2015-09-05, 16:49
  #2761
Medlem
Någon som har provat doktorkosmos 2cb?

Annan vendor är kriminaldackare som inte skrivit ut dosering men säljer gröna klöver. Någon?

Kul att se 2cb inrikes!
Citera
2015-09-08, 23:31
  #2762
Medlem
lehirals avatar
2C-B säljs på flugsvamp, gröna klöver... någon som har erfarenhet? Dom vet inte hur starka dom är, men dom sa att 3 var för mycket.

Har letat efter 2C-B på engelska sidor, och jag vill minnas att 95% av pillrena 18-20mg, någon som vet om det stämmer? Tänkte nog köra på 1 1/2 iaf, om 3 var för mycket så tror jag det kan bli lagom, man kan ju om inte annat boosta med gräs..
Citera
2015-10-01, 13:32
  #2763
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
2C-B säljs på flugsvamp, gröna klöver... någon som har erfarenhet? Dom vet inte hur starka dom är, men dom sa att 3 var för mycket.

Har letat efter 2C-B på engelska sidor, och jag vill minnas att 95% av pillrena 18-20mg, någon som vet om det stämmer? Tänkte nog köra på 1 1/2 iaf, om 3 var för mycket så tror jag det kan bli lagom, man kan ju om inte annat boosta med gräs..

Dom gröna klöver från kriminaldack*re är riktigt svaga. Pengar i sjön.

Mer 2cb åt folket! Så om någon vendor läser detta, pls lägg upp nu
Citera
2015-10-03, 03:05
  #2764
Medlem
För ca 4 veckor sen tryckte jag i mig uppskattningsvis 60-70 mg, hade även kört 2 ggr samma vecka fast på mycket mindre doser, och fortfarande har jag HPPD-liknande symptom. När jag tryckte den största dosen var allt bara obehagligt, som många tycka göra i större doser. Aja, under trippen så såg jag i alla fall en människa bildas av skugga, små svarta partiklar i luften, den är helt svart och väldigt otydlig men det såg ut som denna äckliga sak försökte sträcka sig efter mig vilket framkalla än mer obehag.

Varje natt stöter jag fortfarande på liknande hallucinationer, jag är livrädd och sover med alla lampor tända i mitt rum. Utöver det så har jag även CEVs som är oerhört starka och gör det i princip omöjligt och sova.

Söker desperat efter någon som mår/mått lika skit som jag (pga 2C-B) och som kanske kan dela med sig lite.
Citera
2015-10-03, 09:35
  #2765
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HampusTxD
För ca 4 veckor sen tryckte jag i mig uppskattningsvis 60-70 mg, hade även kört 2 ggr samma vecka fast på mycket mindre doser, och fortfarande har jag HPPD-liknande symptom. När jag tryckte den största dosen var allt bara obehagligt, som många tycka göra i större doser. Aja, under trippen så såg jag i alla fall en människa bildas av skugga, små svarta partiklar i luften, den är helt svart och väldigt otydlig men det såg ut som denna äckliga sak försökte sträcka sig efter mig vilket framkalla än mer obehag.

Varje natt stöter jag fortfarande på liknande hallucinationer, jag är livrädd och sover med alla lampor tända i mitt rum. Utöver det så har jag även CEVs som är oerhört starka och gör det i princip omöjligt och sova.

Söker desperat efter någon som mår/mått lika skit som jag (pga 2C-B) och som kanske kan dela med sig lite.
Det är som du säger, på högre doser 2cb så kan verkligheten skrämma skiten ur en. Allting känns främmande och "alienerat" på något vis, inget jag rekommenderar.

Troligen nojjar du fortfarande, tänk inte på det- ut och träna- lev.
Citera
2015-10-04, 21:18
  #2766
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HampusTxD
För ca 4 veckor sen tryckte jag i mig uppskattningsvis 60-70 mg, hade även kört 2 ggr samma vecka fast på mycket mindre doser, och fortfarande har jag HPPD-liknande symptom. När jag tryckte den största dosen var allt bara obehagligt, som många tycka göra i större doser. Aja, under trippen så såg jag i alla fall en människa bildas av skugga, små svarta partiklar i luften, den är helt svart och väldigt otydlig men det såg ut som denna äckliga sak försökte sträcka sig efter mig vilket framkalla än mer obehag.

Varje natt stöter jag fortfarande på liknande hallucinationer, jag är livrädd och sover med alla lampor tända i mitt rum. Utöver det så har jag även CEVs som är oerhört starka och gör det i princip omöjligt och sova.

Söker desperat efter någon som mår/mått lika skit som jag (pga 2C-B) och som kanske kan dela med sig lite.

Jag tog 2c-b lite för ofta för ett par år sedan och upplevde liknande sömnupplevelser som de du beskriver. Hamnade i halvvakna tillstånd med svarta gestalter i rummet med lysande ögon mm. Inte alls särskilt trevligt, plus att jag ofta stördes av floaters i vaket tillstånd. Jag la alla droger på hyllan ett tag, och det försvann succsesivt av sig självt, så jag tror du kan vara lugn. Men desto mer jag tänkte på det, desto värre blev problemen, så det gäller att inte lägga för mycket fokus och energi på obehaget, utan istället hantera det på en mindfulnessaktigt vis - typ notera konstigheterna mentalt, men inte bedöma dom eller spinna iväg i tankarna så mycket.
Citera
2016-02-04, 20:30
  #2767
Medlem
bluntcunts avatar
En polare föreslog att vi ska slänga i oss lite 2c-b på en fest vi ska till i helgen. Har endast testat det tillsammans med honom tidigare, och då var det bara vi två. I den miljön var det en av dom trevligare drogerna jag har testat.

Är det någon som har erfarenhet av att ta det som en partydrog? Då menar jag inte party som i rave eller liknande, utan snarare i mer "normala" festmiljöer.
Kan tänka mig att det går utmärkt i lägre doser, men vill gärna höra vad folket på flashback har att säga om saken.
Citera
2016-02-04, 21:00
  #2768
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluntcunt
En polare föreslog att vi ska slänga i oss lite 2c-b på en fest vi ska till i helgen. Har endast testat det tillsammans med honom tidigare, och då var det bara vi två. I den miljön var det en av dom trevligare drogerna jag har testat.

Är det någon som har erfarenhet av att ta det som en partydrog? Då menar jag inte party som i rave eller liknande, utan snarare i mer "normala" festmiljöer.
Kan tänka mig att det går utmärkt i lägre doser, men vill gärna höra vad folket på flashback har att säga om saken.

Med tanke på att 2C-B tidvis har vanligt vanligare förekommande i (påstådda) ecstasytabletter än MDMA, borde det väl funka fint? Har ingen egen erfarenhet, dock.
Citera
2016-02-04, 22:08
  #2769
Medlem
bluntcunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Med tanke på att 2C-B tidvis har vanligt vanligare förekommande i (påstådda) ecstasytabletter än MDMA, borde det väl funka fint? Har ingen egen erfarenhet, dock.
Min spontana tanke är precis som din, att det borde funka fint. Men det skulle ändå vara intressant att läsa om folks erfarenheter av det som festdrog. Alltid trevligt med mer kött på benen, så att säga.
Är inte sugen på att bli ett komplett ufo bland dessa människor vi ska festa med. Men samtidigt hade det inte skadat att få lite mer inlevelse i festandet, som jag ser framför mig att en låg dos 2C-B kan ge.
Citera
2016-02-04, 22:37
  #2770
Medlem
InTheFleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluntcunt
Min spontana tanke är precis som din, att det borde funka fint. Men det skulle ändå vara intressant att läsa om folks erfarenheter av det som festdrog. Alltid trevligt med mer kött på benen, så att säga.
Är inte sugen på att bli ett komplett ufo bland dessa människor vi ska festa med. Men samtidigt hade det inte skadat att få lite mer inlevelse i festandet, som jag ser framför mig att en låg dos 2C-B kan ge.
Av de hallucinogener jag har testat så skulle jag säga att 2c-b skulle lämpa sig bäst i den miljön helt klart, även om jag bara har brukat den i lugn miljö. Är ju väldig svår att snea på skulle jag säga (om man inte tar väldigt mycket).
Citera
2016-02-17, 20:20
  #2771
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
2C-B säljs på flugsvamp, gröna klöver... någon som har erfarenhet? Dom vet inte hur starka dom är, men dom sa att 3 var för mycket.

Har letat efter 2C-B på engelska sidor, och jag vill minnas att 95% av pillrena 18-20mg, någon som vet om det stämmer? Tänkte nog köra på 1 1/2 iaf, om 3 var för mycket så tror jag det kan bli lagom, man kan ju om inte annat boosta med gräs..

Gammal post, men hur var dessa? De hänvisar till en jättegammal rapport på pillreports från 2012 som säger 4-7 mg/tablett och rekommenderar -minst- 3 st nu, men är det ens rimligt att det skulle vara samma batch 4 år senare? Hursomhelst, fick du ngn effekt? Eller nån annan som provat?
Citera
2016-03-15, 00:18
  #2772
Medlem
Eftersom 2C-B även är en empatogen antar jag att den påverkar seratoninet. Någon som vet hur mycket om man jämför med MDMA? Md ska ju egentligen inte tas mer än var 90:e dag om regelboken ska följas pga tröttar ut seratonindepåerna. Är det samma sak med 2C-B, att toleransen ökar och man ska undvika att ta det ofta? Hur är det om man har tagit md någon vecka innan, blir det sämre effekt då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in