2016-03-14, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men dude om du får knulla en kvinna på 45 kilo tror du att du kommer att vara intresserad av vanliga kvinnor på 65 kilo efteråt?

Tanken på att ha sex med den specifika kvinna på 45 kilo som du påstår dig vara orsakar kväljningar hos mig, då skulle jag hellre tagit en padda. Dock avstår jag helst båda.

Citat:
Om jag är sexuellt attraherad av min man vad är sannolikheten för att andra kvinnor också är det?

Du menar hobbiten på 160 cm? Typ 0%. Tror inte ens att din våpiga fru tänder på dig.

Citat:
Kan det vara så att du är avundsjuk för att du inte har en snygg kvinna som är besatt av att ha sex med dig?

Du menar den groteska varelse som du kallar fru? Skulle hellre runka till hentai än att ha en sexuell relation med henne. Om det finns en enda persom som läser det här som tycker att kvinnan på Babianens bilder är över medel så får du gärna citera mig, eller skicka ett PM.

Citat:
Om en man får mycket sex med en snygg kvinna varför skulle han bry sig om andra kvinnor? Speciellt när de är feta och fula.

Nu förutsätter du att kvinnan är snygg, och nej, din godtyckliga skala där plastiga porraktriser ligger högst upp har noll värde. Att du sitter och runkar till såna är bara ett bevis på att du har tröttnat på din deformerade häxa.

Citat:
Ja jag är inlåst i en källare och behöver bli räddad från min förtryckade man. Den vite riddaren som räddar mig blir belönad med sex.

Om sexet är ett krav så lär hon ruttna där nere.

Citat:
2) Titta på mina videos här, http://www.xvideos.com/profiles/marymary1#_tabVideos tror du att en man skulle komma på det här? Hur många porr scener har du sett som liknar det här?

Haha, tror du seriöst att jag skulle klicka på dina äckliga länkar?

Citat:
Om jag var din kvinna skulle du tvinga mig till att spela in videos och grejer och posta det på Internet eller skulle du behålla mig för dig själv?

Jag skulle tyvärr inte kunna leva med mig själv om jag var tvungen att ha en sexuell relation med din fru.

Citat:
Ingen man skulle komma på att göra de saker som jag gör för att man måste vara ett kvinnligt pervo för att komma på sånt från början.

Jag vet inte vad du gör som är så sjukt/unikt, men jag ber dig vänligen att inte förklara det för mig. Bilden av din frus mage hemsöker mig fortfarande. Seriöst, du vet väl att något har gått fel efter en förlossningen eller så, den är ju helt missformad.

Citat:
Ja en bild som en person postade för 10 år sen är ett bevis på att den personen har en konspiration om att trolla dig. Foliehatt på!

Nej, det är ett motbevis mot den personens patetiska försök att övertyga andra om hans påhittade teorier.

Citat:
Så om en person har skrivit med punkter då får andra inte göra det också?

Att du och din fru skriver likadant, på alla sätt och vis, är en indikation om att det inte har skett någon förväxling. Lustigt att mannen slutar vara aktiv och kvinnan blir superaktiv, precis som mannen var tidigare. Detta skedde dessutom samtidigt! Kunde inte frun skaffa ett eget konto? Nä, för mannen är för attached till sitt konto och vill inte överge det.

Citat:
Um, min man skulle bara kunna fråga mig om allt det här? Då behöver han inte ha några teorier?

Snälla, din fru pratar som att hon har blivit slagen lite för hårt i huvudet med uppfostrings-påken, hon skulle inte kunna föra ett resonemang om det gällde hennes liv.

Citat:
Alternativet är att kvinnor har nån sorts glasögon som gör att de ser typ "Anders Svensson 45 år med flint och ölmage" som Brad Pitt. Är det mer rimligt för dig?

Oförmåga att förstå sig på kvinnans synsätt, ännu ett tecken på att du har noll koll på kvinnor.

Citat:
Att ha sex med en man är en objektivt vidrig grej. Kvinnor ser den objektiva verkligheten precis som män.

Talat som en äkta man! Är det så att din fru har erkänt att din kropp är objektivt vidrig?
Senast redigerad av Majoris 2016-03-14 kl. 01:03.
Citera
2016-03-14, 03:07
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Hur vanligt är det att kvinnor köper sex av män jämfört med att män köper sex av kvinnor?

2) Är det en konspiration att det inte finns något land där det är vanligt att kvinnor köper sex av män?

3) Sen säger jag inte att 100% av kvinnorna inte gillar sex, jag säger att 90% av kvinnorna inte gillar sex, 10% av kvinnorna gillar sex.

1) Jag säger att kvinnor som gillar sex har ungefär samma syn på sex som bögar.

2) Kvinnor som inte gillar sex har samma syn på sex som hetero män har på bög sex.
Kvinnors sexköp kontra mäns sexköp har noll med ämnet att göra.
Blanda inte in bögsex i diskussionen.
Citera
2016-03-14, 09:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Förmodligen väldigt liten eftersom du bara verkar gilla sjuka saker som vanliga kvinnor inte tänder på.

1) Du är bara avundsjuk.

2) Man behöver inte tända på en man för att det ska vara en intressant upplevelse. Till exempel jag tänder inte på Max Hardcore men jag skulle ha sex med honom (om han inte var jude) för att det skulle vara en intressant grej.

3) På samma sätt är det många kvinnor som vill ha sex med min man för att det är en udda grej som de vill testa typ "fucked by a weird guy".

Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Tanken på att ha sex med den specifika kvinna på 45 kilo som du påstår dig vara orsakar kväljningar hos mig, då skulle jag hellre tagit en padda. Dock avstår jag helst båda.

1) Yeah right jag tror att du tok-runkar till mina bilder sen blir du butthurt för att du inte kan få mig

2) Om en man är van vid en kvinna som är petite kommer han inte att vilja ha en kvinna som är fet.

Citat:
Nu förutsätter du att kvinnan är snygg, och nej, din godtyckliga skala där plastiga porraktriser ligger högst upp har noll värde. Att du sitter och runkar till såna är bara ett bevis på att du har tröttnat på din deformerade häxa.

Jag gillar plastiga porr tjejer, http://titten-sex-girls.com/images/scharfe-tittenschlampe-mit-monstertitten-zeigt-sich-vollkommen-nackt.jpg

Min man gillar Belladonna, http://coupledu44.c.o.pic.centerblog.net/o/52ccae2d.jpg

Citat:
Nej, det är ett motbevis mot den personens patetiska försök att övertyga andra om hans påhittade teorier.

1) Det var jag som tog den bilden?

2) Hur vet du att det som jag säger inte stämmer om du inte är kvinna själv?

Citat:
Att du och din fru skriver likadant, på alla sätt och vis, är en indikation om att det inte har skett någon förväxling. Lustigt att mannen slutar vara aktiv och kvinnan blir superaktiv, precis som mannen var tidigare. Detta skedde dessutom samtidigt! Kunde inte frun skaffa ett eget konto? Nä, för mannen är för attached till sitt konto och vill inte överge det.

1) Jag och min man har samma utbildning det kanske är det. Eller om man har levt tillsammans länge börjar man prata på samma sätt. Det är inte så konstigt.

2) Jag är aktiv med andra saker också? Ibland tar jag en paus och postar här.

Citat:
Oförmåga att förstå sig på kvinnans synsätt, ännu ett tecken på att du har noll koll på kvinnor.

Svara på argumentet tror du att kvinnor har någon magisk funktion som gör att män blir sexuellt attraktiva?

Citat:
Talat som en äkta man! Är det så att din fru har erkänt att din kropp är objektivt vidrig?

1) Så du tror att du kan se ut som Louis CK, http://www.theblaze.com/wp-content/uploads/2013/09/louis-ck.jpg men kvinnor ser dig som Brad Pitt, http://static.cinemagia.ro/img/db/actor/00/05/46/brad-pitt-737379l.jpg

2) Du tror att när kvinnor har sex med Louis CK då ser de Brad Pitt ovanpå sig?

3) Eller tror du att man ser Louis CK och tänker "hett honom vill jag bli påsatt av"?

4) Om du använder sunt förnuft nu varför skulle kvinnor se feta, flintis, medel-ålders män som "hot stuff"? Ser män feta medel-ålders tanter som sexuellt attraktiva?

5) Att ha sex med män är objektivt vidrigt det spelar ingen roll hur bra kropp mannen har. Men om mannen är en mobbare eller ett pervo då blir det en het grej.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Kvinnors sexköp kontra mäns sexköp har noll med ämnet att göra.
Blanda inte in bögsex i diskussionen.

1) Män är intresserade av sex med kvinnor en konsekvens av det är att män köper sex av kvinnor.

2) Män är intresserade av sex med män och det finns bögar som köper bög sex också.

3) Men det existerar i princip inte att kvinnor köper sex av män. Om kvinnor var intresserade av att ha sex med män då skulle det finnas kvinnor som köpte sex av män. Ja det finns kvinnor som köper BFE i typ Gambia men det finns inga kvinnor som betalar för en snabbis i en bil alltså tillfälligt sex med en man.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-14 kl. 09:27.
Citera
2016-03-14, 11:05
Medlem
SaftMajas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Och hur han luktar är jätteviktigt. Nu menar jag inte vilken sorts rakvatten, utan den naturliga doften, det går jag igång på jättemycket.

Det här! Man kan kalla det feromoner eller whatever, men det finns inget sexigare än en kompatibel kvinnas doft.. Synd att de flesta är så kittliga under armhålorna
Citera
2016-03-14, 15:23
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Du är bara avundsjuk.

2) Man behöver inte tända på en man för att det ska vara en intressant upplevelse. Till exempel jag tänder inte på Max Hardcore men jag skulle ha sex med honom (om han inte var jude) för att det skulle vara en intressant grej.

3) På samma sätt är det många kvinnor som vill ha sex med min man för att det är en udda grej som de vill testa typ "fucked by a weird guy".

1) Yeah right jag tror att du tok-runkar till mina bilder sen blir du butthurt för att du inte kan få mig

2) Om en man är van vid en kvinna som är petite kommer han inte att vilja ha en kvinna som är fet.

Jag gillar plastiga porr tjejer, http://titten-sex-girls.com/images/scharfe-tittenschlampe-mit-monstertitten-zeigt-sich-vollkommen-nackt.jpg

Min man gillar Belladonna, http://coupledu44.c.o.pic.centerblog.net/o/52ccae2d.jpg

1) Det var jag som tog den bilden?

2) Hur vet du att det som jag säger inte stämmer om du inte är kvinna själv?

1) Jag och min man har samma utbildning det kanske är det. Eller om man har levt tillsammans länge börjar man prata på samma sätt. Det är inte så konstigt.

2) Jag är aktiv med andra saker också? Ibland tar jag en paus och postar här.

Svara på argumentet tror du att kvinnor har någon magisk funktion som gör att män blir sexuellt attraktiva?

1) Så du tror att du kan se ut som Louis CK, http://www.theblaze.com/wp-content/uploads/2013/09/louis-ck.jpg men kvinnor ser dig som Brad Pitt, http://static.cinemagia.ro/img/db/actor/00/05/46/brad-pitt-737379l.jpg

2) Du tror att när kvinnor har sex med Louis CK då ser de Brad Pitt ovanpå sig?

3) Eller tror du att man ser Louis CK och tänker "hett honom vill jag bli påsatt av"?

4) Om du använder sunt förnuft nu varför skulle kvinnor se feta, flintis, medel-ålders män som "hot stuff"? Ser män feta medel-ålders tanter som sexuellt attraktiva?

5) Att ha sex med män är objektivt vidrigt det spelar ingen roll hur bra kropp mannen har. Men om mannen är en mobbare eller ett pervo då blir det en het grej.

1) Män är intresserade av sex med kvinnor en konsekvens av det är att män köper sex av kvinnor.

2) Män är intresserade av sex med män och det finns bögar som köper bög sex också.

3) Men det existerar i princip inte att kvinnor köper sex av män. Om kvinnor var intresserade av att ha sex med män då skulle det finnas kvinnor som köpte sex av män. Ja det finns kvinnor som köper BFE i typ Gambia men det finns inga kvinnor som betalar för en snabbis i en bil alltså tillfälligt sex med en man.
Massa nonsens.
Vissa män köper sex, inte alla. Det har noll med bögsex att göra.
Resten är nonsens. Du är överbevisad som ett lögnaktigt troll.

Babianen a la "160 cm lång, 80 kg tung" (som inte är tjock utan vältränad ) skrev att det var hans pojkvän som tog fotot av honom...
Citera
2016-03-14, 15:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Massa nonsens.

Babianen a la "160 cm lång, 80 kg tung" (som inte är tjock utan vältränad ) skrev att det var hans pojkvän som tog fotot av honom...

1) Men om du jämför hur vanligt det är att män köper sex av kvinnor med att kvinnor köper sex av män hur ser det ut då?

2) Om kvinnor gillade att ha sex med män är det inte logiskt att det skulle finnas en massa kvinnor som köpte sex av män?

3) Vad är det som jag har sagt som inte stämmer?
Citera
2016-03-14, 16:05
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Men om du jämför hur vanligt det är att män köper sex av kvinnor med att kvinnor köper sex av män hur ser det ut då?

2) Om kvinnor gillade att ha sex med män är det inte logiskt att det skulle finnas en massa kvinnor som köpte sex av män?

3) Vad är det som jag har sagt som inte stämmer?
Nonsens. Sexköp har ingenting med människors allmänna sexintresse att göra. Det finns olika anledningar till att folk köper sex. Några är desperata, andra vill köpa särskilda sexuella tjänster, några är helt tafatta och kan inte träffa kvinnor på ett normalt sätt, några kunder tycker om själva grejen med att köpa sex, de betalar för en tjänst och bestämmer över situationen. De slipper allt tjafs runtomkring, förförelseakt, middag, hela den sociala grejen. En del köper sex för att det är lite tabu. Skälen är som sagt olika för olika sexköpare.

Dessutom har många redan förklarat för dig varför det är vanligare att män köper sex av kvinnor än vice versa. Jag tänker inte förklara det igen. Du vägrar ju ta till dig vad andra skriver. Fullständigt oemottaglig för kritik eller argument och drar bara upp bögsex hela tiden. Det är helt irrelevant och jag kommer fortsäta rpa dina tramsinlägg.

Alla kvinnor som säger sig gilla sex blir ju kallade för lögnare av dig. Det är ohederlig argumentationsteknik och därför avfärdas du som oseriös.
Senast redigerad av Cineasten 2016-03-14 kl. 16:07.
Citera
2016-03-14, 16:11
Avslutad
Citat:
Nonsens. Sexköp har ingenting med människors allmänna sexintresse att göra. Det finns olika anledningar till att folk köper sex. Några är desperata, andra vill köpa särskilda sexuella tjänster, några är helt tafatta och kan inte träffa kvinnor på ett normalt sätt, några kunder tycker om själva rejen med att köpa sex, de betalar för en tjänst och bestämmer över situationen. De slipper allt tjafs runtomkring, förförelseakt, middag, hela den sociala grejen. En del köper sex för att det är lite tabu. Skälen är som sagt olika för olika sexköpare.
Den absolut vanligaste anledning till att män köper sex är för att de inte kan få sex gratis när de vill eller bara med sin fru som de inte tänder på, kvinnor har inget intresse av att få sex så de tänker inte betala för det. Detta är ju helt obvious för alla.
Citat:
Dessutom har många redan förklarat för dig varför det är vanligare att män köper sex av kvinnor än vice versa. Jag tänker inte förklara det igen. Du vägrar ju ta till dig vad andra skriver. Fullständigt oemottaglig för kritik eller argument och drar bara upp bögsex hela tiden. Det är helt irrelevant och jag kommer fortsäta rpa dina tramsinlägg.
För att de kan få sex inom 2 minuter på valfri dejtingsida helt gratis men väljer att ändå inte ha sex. Argumentet med bögsex är legit jag förstår verkligen inte vad som är konstigt och jag är en man.
Citera
2016-03-14, 16:11
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Men dude om du får knulla en kvinna på 45 kilo tror du att du kommer att vara intresserad av vanliga kvinnor på 65 kilo efteråt?

2) Om jag är sexuellt attraherad av min man vad är sannolikheten för att andra kvinnor också är det?

3) Kan det vara så att du är avundsjuk för att du inte har en snygg kvinna som är besatt av att ha sex med dig?

4) Om en man får mycket sex med en snygg kvinna varför skulle han bry sig om andra kvinnor? Speciellt när de är feta och fula.

1) Ja jag är inlåst i en källare och behöver bli räddad från min förtryckade man. Den vite riddaren som räddar mig blir belönad med sex.

2) Titta på mina videos här, http://www.xvideos.com/profiles/marymary1#_tabVideos tror du att en man skulle komma på det här? Hur många porr scener har du sett som liknar det här?

3) Om jag var din kvinna skulle du tvinga mig till att spela in videos och grejer och posta det på Internet eller skulle du behålla mig för dig själv?

4) Ingen man skulle komma på att göra de saker som jag gör för att man måste vara ett kvinnligt pervo för att komma på sånt från början.

1) Ja en bild som en person postade för 10 år sen är ett bevis på att den personen har en konspiration om att trolla dig. Foliehatt på!

2) Så om en person har skrivit med punkter då får andra inte göra det också?

Um, min man skulle bara kunna fråga mig om allt det här? Då behöver han inte ha några teorier?

1) Alternativet är att kvinnor har nån sorts glasögon som gör att de ser typ "Anders Svensson 45 år med flint och ölmage" som Brad Pitt. Är det mer rimligt för dig?

2) Att ha sex med en man är en objektivt vidrig grej. Kvinnor ser den objektiva verkligheten precis som män.
Dina porrvideos är inte unika på något sätt. Det finns hur mycket porr som helst där fula brudar av alla de slag kör upp saker i röven. Män i porrbranschen har kommit på fan så mycket värre saker än vad du har gjort i dina löjliga videos.
Citera
2016-03-14, 16:27
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Massa nonsens.

Lägg av att hacka på Babianen nu. Det är klart att bögar och kvinnor fungerar likadant i skallen när det kommer till sex, dom gillar ju trots allt att ligga med män båda två - det kan ju inte vara andra saker som gör skillnad och spelar roll, hur skulle det se ut?

Jag har som sagt inga problem med att köpa att vissa, eller till och med många, kvinnor skulle ha ett förhållandevis svalt förhållande till sex - utan problem. Men jag har liksom legat så pass mycket att det förefaller mig ologiskt att alla kvinnor som grupp inte är intresserade av sex faller stenhårt. Jag tror till och med att min kvot ligger på över 50% även om det så klart är lätt att behålla sitt average om man inte spelar så mycket så att säga.
Citera
2016-03-14, 16:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nonsens. Sexköp har ingenting med människors allmänna sexintresse att göra. Det finns olika anledningar till att folk köper sex. Några är desperata, andra vill köpa särskilda sexuella tjänster, några är helt tafatta och kan inte träffa kvinnor på ett normalt sätt, några kunder tycker om själva grejen med att köpa sex, de betalar för en tjänst och bestämmer över situationen. De slipper allt tjafs runtomkring, förförelseakt, middag, hela den sociala grejen. En del köper sex för att det är lite tabu. Skälen är som sagt olika för olika sexköpare.

Ja det kan finnas många anledningar till att folk köper sex. Men poängen är att kvinnor inte köper sex av män. Om kvinnor hade ett intresse av sex med män då skulle det finnas en marknad för män att sälja sex till kvinnor.

Citat:
Alla kvinnor som säger sig gilla sex blir ju kallade för lögnare av dig. Det är ohederlig argumentationsteknik och därför avfärdas du som oseriös.

Eftersom sex är en vidrig grej för kvinnor är det (generellt) ingen kvinna som går runt och säger att hon gillar det. Det är inte OK att göra det bland kvinnor.
Citera
2016-03-14, 16:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Lägg av att hacka på Babianen nu. Det är klart att bögar och kvinnor fungerar likadant i skallen när det kommer till sex, dom gillar ju trots allt att ligga med män båda två - det kan ju inte vara andra saker som gör skillnad och spelar roll, hur skulle det se ut?

Jag har som sagt inga problem med att köpa att vissa, eller till och med många, kvinnor skulle ha ett förhållandevis svalt förhållande till sex - utan problem. Men jag har liksom legat så pass mycket att det förefaller mig ologiskt att alla kvinnor som grupp inte är intresserade av sex faller stenhårt.Jag tror till och med att min kvot ligger på över 50% även om det så klart är lätt att behålla sitt average om man inte spelar så mycket så att säga.
De kanske vill ha ett förhållande med dig? De försöker bara sälja in sig med sex sen kommer de dra in på det med tiden. Nästan alla tjejer jag har haft sex med vill ha ett förhållande med en och därför har de sex. Du behöver inte vara rik för att de ska vilja ha dig, poängen är du ska agera personlig clown åt dem. Posera på töntiga instagram-bilder o s v så de inte känner sig mobbade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in