2016-03-13, 22:07
Medlem
ace_secs avatar
Efter att ha sett massa intervjuer i SVT med Frans undrar jag; är han lite pantad?
Han verkar inte speciellt skarp.

De övriga artisterna i Mellon kan svara på enkla frågor osv.. Frans verkar lite efterbliven
2016-03-13, 22:17
Medlem
Hunden007s avatar
Jag hoppas vi har höga förväntningar och tok floppar. gör en österrikare!
2016-03-13, 23:16
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Efter att ha sett massa intervjuer i SVT med Frans undrar jag; är han lite pantad?

De övriga artisterna i Mellon kan svara på enkla frågor osv.. Frans verkar lite efterbliven

Vilka intervjuer tänker du på? Efter att han vunnit exempelvis är det inte så konstigt om han är omtumlad och lite "chockad" och kanske ganska slut också efter hela spektaklet. Dessutom är han ju bara 17, det är inte så mycket.
2016-03-13, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
De är givetvis hela internationella juryn, och de gav Oscar Zia fler poäng än Frans. Svårare än så är det inte. Vill du ändra på poängräkningen får du höra av dig till Christer Björkman.

Frans fick flest röster från Europa. Australien, som är wannabe deltagare ligger nämligen inte i Europa, och tävlingen heter Eurovision.
2016-03-13, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Han har ju gått ut som gay och det borde dämpa intresset bland fjortisarna lite, sen är han ju inte lika hundvalps-fager som Frans heller.

Du har ju verkligen noll koll. Tjejer gillar dig ännu mer när man är bög.
2016-03-13, 23:51
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:

Han är en blyg 17-åring som gör succé i Sveriges största TV-program, självklart är han tillbakadragen och svarar konstiga saker. Sen är han knappast särskilt mediatränad, vilket de andra är.
2016-03-13, 23:52
Medlem
Edt.cat.s avatar
Citat:

De övriga artisterna är antingen äldre eller varit med i leken ett tag, Frans är 17 år och i stort sätt helt grön. Blev själv uppraggad av en journalist för ett par år sedan när jag var ute och gick på stan, han skulle spela in ett reportage och undrade ifall jag ville ställa upp och svara på en enkel fråga, visst sa jag och ställde uppe. Han ställe sin fråga..; tro mig, det är en sak att få en oförberedd fråga privat, det är en annan när du står på stan med en kamera och mick uppkörd i nyllet. Det blev helt svart, jag gav något ogenomtänkt dumt svar, såg spektaklet i lokaltidningen några timmar senare, fyfan vilket efterblivet intryck jag gav . För Frans så rullar allting dessutom på live framför flera miljoner människor. Min poäng är att han helt inte vet hur han ska bete sig, ge honom lite erfarenhet så är jag helt säker på att han med tiden kommer att ge ett skönare intryck.
2016-03-13, 23:52
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Charmig på scenen. Hur han är privat är inte så intressant.

Tycker inte att han är speciellt charmig på scenen heller...
2016-03-13, 23:55
Medlem
Kan inte fatta alla som är besvikna att Frans vann. Vill ni verkligen vinna Eurovision igen? Förövrigt, vi hade inte vunnit med någon låt i det svaga startfältet. Jag tycker det är befriande att vi inte skickar något överproducerat skit med tramsprojektor i numret. Frans har endast en röst, inga blåsmaskiner, inga fjolliga dansare, inga lasershower osv.
2016-03-14, 00:09
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Jag tycker det är befriande att vi inte skickar något överproducerat skit med tramsprojektor i numret. Frans har endast en röst, inga blåsmaskiner, inga fjolliga dansare, inga lasershower osv.

Det kan jag hålla med om.
Däremot är låten tjatig och jag uppfattar honom som dryg, inte charmig.
2016-03-14, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Kan inte fatta alla som är besvikna att Frans vann. Vill ni verkligen vinna Eurovision igen? Förövrigt, vi hade inte vunnit med någon låt i det svaga startfältet. Jag tycker det är befriande att vi inte skickar något överproducerat skit med tramsprojektor i numret. Frans har endast en röst, inga blåsmaskiner, inga fjolliga dansare, inga lasershower osv.
Exakt. Frasses skönt avskalade bidrag gick mot strömmen, och det var härligt att skåda (så trist när så mkt låter ungefär 'likadant').

Charmigt bidrag på alla sätt Bara ett enda år äldre än Carola var när hon vann, och det lär inte vara lätt att mentalt hantera en vinst i Melodifestivalen, som 17 bast.

Testa att vara glada för Frasses skull.

Dock gläds jag inte med Gina Dirawi, för hon är kass och har inte förtjänat sin position som hon idag tyvärr har. Frans däremot gjorde det jäkligt bra, och det ska bli spännande att se hur det går i finalen!
Senast redigerad av xxooww 2016-03-14 kl. 00:14.
2016-03-14, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZZZzzzZZZzzzzzzzz

... kvällens höjdpunkt va ju att få se sexiga lisa ajax som nu mera väl e 18 och alltså okey att ha som runkobjekt

Lisa Ajax har inte fyllt 18 år ännu, hon har födelsedag den 13 augusti och fyller alltså 18 om ett halvår. Men hon är jättefin nu som sjuttonåring och det går alldeles utmärkt att ha henne som runkobjekt.

När hon vann Idol för ett par år sedan var hon bara femton och det är lite väl ungt men nu har hon växt till sig och är på väg att utvecklas till (en ung) kvinna. Hon är väldigt het och en fröjd att titta på!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in