Citat:
Tanken på att ha sex med den specifika kvinna på 45 kilo som du påstår dig vara orsakar kväljningar hos mig, då skulle jag hellre tagit en padda. Dock avstår jag helst båda.
Citat:
Om jag är sexuellt attraherad av min man vad är sannolikheten för att andra kvinnor också är det?
Du menar hobbiten på 160 cm? Typ 0%. Tror inte ens att din våpiga fru tänder på dig.
Citat:
Kan det vara så att du är avundsjuk för att du inte har en snygg kvinna som är besatt av att ha sex med dig?
Du menar den groteska varelse som du kallar fru? Skulle hellre runka till hentai än att ha en sexuell relation med henne. Om det finns en enda persom som läser det här som tycker att kvinnan på Babianens bilder är över medel så får du gärna citera mig, eller skicka ett PM.
Citat:
Om en man får mycket sex med en snygg kvinna varför skulle han bry sig om andra kvinnor? Speciellt när de är feta och fula.
Nu förutsätter du att kvinnan är snygg, och nej, din godtyckliga skala där plastiga porraktriser ligger högst upp har noll värde. Att du sitter och runkar till såna är bara ett bevis på att du har tröttnat på din deformerade häxa.
Citat:
Ja jag är inlåst i en källare och behöver bli räddad från min förtryckade man. Den vite riddaren som räddar mig blir belönad med sex.
Om sexet är ett krav så lär hon ruttna där nere.
Citat:
2) Titta på mina videos här, http://www.xvideos.com/profiles/marymary1#_tabVideos tror du att en man skulle komma på det här? Hur många porr scener har du sett som liknar det här?
Haha, tror du seriöst att jag skulle klicka på dina äckliga länkar?
Citat:
Om jag var din kvinna skulle du tvinga mig till att spela in videos och grejer och posta det på Internet eller skulle du behålla mig för dig själv?
Jag skulle tyvärr inte kunna leva med mig själv om jag var tvungen att ha en sexuell relation med din fru.
Citat:
Ingen man skulle komma på att göra de saker som jag gör för att man måste vara ett kvinnligt pervo för att komma på sånt från början.
Jag vet inte vad du gör som är så sjukt/unikt, men jag ber dig vänligen att inte förklara det för mig. Bilden av din frus mage hemsöker mig fortfarande. Seriöst, du vet väl att något har gått fel efter en förlossningen eller så, den är ju helt missformad.
Citat:
Ja en bild som en person postade för 10 år sen är ett bevis på att den personen har en konspiration om att trolla dig. Foliehatt på!
Nej, det är ett motbevis mot den personens patetiska försök att övertyga andra om hans påhittade teorier.
Citat:
Så om en person har skrivit med punkter då får andra inte göra det också?
Att du och din fru skriver likadant, på alla sätt och vis, är en indikation om att det inte har skett någon förväxling. Lustigt att mannen slutar vara aktiv och kvinnan blir superaktiv, precis som mannen var tidigare. Detta skedde dessutom samtidigt! Kunde inte frun skaffa ett eget konto? Nä, för mannen är för attached till sitt konto och vill inte överge det.
Citat:
Um, min man skulle bara kunna fråga mig om allt det här? Då behöver han inte ha några teorier?
Snälla, din fru pratar som att hon har blivit slagen lite för hårt i huvudet med uppfostrings-påken, hon skulle inte kunna föra ett resonemang om det gällde hennes liv.
Citat:
Alternativet är att kvinnor har nån sorts glasögon som gör att de ser typ "Anders Svensson 45 år med flint och ölmage" som Brad Pitt. Är det mer rimligt för dig?
Oförmåga att förstå sig på kvinnans synsätt, ännu ett tecken på att du har noll koll på kvinnor.
Citat:
Att ha sex med en man är en objektivt vidrig grej. Kvinnor ser den objektiva verkligheten precis som män.
Talat som en äkta man!
Är det så att din fru har erkänt att din kropp är objektivt vidrig?
Senast redigerad av Majoris 2016-03-14 kl. 01:03.
Senast redigerad av Majoris 2016-03-14 kl. 01:03.

) skrev att det var hans pojkvän som tog fotot av honom...