plats i friidrottslaget också.
Citera
2018-04-01, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Foppa är kungen, kan bara älska honom.. Njöt när han slaktade alla i simtävlingen. Ewerlöf och Sunnerborn som tydligen simmar en jävla massa, haft morsa som var simlärare och så vidare hjälpte inte mot Foppas järnvilja.

Tomas Johanssons personlighet är väl ganska intetsägande? Helt avsaknad av ansiktsuttryck, ungefär som en guldfisk. När jag betrakar honom får jag känslan av en stor stark person men helt utan hjärna, bra på att lyfta tunga saker och så vidare men inget annat.. Kan ha fel men är som sagt bara min känsla.

Sen känns han lite malplacerad i soffmyset när under Ewerlöfs hyllningsvideo någon uttrycker "2:a och odopad dessutom" eller liknande, syftandes på att ryskorna säkerligen var dopade, men undrar vad Tomas själv tänkte där. Dopad och åkt fast för sexköp liksom? Gör inte mycket för underhållningen heller utan går runt där som en stor flåsande svettig slusk.

Något jag undrar är hur Tomas Johansson kunde vinna Jerringpriset samt erhålla Victoriastipendiet och Svenska dagbladets guldmedalj bara några år efter att han blev dopningsavstängd? Visst, han kom väl tillbaks och vann VM-guld men blir man förlåten så jävla lätt alltså? Kanske tog VM-guldet på ren dopinghistorik. Var han så älskad att han kom så lätt in i de svenska folkhemmen igen? Var det för att han hette Johansson och inte Ludmila tro? Doping brukar ju vara rätt stigmatiserande karriärsmässigt annars. Var Jerringpriset ens folkets röst på den tiden med?

Du tror inte på en andra chans?
Citera
2018-04-01, 20:06
Medlem
Sunneborn svalde Pelles skämt med hull och hår
Citera
2018-04-01, 20:11
Medlem
Malin är lätt men hon imponerar på mig ändå
Citera
2018-04-01, 20:32
Moderator
Dr Kings avatar
Sunneborns snack om att han hade tagit medalj i OS 1996 OM han inte hade varit i med handen på sista hoppet är klassisk bullshit. Det finns så mycket OM i idrott på hög nivå. Det som gäller är den som hoppar längst och det var inte Sunneborn. Snarast kändes han rejält tagen av stundens allvar och knäckt av att Lewis, Powell, Pedroso m.fl. var med i samma tävling.

Riktigt många dumma spån i friidrottslaget och kraftlaget. Erika Johansson och Malin Överlev tävlar om att vara de mest korkade.
Senast redigerad av Dr King 2018-04-01 kl. 20:40.
Citera
2018-04-01, 20:56
Bannlyst
Det här kan jag se hur många gånger som helst och bara le stort. Underbar final.
Citera
2018-04-01, 22:37
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Det här kan jag se hur många gånger som helst och bara le stort. Underbar final.
Ligger du före? Det är inte ens semifinal än.

Skridskolaget tar sig.
Citera
2018-04-01, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Ligger du före? Det är inte ens semifinal än.

Skridskolaget tar sig.

Tänkte på Foppas video med OS-finalen i Turin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in