Citat:
Ursprungligen postat av
RoidsforWin1412
Tänkte lämna min recension av Jennie,
https://nympho.dk/n2420/1345/jennie-all-natural-body
Hade bokat 30 min GFE med henne, vänlig bemötande vid entrén och stora bröst som enligt hennes bilder.
Service; 0/10, detta är den allra sämsta eskorten jag någonsin har träffat i Danmark. Det finns 2 varianter av service; normal service och GFE service.
Normal service; 69, licking pussy, massage sex and suck with condom.
GFE service; Kiss, CIM, OWO, deepthroat, video/picture, COB, 69, licking pussy, erotic massage/dance, tit fuck, sex in all positions och multicum.
Som tidigare sagt hade jag bokat 30 min GFE, men fick knappt göra de saker som jag ville under 30 GFE med henne. Inga kyssar, hon sög med kondom vilket jag INTE var överens OM. 69 gick hon med på, men det var under 1 minut sedan orka hon inte suga längre. Jag fick knappt röra hennes bröst heller, vilket var den främsta anledningen till varför jag bokade tid med henne. Dessutom fick jag inte ens filma eller ta kort för hon var osminkad.
Till er gentlemen som känner er frestade, gå absolut inte till denna eskorten. Ni kommer i princip bli hasslad.
Vad tråkigt att höra att du blev missnöjd. Risken är normalt sett högre att bli blåst när man träffar självständiga eskorter, eftersom de inte behöver ta hänsyn till någon chef och inte heller utsätts för konkurrens, då de oftast arbetar ensamma i en privat bostad.
Att besöka självständiga eskorter utan recensioner ökar risken ännu mer för komplikationer. Jag undviker själv sådana eskorter av just den anledningen här i Wien. I Wien finns det många män som har blivit blåsta av självständiga eskorter som de kontaktat via sidan BookSusi.
Risken är också hög att bli lurad av gatuprostituerade, eftersom de ofta vill ta pengarna och göra så lite som möjligt. Dessutom är de oftast inte testade för könssjukdomar, eftersom polisen och myndigheterna i första hand fokuserar på att kontrollera hälsodeklarationerna hos de tjejer som arbetar på bordellerna.
Jag rekommenderar därför att man besöker bordeller där man betalar lite mer för tjänsten, då är chansen betydligt större att få en bra upplevelse.