2025-10-21, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglen
Hon låter ju underbar, blir sugen på en resa till Köpenhamn innan året är slut. Hur hittar/kommer man i kontakt med Nina Siambabe när man väl är där? Behöver man boka i förväg?

Mvh

Nina Siambabe på Vesterbrogade ger bra massage efter 45 år i branschen. Började sin karriär i Bangkok någon gång i början på 1980-talet. Nina har börjat komma lite till åren. Fyller snart 60 år. Själv vill jag ha en tajt fitta så jag väljer yngre damer. Finns många bra och mycket yngre. Sök på siterna så hittar du.
Citera
2025-10-21, 13:13
Medlem
mimimexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoidsforWin1412
Tänkte lämna min recension av Jennie, https://nympho.dk/n2420/1345/jennie-all-natural-body

Hade bokat 30 min GFE med henne, vänlig bemötande vid entrén och stora bröst som enligt hennes bilder.

Service; 0/10, detta är den allra sämsta eskorten jag någonsin har träffat i Danmark. Det finns 2 varianter av service; normal service och GFE service.

Normal service; 69, licking pussy, massage sex and suck with condom.

GFE service; Kiss, CIM, OWO, deepthroat, video/picture, COB, 69, licking pussy, erotic massage/dance, tit fuck, sex in all positions och multicum.

Som tidigare sagt hade jag bokat 30 min GFE, men fick knappt göra de saker som jag ville under 30 GFE med henne. Inga kyssar, hon sög med kondom vilket jag INTE var överens OM. 69 gick hon med på, men det var under 1 minut sedan orka hon inte suga längre. Jag fick knappt röra hennes bröst heller, vilket var den främsta anledningen till varför jag bokade tid med henne. Dessutom fick jag inte ens filma eller ta kort för hon var osminkad.

Till er gentlemen som känner er frestade, gå absolut inte till denna eskorten. Ni kommer i princip bli hasslad.
Vad tråkigt att höra att du blev missnöjd. Risken är normalt sett högre att bli blåst när man träffar självständiga eskorter, eftersom de inte behöver ta hänsyn till någon chef och inte heller utsätts för konkurrens, då de oftast arbetar ensamma i en privat bostad.

Att besöka självständiga eskorter utan recensioner ökar risken ännu mer för komplikationer. Jag undviker själv sådana eskorter av just den anledningen här i Wien. I Wien finns det många män som har blivit blåsta av självständiga eskorter som de kontaktat via sidan BookSusi.

Risken är också hög att bli lurad av gatuprostituerade, eftersom de ofta vill ta pengarna och göra så lite som möjligt. Dessutom är de oftast inte testade för könssjukdomar, eftersom polisen och myndigheterna i första hand fokuserar på att kontrollera hälsodeklarationerna hos de tjejer som arbetar på bordellerna.

Jag rekommenderar därför att man besöker bordeller där man betalar lite mer för tjänsten, då är chansen betydligt större att få en bra upplevelse.
Citera
2025-10-22, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimimex
Vad tråkigt att höra att du blev missnöjd. Risken är normalt sett högre att bli blåst när man träffar självständiga eskorter, eftersom de inte behöver ta hänsyn till någon chef och inte heller utsätts för konkurrens, då de oftast arbetar ensamma i en privat bostad.

Att besöka självständiga eskorter utan recensioner ökar risken ännu mer för komplikationer. Jag undviker själv sådana eskorter av just den anledningen här i Wien. I Wien finns det många män som har blivit blåsta av självständiga eskorter som de kontaktat via sidan BookSusi.

Risken är också hög att bli lurad av gatuprostituerade, eftersom de ofta vill ta pengarna och göra så lite som möjligt. Dessutom är de oftast inte testade för könssjukdomar, eftersom polisen och myndigheterna i första hand fokuserar på att kontrollera hälsodeklarationerna hos de tjejer som arbetar på bordellerna.

Jag rekommenderar därför att man besöker bordeller där man betalar lite mer för tjänsten, då är chansen betydligt större att få en bra upplevelse.

Har inga problem med att betala extra för en tjänst, men de flesta bordeller ligger ändå ganska långt om man åker kollektivt och det tar även tid att åka dit samt hem. Men jag kommer följa dina råd
Citera
2025-10-23, 18:52
Medlem
mimimexs avatar
Citat:
Har inga problem med att betala extra för en tjänst, men de flesta bordeller ligger ändå ganska långt om man åker kollektivt och det tar även tid att åka dit samt hem. Men jag kommer följa dina råd
Gatuprostituerade och självständiga eskorter ska man undvika. Om du har en rekommendation av en vän eller annan trovärdig källa på en självständig eskort så kan det vara värt det. Annars är det säkrast att gå till en regelrätt bordell. Jag är själv nöjd med 80-85% av mina bordellbesök.
Citera
2025-10-24, 05:29
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:

Så förbaskat långt bort är det inte, och tycker man att det är för jobbigt att åka lite kollektivt, ja då får man helt enkelt köpa dåliga tjänster istället.
Citera
2025-11-12, 20:49
Medlem
Hej
Har någon information om Amanda som jobbar hos PG?
Svensk tjej visst
Citera
2025-11-13, 04:52
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afub007
Hej
Har någon information om Amanda som jobbar hos PG?
Svensk tjej visst

Var står det att hon skulle vara svensk? Det hade ju stått i hennes profil i så fall.
Citera
2025-11-30, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Jag är mycket tveksam till att du kan ha sex på en strippklubb. Bäst chans att få med någon hem skulle jag säga är från Kakadu. Det kommer garanterat krävas att du är generös med champagne och det kommer inte vara billigt. Jag har en gång lyckats få med en tjej därifrån till hotellet. Om den otroligt vackra etiopiska tjejen jobbar kvar där skulle jag testa med henne, men det lär inte bli billigt.

Däremot är det inte otänkbart att byta nr med någon tjej o mötas upp en annan dag.

Jag skulle säga att nivån på utseendet är rätt kasst bort sett från ett o annat guldkorn som ovan nämnda tjej. Däremot finns det många trevliga o kul tjejer på ställena som gör att det blir en bra kväll.
Bästa stället skulle jag säga är Lady Love. Härliga tjejer och de har rimliga priser på ladydrinks.
Jag har bara (lite) koll på klubbarna runt Istedgade. Det finns ju fler ställen, de kan tänkas ha högre klass på tjejerna utseendemässigt.

Runt nyår kommer en vän från Tyskland över till mig, så jag skulle vilja ta med honom till ett bordell nära Tivoli och tågstationen i Köpenhamn. Vi kommer med tåg från Malmö, så det är viktigt att det är nära stationen. Jag såg att någon sa att "Laidy Love" var bra. Kan någon som har varit där förklara lite mer för mig om vad det är och hur man tar sig dit? Är det entréavgift, måste man betala för drinkar för tjejerna, och hur mycket kostar det för en halvtimme eller en timme? Om du har en rekommendation på en annan klubb, skriv till mig. Tack på förhand.
Citera
2025-11-30, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sdonca
Runt nyår kommer en vän från Tyskland över till mig, så jag skulle vilja ta med honom till ett bordell nära Tivoli och tågstationen i Köpenhamn. Vi kommer med tåg från Malmö, så det är viktigt att det är nära stationen. Jag såg att någon sa att "Laidy Love" var bra. Kan någon som har varit där förklara lite mer för mig om vad det är och hur man tar sig dit? Är det entréavgift, måste man betala för drinkar för tjejerna, och hur mycket kostar det för en halvtimme eller en timme? Om du har en rekommendation på en annan klubb, skriv till mig. Tack på förhand.

Lady Love är en strippklubb, ingen bordell. Du kommer inte kunna köpa några sexuella tjänster. En ladydrink kostar ca 5-600kr - det är en picolo - liten flaska mousserande. Minns inte riktigt vad privatdans kostar. Det ingår vid köp av en viss flaska champagne för ca 2-3000kr. Då får du röra tjejens kropp men inte underliv. Hon gör inget på dig. Öppnar från 22.00 men tror inte de har öppet typ sönd / månd.

Jag är ingen expert på bordeller nära centralstationen. Jag hittar en på Abel Cathrines Gade via en av eskortsidorna. Både strippklubben och den bordellen ligger på sidogator till Istedgade som som du går rakt nedåt om du går ut på baksidan av stationen.

På Istedgade finns även sunkhaket Candyclub som beskrivs här tråden. Inte heller det är en bordell även om det kan finnas tjejer som "jobbar" där.

Kommer man från tyskland så lär man bli besviken på det mesta i bordell o sexklubbsväg i Köpenhamn.
Citera
2025-11-30, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Lady Love är en strippklubb, ingen bordell. Du kommer inte kunna köpa några sexuella tjänster. En ladydrink kostar ca 5-600kr - det är en picolo - liten flaska mousserande. Minns inte riktigt vad privatdans kostar. Det ingår vid köp av en viss flaska champagne för ca 2-3000kr. Då får du röra tjejens kropp men inte underliv. Hon gör inget på dig. Öppnar från 22.00 men tror inte de har öppet typ sönd / månd.

Jag är ingen expert på bordeller nära centralstationen. Jag hittar en på Abel Cathrines Gade via en av eskortsidorna. Både strippklubben och den bordellen ligger på sidogator till Istedgade som som du går rakt nedåt om du går ut på baksidan av stationen.

På Istedgade finns även sunkhaket Candyclub som beskrivs här tråden. Inte heller det är en bordell även om det kan finnas tjejer som "jobbar" där.

Kommer man från tyskland så lär man bli besviken på det mesta i bordell o sexklubbsväg i Köpenhamn.
Han bor i Munchen och jag var föra året hos honom.Det var riktigt paradise med klubar eller PUF på tyska.Vi kunde välja tills vi hittade bäst.Kanske nån annan har erferenhet om bordel runt om centralen och hur man vet är det striptis eller bordel ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in