2016-03-16, 00:17
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Nej. Ute längs gatan eller inne på mackens område? Själva Sydhavnsgade är ju två-trefilig, med cykelbana innan gångbanan och 70 km/h. Borde vara svårt för ev. kunder att stanna? Jag var inne på macken i torsdags vid 19-tiden senast, tänkte inte på det.

På sydhavngade i höjd med shell-macken, på trottoaren på båda sidorna av gatan.
4 tjejer, öststatare. 3 stod vid busshållplatsen och 1 på andra sidan vid shell.
Ca vid kl.23:30.
Citera
2016-03-16, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bk2003
Ingång precis bredvid en bilverkstad. Det är stålgrinden som leder till en trappa till höger om bilverkstaden.

Hur upplevde du anonymiteten inuti själva lokalen hos Daisyclub? På något sätt så tycker jag inte det där låter så farligt.
Citera
2016-03-16, 16:46
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
På sydhavngade i höjd med shell-macken, på trottoaren på båda sidorna av gatan.
4 tjejer, öststatare. 3 stod vid busshållplatsen och 1 på andra sidan vid shell.
Ca vid kl.23:30.

Ok, låter intressant. Enda ställena jag sett gattjejer i kph är Istedgade, Sønder Boulv., och Skaelbæcksgade innan Dybbølsbro. Förr ska de tydligen hängt på Islands Brygge och gatorna där Fisketorvet C och nybyggda hus kring sydhavnen ligger nu. De har väl trängts undan av ny bebyggelse. Som jag förstår det har Politiet jagat bort dem från de numera gentrifierade områdena kring Sønder Boulv. och kring köttbyn. Passar inte in i hipster-stilen

Var det zigenare, rumänska romer typ de som hänger på Isted vid knarkar-kyrkan, eller mer vanliga öststatsbrudar?
Senast redigerad av Leibach 2016-03-16 kl. 16:48.
Citera
2016-03-16, 20:42
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ok, låter intressant. Enda ställena jag sett gattjejer i kph är Istedgade, Sønder Boulv., och Skaelbæcksgade innan Dybbølsbro. Förr ska de tydligen hängt på Islands Brygge och gatorna där Fisketorvet C och nybyggda hus kring sydhavnen ligger nu. De har väl trängts undan av ny bebyggelse. Som jag förstår det har Politiet jagat bort dem från de numera gentrifierade områdena kring Sønder Boulv. och kring köttbyn. Passar inte in i hipster-stilen

Var det zigenare, rumänska romer typ de som hänger på Isted vid knarkar-kyrkan, eller mer vanliga öststatsbrudar?

Jag är osäker, det var mörkt och jag körde bara snabbt förbi eftersom jag var på väg mot bron, men de var mörkhåriga alla 4 tjejerna, unga runt 20-22 år och såg fräscha och snygga ut.
Kan ha varit romer, men jag är som sagt osäker.

Intressant i vilket fall som helst, frågan är bara varför dom stod där..
Citera
2016-03-25, 18:50
Medlem
Någon som besökt seduction Girls nyligen?
Är det värt ett besök?

Tar gärna emot tips på de "bästa" klinikerna i Köpenhamn
Citera
2016-03-26, 13:05
Medlem
Leibachs avatar
Ja, riktigt bra ställe. 100% diskret och tryggt. Snygga tjejer, ungefär samma damer som på Pussygalores men trevligare place.
Citera
2016-03-27, 14:12
Medlem
Citat:
Ja, riktigt bra ställe. 100% diskret och tryggt. Snygga tjejer, ungefär samma damer som på Pussygalores men trevligare place.

Ok tack, har du varit där hyfsat nyligen?

Vissa bilder/tjejer är de samma på de båda ställena. Bluff eller jobbar de på båda klinikerna?
Citera
2016-03-29, 01:35
Medlem
VanDeKeizers avatar
Dom etablerade klinikerna är inga bluffar. Tjejer arbetar absolut på flera kliniker vid olika dagar/pass.
Seduction Girls är en av de största klinikerna, så du behöver inte vara orolig. Allt sköts enligt reglementet. Har du fler frågor så är det bara att höra av sig. Jag har besökt samtliga kliniker i Köpenhamn.
Citera
2016-03-29, 08:32
Medlem
Leibachs avatar
Instämmer med föregående. Det är aldrig nått klydd på dessa ställen.
Citera
2016-03-30, 20:00
Medlem
Om man drar till Christiana innan man besöker en bordell, exempelvis det gemytliga Cassiopeia Stars, och är hög när man är där: anses det ok? Det kanske rent av är väldigt vanligt?
Citera
2016-03-30, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheEyeUSee
Om man drar till Christiana innan man besöker en bordell, exempelvis det gemytliga Cassiopeia Stars, och är hög när man är där: anses det ok? Det kanske rent av är väldigt vanligt?

Är du märkbart påverkad tror jag inte du blir insläppt.
Citera
2016-04-01, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butterfree
Hur upplevde du anonymiteten inuti själva lokalen hos Daisyclub? På något sätt så tycker jag inte det där låter så farligt.

Varit där en gång. Fin lineup då. Men hon jag valde var lite tillbakadragen, men helt ok.
Anonymt var det, så inga problem, fast jag är väl inte den som bryr mig direkt.

Men fönstret i rummet var öppet och nedanför stod det grabbar och gasade nån bil dom fixat. Så det kom in både avgaser och cigarettrök och rät så mycket störande samtalsljud :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in