En polare föreslog att vi ska slänga i oss lite 2c-b på en fest vi ska till i helgen. Har endast testat det tillsammans med honom tidigare, och då var det bara vi två. I den miljön var det en av dom trevligare drogerna jag har testat.
Är det någon som har erfarenhet av att ta det som en partydrog? Då menar jag inte party som i rave eller liknande, utan snarare i mer "normala" festmiljöer.
Kan tänka mig att det går utmärkt i lägre doser, men vill gärna höra vad folket på flashback har att säga om saken.