2016-03-15, 02:18
Medlem
POMJUP53s avatar
Jag tycker att 2-CB är som MDMA fast med massa visuella trevligheter. Har fått mycket stark eufori på 2-CB, antagligen kommit lika högt som på MDMA. Mycket sensuell eufori också, låg och nästa fick orgasm av min egen andning, mycket skum men trevlig känsla.

Min tumregel för MDMA och serotenerga droger har alltid varit minst 30 dagars uppehåll. Och om du inte kör varje månad bara för att det gått 30 dagar och haft lite längre uppehåll skulle jag inte se några problem med det.

Citat:
Ursprungligen postat av xprnc
Eftersom 2C-B även är en empatogen antar jag att den påverkar seratoninet. Någon som vet hur mycket om man jämför med MDMA? Md ska ju egentligen inte tas mer än var 90:e dag om regelboken ska följas pga tröttar ut seratonindepåerna. Är det samma sak med 2C-B, att toleransen ökar och man ska undvika att ta det ofta? Hur är det om man har tagit md någon vecka innan, blir det sämre effekt då?
Citera
2016-03-15, 10:23
Medlem
lehirals avatar
Citat:
Gammal post, men hur var dessa? De hänvisar till en jättegammal rapport på pillreports från 2012 som säger 4-7 mg/tablett och rekommenderar -minst- 3 st nu, men är det ens rimligt att det skulle vara samma batch 4 år senare? Hursomhelst, fick du ngn effekt? Eller nån annan som provat?
Dom var skräp, 2st+gräs gav en ganska svag tripp, köpte ett par stycken och vill minnas att jag tog dom sista jag hade i näsan+rökte ner mig totalt för att få ut något av det.
Citera
2016-03-16, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
Dom var skräp, 2st+gräs gav en ganska svag tripp, köpte ett par stycken och vill minnas att jag tog dom sista jag hade i näsan+rökte ner mig totalt för att få ut något av det.

Jag har ngr stycken såna. Så vad tror du, skulle typ 3-4 st ge nån effekt?
Citera
2016-03-16, 13:47
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:

Ät två och dra två i snoken så ska det nog fungera!

Tog ett par gröna klöver för ett par år sen.

Minns inte exakt men har för mig att jag svalde två (kanske tre) och drog två i snoken och fick ett bra rus.
Citera
2016-03-16, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Ät två och dra två i snoken så ska det nog fungera!

Tog ett par gröna klöver för ett par år sen.

Minns inte exakt men har för mig att jag svalde två (kanske tre) och drog två i snoken och fick ett bra rus.

Svalde och snortade du samtidigt då, eller väntade du med att snorta tills du kände nåt?
Citera
2016-03-16, 15:15
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Svalde och snortade du samtidigt då, eller väntade du med att snorta tills du kände nåt?

Så långt minnst jag tyvärr inte men förmodar att jag väntade en 30 minuter eller så innan jag snortade.
Det rekommenderar jag iallafall att du gör så det slår någorlunda samtidigt

Var inte så bevandrad i droger när jag intog dessa (så min tolerans var alltså ganska låg) så alternativet till att svälja 2 och snorta 2 är att snorta allihopa. Det borde garanterat ge effekt.
Citera
2016-03-16, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Så långt minnst jag tyvärr inte men förmodar att jag väntade en 30 minuter eller så innan jag snortade.
Det rekommenderar jag iallafall att du gör så det slår någorlunda samtidigt

Var inte så bevandrad i droger när jag intog dessa (så min tolerans var alltså ganska låg) så alternativet till att svälja 2 och snorta 2 är att snorta allihopa. Det borde garanterat ge effekt.

Tack! Återkommer när jag har testat, så får vi se hur det blev.
Citera
2016-03-16, 23:56
Medlem
lehirals avatar
Citat:
3 för svag effekt, 4 för mediumrus (typ som en standardlapp lsd kanske) jag hade haft gräs som backup om du vill boosta, då det eventuellt kan vara lite svagt med 4.
Vill minnas att dom inte var så jättetrevliga att ta i snoken så hade inte rekommenderat det. Om dom vore starkare så hade det gått, men 3-4st i nosen är inte att rekommendera om du inte är van vid att ta i näsan.
Senast redigerad av lehiral 2016-03-16 kl. 23:58.
Citera
2016-03-17, 00:38
Medlem
Citat:
3 för svag effekt, 4 för mediumrus (typ som en standardlapp lsd kanske) jag hade haft gräs som backup om du vill boosta, då det eventuellt kan vara lite svagt med 4.
Vill minnas att dom inte var så jättetrevliga att ta i snoken så hade inte rekommenderat det. Om dom vore starkare så hade det gått, men 3-4st i nosen är inte att rekommendera om du inte är van vid att ta i näsan.

Jag har 5, kanske lika bra att köra loss på det? Eller börja med 4 och se vad som händer. Går väl att peta i sig en till för att fylla på antar jag. Standardlapp lsd låter ju ändå som hyffsat bra effekt. 2C-B ska ju vara en ganska "mild" psykedelisk drog trots allt. Tror jag har relativt låg tolerans för psykedelika, trippar rejält på 2 g svamp t.ex.

Jag är rätt van att snorta (tjack, md, keta) och är inte speciellt känslig, men alla säger att det ska göra ont som fan med just 2C-B nasalt, så jag tror jag undviker det tills jag lyckas få tag på pulver isf. Blir ju väldigt mkt större mängd med krossade tabletter.
Citera
2016-03-17, 09:47
Medlem
lehirals avatar
Citat:
Jag har 5, kanske lika bra att köra loss på det? Eller börja med 4 och se vad som händer. Går väl att peta i sig en till för att fylla på antar jag. Standardlapp lsd låter ju ändå som hyffsat bra effekt. 2C-B ska ju vara en ganska "mild" psykedelisk drog trots allt. Tror jag har relativt låg tolerans för psykedelika, trippar rejält på 2 g svamp t.ex.

Jag är rätt van att snorta (tjack, md, keta) och är inte speciellt känslig, men alla säger att det ska göra ont som fan med just 2C-B nasalt, så jag tror jag undviker det tills jag lyckas få tag på pulver isf. Blir ju väldigt mkt större mängd med krossade tabletter.
Fylla på är inte så lätt, och om det gör så bör det göras inom 45min.
Om du brukar trippa rätt hårt så bör nog 4 ge en bra tripp, 5 om du vill trippa lite hårdare
Om du ska fylla på så bör du göra det genom näsan, ta en genom näsan är inge större problem och det kickar snabbare och hårdare. Så hemskt är det faktiskt inte, fast det kanske är ett tecken på att dom var svaga
Citera
2016-03-17, 09:59
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:

Yup, näsan blir tvärfull och helt grön. Man gräver även grönt från näsan i cirka 24h efteråt vill jag minnas. Dom där små rackarna blir extremt mycket pulver när dom krossas

Citat:

Personligen så tyckte jag inte det gjorde ont alls när jag drog (samma med 2c-b pulver) fast alla andra jag har tagit med har tyckt det att det svider som fan. Så om du är känslig så kommer det nog kännas en del, ja.
Citera
2016-03-17, 10:01
Medlem
Citat:
Fylla på är inte så lätt, och om det gör så bör det göras inom 45min.
Om du brukar trippa rätt hårt så bör nog 4 ge en bra tripp, 5 om du vill trippa lite hårdare
Om du ska fylla på så bör du göra det genom näsan, ta en genom näsan är inge större problem och det kickar snabbare och hårdare. Så hemskt är det faktiskt inte, fast det kanske är ett tecken på att dom var svaga

Tack för all hjälp! Tror jag chansar på 4, så får vi se vad som händer. This will be interesting. Återkommer med rapport hehe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in