Citat:
Ursprungligen postat av
skrudis
Har filmerna blivit längre, eller är det bara jag? Tycker att det märktes redan under Jörgens video, men framför allt nu igår. I mina ögon är videorna alldeles för långa, visst Jörgen har haft en 30 år lång karriär och har således mer stoff. Men kickboxningen och orienteringen fokuserade bägge på framför allt en tävling. Klart att det ska vara rättvist, men skär hellre ned på filmerna.
Tävlingarna igår var ointressanta förutom vattenmelonen. Den första, med löpningen mot flaggorna var ett enda antiklimax. Över på någon sekund och svår i realtid att hinna överblicka. Jag trodde att man skulle köra heat eller liknande, men nu blev det bara ett stort misslyckande. Lika med dykningen; över på några sekunder och utan nerv.
Påminde nästan mer om en gympalektion än en MM-tävling...
Håller med dig om filmerna - jag märker att jag tappar fokus och börjar tänka på annat. Det är bara att erkänna att en del personers karriärer inte innehåller så mycket filmat material. Bättre att göra en så
bra och intensiv film som möjligt, oavsett hur lång (eller kort) den blir.
Tävlingarna var verkligen usla, inte minst flaggtävlingen. Trodde också på heat men blinkade så var det över. Simningen likaså...