2010-01-28, 02:32
Medlem
-juicyfruit-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galadrin
En jobbig upplevelse kan vara roligt ibland ochså. jag sa ju att jag gillar att trippa.

jag har trippat på en buss, det var ganska kul, dock inte lika roligt för de andra på bussen

jag kan inleda med att berätta hur jag hamnade där- var själv runt stan och trodde att nån hade ringt polisen på mig så jag tänkte jag ska rymma till en annan stad,

så fort jag gick på bussen blev alla väldigt nervösa, en kille som klev på bussen och satte sig framför mig slogs på sättet hela tiden (han var irriterad på mitt stönande).

men jag tror det är bättre om man har val frihet att röra på sig. dock så var det skönt att vara med AC ett tag på den varma dagen.
Citera
2010-01-28, 03:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
Att trippa under bil/buss/tågresa kan vara rätt schyst. Man får input av landskapet utanför fordonet.
Att trippa ute i samhället där man måste dölja att man har tagit droger kan vara jobbigt, men också väldigt intressant. Dock så har mina bästa trippar varit inomhus på platser jag känt mig väldigt säker.

Jag undrar vilka andra droger ni har kombinerat med 2CB? Själv har jag endast testat att röka, vill pröva något lite intressantare

Så länge du vet vad du ger dig in på så är det bara att köra på. Tror det är svårt att förbereda sig. Se bara till att fixa en plats så där du inte behöver sitta bredvid nån.

Ang. kombinationer så har jag bara testat tillsammans med meph än så länge med lyckade, och även mindre lyckade, resultat
Citera
2010-01-29, 17:56
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:
Jag undrar vilka andra droger ni har kombinerat med 2CB? Själv har jag endast testat att röka, vill pröva något lite intressantare

Har kombinerat med röka, MDMA, LSA, effedrin, xanor och krypton/tramadol.

Det enda att rekommendera av dessa är cannabis och MDMA. LSA tycker jag är allmänt oberäkneligt, Effedrin är ett STORT nono eftersom det kommer få ditt hjärta att slå snabbare än vad det egentligen klarar av och när det kommer till krypton/tramadol/benzo så dämpar det endast effekten av trippen vilket givetvis är helt meninglöst så länge du inte upplever något alltför obehagligt.
Citera
2010-01-30, 00:09
Medlem
Galadrins avatar
Hur är det att duscha när man har tagit 2c-b?
Någon provat?
Citera
2010-01-30, 00:18
Bannlyst
Citat:
Någon provat?

Visst går det, men jag upplevde klaustrofobi nå inåt helvete. Ingen trevlig upplevelse med andra ord. Jag gjorde det dock inte för att jag ville, utan för att jag var tvungen att fräscha upp mig innan jag skulle till körskolan, vilket jag ändå dumpade. På lägre doser (10mg oralt) gick det utan problem.
Citera
2010-01-30, 00:41
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Visst går det, men jag upplevde klaustrofobi nå inåt helvete. Ingen trevlig upplevelse med andra ord. Jag gjorde det dock inte för att jag ville, utan för att jag var tvungen att fräscha upp mig innan jag skulle till körskolan, vilket jag ändå dumpade. På lägre doser (10mg oralt) gick det utan problem.

Ska prova det lite senare då.
Kanske jag berättar hur det gick om nått spesielt händer.
Citera
2010-01-30, 01:04
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:
Någon provat?

Jag har gjort det ett flertal gånger. Det är inget särskilt egentligen och då jag blir så jävla rastlös under påverkan av 2c-b så har jag bara knallat ut ur duschen utan att torka mig vilket inte var kul att ta hand om senare.

Varning för att det är näst intill omöjligt att avgöra temperaturer på högre doser 2c-b, du skulle mycket väl kunna stå och spola dig med skollande vatten utan att märka det.
Citera
2010-01-30, 01:05
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj

Varning för att det är näst intill omöjligt att avgöra temperaturer på högre doser 2c-b, du skulle mycket väl kunna stå och spola dig med skollande vatten utan att märka det.

Låter roligt. Något jag värkligen måste prova
Citera
2010-01-30, 08:27
Medlem
Citat:

Jag Hade en uderbar natt med: 15mg 5-meo-mipt som jag tog ihop med 30mg 4-ho-met, när peaken började dala tog jag 50mg ne-2c-b, detta var hel grymt trippade 10 tim och trippen var så fantastisk ....
Nu är mitt lager ne-2c-b slut och inga kranar jag känner kan fixa riktigt 2c-b, fan i helvet vad jag saknar det men jag kan leva på minnet resten av mitt liv

Mvh
Citera
2010-01-30, 17:56
Medlem
Galadrins avatar
Citat:

första gången på 2c-b så hadde jag Rökt brunt och tagit Metamfetamin som var mycket bra.

en liten fråga: Varför blir jag Mycket bättre i bilspel på 2c-b? Jag sladdar igjennom alla svängar och allt.
Men nu när jag är nykter så klarar jag det inte.
Citera
2010-02-01, 19:10
Medlem
Kopparberg87s avatar
2C-B är en väldigt härlig drog måste jag säga, men inget mindfuck dock .. Men jag blir aldrig mättad på drogen, förra gången jag drog i mig så drog jag i mig 700mg (och jag ljuger verkligen inte, har bättre saker för mig), jag drog det i näsa och bomba. Fick dock en bodyload så fick pissa var 10 minut och fick ut nån droppe eller 2, vilket var jävligt drygt.. Andra kompisar fattar inte hur jag fick i mig så mkt, men det måste väll finnas fler som tagit större doser? Tyckte inte det var nåt speciellt.. Och har testat 2C-B förut, och kvaliteten var det verklingen inge fel på.
Citera
2010-02-01, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparberg87
2C-B är en väldigt härlig drog måste jag säga, men inget mindfuck dock .. Men jag blir aldrig mättad på drogen, förra gången jag drog i mig så drog jag i mig 700mg (och jag ljuger verkligen inte, har bättre saker för mig), jag drog det i näsa och bomba. Fick dock en bodyload så fick pissa var 10 minut och fick ut nån droppe eller 2, vilket var jävligt drygt.. Andra kompisar fattar inte hur jag fick i mig så mkt, men det måste väll finnas fler som tagit större doser? Tyckte inte det var nåt speciellt.. Och har testat 2C-B förut, och kvaliteten var det verklingen inge fel på.

700mg, jo tjena. Har aldrig hört om nått dödsfall på 2c-b, men det där låter fan som en dödlig dos. Nu vet jag visserligen inte var du fått tag i dit 2c-b ifrån, men är det "de glada" så drog du i dig >24st kapslar, och var det dom nya knapparna så tog du 28-35st beroende på om dom innehåller 20 eller 25mg som det spekulerats kring. Uppenbarligen har du inga bättre saker för dig *hint* *hint*.
Jag har fått rejäl jävla mindfucks av "bara" 30mg nasalt, och på högre doser har jag fått en hel del minnesluckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in