Citat:
Ursprungligen postat av
Majoris
Det bästa jag kan komma fram med är att du är en man som kvinnor inte blir intresserad av, så du försöker hitta på förklaringar om varför, eftersom de borde (enligt dig) ligga med dig. Du kommer på teorier om att kvinnor inte tycker om sex och andra påståenden som ingen annan tycks hålla med dig om. Du börjar sprida dessa men stöter på motstånd, påstådda kvinnor säger att du har fel och att du som man inte vet hur kvinnor fungerar. Du bestämmer dig därför (runt 2012 om jag minns rätt) för att påstå att det är din fru som har tagit över kontot, fastän att det är du som fortsätter skriva på exakt samma vis - med skillnaden att du påstår dig vara någon annan.
1) Men dude om du får knulla en kvinna på 45 kilo tror du att du kommer att vara intresserad av vanliga kvinnor på 65 kilo efteråt?
2) Om
jag är sexuellt attraherad av min man vad är sannolikheten för att andra kvinnor också är det?
3) Kan det vara så att du är avundsjuk för att
du inte har en snygg kvinna som är besatt av att ha sex med dig?
4) Om en man får mycket sex med en snygg kvinna varför skulle han bry sig om andra kvinnor? Speciellt när de är feta och fula.
Citat:
Ursprungligen postat av
Majoris
Din fru ställer upp på det här, du tvingar henne att spela in videos och ta bilder för att du ska kunna påstå att du minsann är en kvinna och alla andra användare som påstår sig vara kvinnor, och säger att de är män eftersom de väljer att inte komma med bevis i form av bilder, videos och till och med webcam.
1) Ja jag är inlåst i en källare och behöver bli räddad från min förtryckade man. Den vite riddaren som räddar mig blir belönad med sex.
2) Titta på mina videos här,
http://www.xvideos.com/profiles/marymary1#_tabVideos tror du att en man skulle komma på det här? Hur många porr scener har du sett som liknar det här?
3) Om jag var din kvinna skulle du tvinga mig till att spela in videos och grejer och posta det på Internet eller skulle du behålla mig för dig själv?
4) Ingen man skulle komma på att göra de saker som jag gör för att man måste vara ett kvinnligt pervo för att komma på sånt från början.
Citat:
Ursprungligen postat av
Majoris
Du har trots allt postat en bild på dig själv i den
här tråden, där du är en man på 160 cm, enligt dig själv (inlägg #23). Babianen fortsatte vara en man i många år och spred sina teorier med hjälp av blogginlägg, utryckta citat och annat löjligt, utan lyckat resultat - för att helt plötsligt förvandlas till en kvinna. Du har skrivit att det är din fru som har tagit över kontot, trots att du skriver på exakt samma, mycket unika, sätt, inklusive dina argument i punktform.
1) Ja en bild som en person postade för 10 år sen är ett bevis på att den personen har en konspiration om att trolla dig. Foliehatt på!
2) Så om en person har skrivit med punkter då får andra inte göra det också?
Citat:
Ursprungligen postat av
Majoris
Jag säger inte att jag har helt rätt om anledningen varför du blev så besatt av dina teorier, men jag är bra nära, och det räcker för mig.
Um, min man skulle bara kunna fråga mig om allt det här? Då behöver han inte ha några teorier?
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Det är rimligt att kvinnor ser sex med en man på samma sätt som en heterosexuell man ser på sex med en annan man? Okej, då får jag tacka för vår tid tillsammans här på forumet.
1) Alternativet är att kvinnor har nån sorts glasögon som gör att de ser typ "Anders Svensson 45 år med flint och ölmage" som Brad Pitt. Är det mer rimligt för dig?
2) Att ha sex med en man är en
objektivt vidrig grej. Kvinnor ser den
objektiva verkligheten precis som män.