2016-03-14, 07:14
Medlem
Reko45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
jihde hör inte hemma i programmet tycker jag.

foppa är bäst såhär långt och lär vinna. jörgen persson är verkligen dålig, dels i melongrenen men sedan går han och förlorar mot foppa i pingis också??

tror jörgen bjuder lite på sig samtidigt som pingisracken kan ha varit totalkassa....pingis är mkt material sport.
Citera
2016-03-14, 07:31
Medlem
Giggsys avatar
Om Jögga blev sådär trött av skottkärran med meloner så blir det jävligt intressant att se honom i syfilis-bollarna upp och ner för backen.
Citera
2016-03-14, 08:09
Medlem
skrudiss avatar
Har filmerna blivit längre, eller är det bara jag? Tycker att det märktes redan under Jörgens video, men framför allt nu igår. I mina ögon är videorna alldeles för långa, visst Jörgen har haft en 30 år lång karriär och har således mer stoff. Men kickboxningen och orienteringen fokuserade bägge på framför allt en tävling. Klart att det ska vara rättvist, men skär hellre ned på filmerna.

Tävlingarna igår var ointressanta förutom vattenmelonen. Den första, med löpningen mot flaggorna var ett enda antiklimax. Över på någon sekund och svår i realtid att hinna överblicka. Jag trodde att man skulle köra heat eller liknande, men nu blev det bara ett stort misslyckande. Lika med dykningen; över på några sekunder och utan nerv.

Påminde nästan mer om en gympalektion än en MM-tävling...
Citera
2016-03-14, 08:18
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrudis
Har filmerna blivit längre, eller är det bara jag? Tycker att det märktes redan under Jörgens video, men framför allt nu igår. I mina ögon är videorna alldeles för långa, visst Jörgen har haft en 30 år lång karriär och har således mer stoff. Men kickboxningen och orienteringen fokuserade bägge på framför allt en tävling. Klart att det ska vara rättvist, men skär hellre ned på filmerna.

Tävlingarna igår var ointressanta förutom vattenmelonen. Den första, med löpningen mot flaggorna var ett enda antiklimax. Över på någon sekund och svår i realtid att hinna överblicka. Jag trodde att man skulle köra heat eller liknande, men nu blev det bara ett stort misslyckande. Lika med dykningen; över på några sekunder och utan nerv.

Påminde nästan mer om en gympalektion än en MM-tävling...
Håller med dig om filmerna - jag märker att jag tappar fokus och börjar tänka på annat. Det är bara att erkänna att en del personers karriärer inte innehåller så mycket filmat material. Bättre att göra en så bra och intensiv film som möjligt, oavsett hur lång (eller kort) den blir.

Tävlingarna var verkligen usla, inte minst flaggtävlingen. Trodde också på heat men blinkade så var det över. Simningen likaså...
Citera
2016-03-14, 09:13
Medlem
tcfmogs avatar
Förlorade Jörgen Persson mot Foppa i bordtennis?
Citera
2016-03-14, 09:49
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Förlorade Jörgen Persson mot Foppa i bordtennis?
Nä, men Foppa fick fem poäng och det var dealen, fem poäng - vinst.
Citera
2016-03-14, 10:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Om Jögga blev sådär trött av skottkärran med meloner så blir det jävligt intressant att se honom i syfilis-bollarna upp och ner för backen.
Han har väl astma och problem med flåset?
Citera
2016-03-14, 11:32
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
han vann dvs 5 av 11 bollar. Vi fick dock inte veta hur många bollar som hade spelats då foppa tog sitt 5:te poäng. Så rent teoretiskt så kanske foppa ledde med tex: 5-4
Citera
2016-03-14, 11:46
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
5 av 11 bollar är ändå rätt bra.
Citera
2016-03-14, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cruisingdown
Vad blev ett frimärke? Foppas straff eller Salos räddning?

Vad hade hänt om Salo släppt in sin straff? Den räddningen hade gjort sig minst lika bra på ett frimärke (om det är då viktigt).

Missförstå mig inte, Foppa är en levande legend i mina ögon.
Citera
2016-03-14, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
5 av 11 bollar är ändå rätt bra.

Nej men inte 5 av 11. Snarare 5-11 va? (Dock ändå bra!)
Har för mig att de vid ett skede sade typ "9-3" till Jörgen eller nåt.
Citera
2016-03-14, 15:49
Medlem
Wertyms avatar
shit jag uppfattade inte att jörgen hade vunnit några bollar, kändes som att de bara visade när foppa vann? eller somnade jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in