Citat:
För att det är politiken som de för, och de benämnder sig själva som socialkonservatister. Dags att läsa på?
https://sd.se/var-politik/
Jag bryr mig inte om Kent, varför är du besatt av honom? Kom tillbaka när du har pratat med Mattias Karlsson, Rickard Jomshof eller Jimmie Åkesson.
Det har jag inte sagt. Du sa att Sanders supporters bestod mest av blacks och latinos, som jag då bevisade för dig var falskt. Personligen tror jag att Sanders politik är bättre för dem, men nu var inte det frågan.
Anekdotisk bevisföring, inte helt oväntat. Jag föredrar sakpolitik framför individers utspel.
Kent Kent Kent Kent. Du har nämnt honom tio gånger på tre inlägg. Är det något fel på dig? Jag tycker inte som Kent Ekeroth, är det vad du vill höra?
Jag är två minuter in i länken från Russel Brand som du gav mig, hittills har han bara hånskrattat över att Trump vill bygga ett "fence", dvs ett staket. Det finns ju redan: Ted Cruz vill ju bygga en ännu högre mur än vad Trump vill, kan du länka när Russel Brand klagar på honom?
Här kan du höra om att Sanders suppurters attackerade Trump, som du strutade i att svara på:
https://sd.se/var-politik/
Jag bryr mig inte om Kent, varför är du besatt av honom? Kom tillbaka när du har pratat med Mattias Karlsson, Rickard Jomshof eller Jimmie Åkesson.
Det har jag inte sagt. Du sa att Sanders supporters bestod mest av blacks och latinos, som jag då bevisade för dig var falskt. Personligen tror jag att Sanders politik är bättre för dem, men nu var inte det frågan.
Anekdotisk bevisföring, inte helt oväntat. Jag föredrar sakpolitik framför individers utspel.
Kent Kent Kent Kent. Du har nämnt honom tio gånger på tre inlägg. Är det något fel på dig? Jag tycker inte som Kent Ekeroth, är det vad du vill höra?
Jag är två minuter in i länken från Russel Brand som du gav mig, hittills har han bara hånskrattat över att Trump vill bygga ett "fence", dvs ett staket. Det finns ju redan: Ted Cruz vill ju bygga en ännu högre mur än vad Trump vill, kan du länka när Russel Brand klagar på honom?
Här kan du höra om att Sanders suppurters attackerade Trump, som du strutade i att svara på:
Jag tror att du försöker komma undan med att tro att Jimmie Åkesson bestämmer i partiet. Jimmie Åkesson är enbart bilden utåt för folket. Han har varken någon makt eller kan säga något. Partiet är är uppköpt av Israel. Partiet har samma värderingar som Israel. Ledamot är Kent Ekeroth och han har mycket stor del i partiet. Han är den avgörande faktorn till att många kvinnor känner obehag när man pratar med en SDare.
Mattias Karlsson är inte bättre. Han har samma värderingar som Kent Ekeroth. Nästan 90 % av partiet har samma åsikter/tankar som Kent Ekeroth.
Jimmie Åkesson är ingenting än bara uppköpt gosse för att lura svenskarna att rösta på honom.
Jag har frågat Kent Ekeroth om anledningen till att han bär den Israeliska flaggan under varje val och inte den svenska när han värnar om Sverige? Hans reaktion var tystnad sedan fortsatte han med att dela bilder/vidoes på människor ifrån andra kulturer som han kände var obehagliga på grund av deras dans.
Han förstör för partiet tillsammans med Erik Almqvist, Christian Westerling och resterande. Den enda jag anser vara vettig är Jimmie Åkesson då han diskuterar saksfrågor och inte rasfrågor men han har inte den bestämmande handen utan han gör det Kent Ekeroth vill att han ska göra.
Av den anledningen tycker jag att SDs röstare är människor som sett vad Kent Ekeroth är och ändå röstar på honom. Jag skulle inte anse att den mannen är vettig att leva med när han vet att den människosynen finns inom partiet men röstar på det ändå.
Jag skulle anse nationalister var bättre människor än SDare eftersom dessa är åtminstone ärliga med sin politik. Jag ogillar invandrare och anser inte att dessa hör hemma här "Pang". Bra då vet vi din åsikt.
Med SD så är det huller om buller. Ingen vet något och ingen vet ens varför man röstar. Sedan ändras deras politik fram och tillbaka. Det känns som man lurar sina väljare hela tiden.
Männen som röstar på SD är till och med mer aggressiva och hatiska än nationalister. Jag har inte haft problem förr med någons åsikt men jag har känt på sistone att det är riktigt äckliga människor som stödjer det partiet. Jag har ingen aning om dessa proppats med hat och därför är så blinda men det var först att man röstade "för begränsad" invandring. Slutligen blev det mer " få ut alla skitskallar".